ik kon alleeen die WK foto zien aangezien ik mijn hyves voor 'alleen vrienden ' heb, ik kan dus niet stiekem bij anderen kijken Nathalie, vind em erg grappig! en dat roken, tja, daar is het nu te laat voor om over na te denken inderdaad! Julotte doet het goed toch?! (geen reden om het de volgende x weer te doen natuurlijk ) Hoe is het nu met je eind van de dag? moet je alleen 's ochtends 1 pilletje slikken? Slaap je 's nachts wel goed?
Ik moet alleen in de ochtend een pilletje slikken, mag de kalmeringspillen wel de hele dag door nemen, zoveel ik wil. Maar heb vandaag alleen in de ochtend samen met de andere een kalmeringspilletje op... Heb nu alleen knallende koppijn maar ik moet zeggen dat het me reuze mee is gevallen het ophogen van 5 mg naar 10 mg. Maar dit is pas dag 1 van 10 mg dus nog niet te vroeg juichen. Maar elk uur dat het goed gaat, gaat het goed! En ben ontzettend moe maar dat kan ook de ontlading zijn. Ik was zo zenuwachtig voor vandaag! Slapen kan ik goed, alleen wordt ik heel vroeg wakker....eerder dan Julotte zelfs en dan kan ik niet goed meer in slaap komen! Maar ja, het is even niet anders en het gaat vooruit! Lief dat je zo betrokken bent!
Het lijkt hier wel een kofferbak-verkoop zeg.... mijn vriend heeft alles wat ie niet meer gebruikt.... keyboards-mixers-lenzen-camera's enzo op MP gezet en de hele dag wordt ik gebeld en komen er mensen dingen ophalen.... Ik denk dat ik eens online ga shoppen.... ik ruik geld!
whaha, ideaal is dat ik heb mijn winterjad net op MP gezet, is eentje van Vila, geen positiejas, maar heb hem wel als Positiejas aangehad aangezien het een A-lijn jas is, van eht geld van MP koop ik weer wat leuks voor Jelmar op MP ben vooral gek op Fisherprice spulletjes op MP te kopen, want die zijn nieuw zo duur!! Maar dat je zo moe bent is natuurlijk ook al die stress die je vooraf had dat je 10mg moest slikken, nu je weet dat je dit redelijk kan handelen zal het morgen en elke dag vast een stukje beter gaan!
Olaa! Hier nog weinig ervaring eigenlijk met mp! Begin van het jaar voor het eerst iets gekocht (konijnenhok) En gister zelf eens een advertentie gezet! Marktplaats.nl > waterscooter - Watersport en Boten - Jetski's en Waterscooters Nog geen foto, maar iemand intresse???
Nou hier komen mijn kunstwerkjes aan.... ze hangen nog niet maar dat komt nog! Enne ik ben niet zo handig met een camera (vriendlief wel maar is ff weg dus ze lijken nogal glanzend nu en dat is niet zo.... flitser!)
En de laatste hoor..... met de hond.... die vindt haar nogal lief en lekker waarschijnlijk want het liefste zit ie de hele dag te likken aan haar!!!
Owja, we hebben ook nog een Nissan Almera uit 2004, diesel te koop.... Alleen nog niet mee geadverteerd
Kimonootje..... waterscooter altijd leuk.... maar uhh een foto is wel een aanrader denk ik... misschien moet je die maar snel erbij zetten. Hoop dat je hem snel kan verkopen. MP: Ik heb laatst best wel wat kleertjes voor de kleine gekocht. waren nog nieuw met kaartjes eraan. Heel setje van Noppies (3 delig) voor 10 euro.
Nathalie, wat een gaaf kamertje!! En die kat, lijkt precies op de kat die wij hadden!!! (alleen is sinds juli vermist) En foto komt idd nog! Maar hier aan dek staat de autokraan ervoor dus kunnen nu effe geen duidelijke foto maken... Kleertjes van Noppies zijn altijd leuk! Ben zelf ook gekvan Noppies & Lief!, alleen jammer dat ze zo pokkeduur zijn! Voor de Lief!-liefhebbers: Lief! collectie: kleding
Ja klopt, maar in de uitverkoop en op MP kun je leuke dingen scoren. Maarreh jullie hebben ook gewoon huisdieren op de boot? Schip! Vallen die dan niet in het water?? Misschien een stomme vraag hoor van mij.... maar ik heb niet echt een idee bij een varende kat! Hihi
Nathalie whoooww mooie fotos zeg Hier dieet lukt tot nu toe haha eerste dag is ook niet moeilijk. Heb alleen mijn rauwkost laten staan men wat een ranzig spul. Moet maar andere smaak kopen wat moet dat troep elke dag eten.
He Chick's Na een SUPERRRRRRR weekend (treed niet in details) vandaag eerste dag Stage . Kwam mooi bescheten uit heb n beetje bol blauw oog Aiaiaia.. Vraag hoe ik er aan kom, tegen t nachtkastje gestoten (MAAR NIET HEUS ) ... Al met al, was vanmorgen te laat hadden wederom lekkage en nog groter als de vorige keer.. Dat verholpen, stage gelopen helemaal WOUW ik ben de oudste zelfs me begleidster is jonger haha (19) .. Is ook een stagaire is een non profit org. op stage basis helemaal leuk .. Terug weg (half 5 klaar), in de bus trein gaat de trein op het tussen station niet verder omdat een een of andere klootviool, geen hoogte inschatting kan maken, entegen de spoorbrug is gereden. Dus gestrand in een boere gehucht. We mochten met de bus, maar hier rijden ze met kleine busjes.. Dus past 100 man nooit in.. Machinist zei kan wel 2 uur duren eer iedereen hier weg is.. Maar gelukkig was ProRail snel ter plaatse op de plek des onheils. En konden we binnen 20 minuten verder rijden. En kwamen we tegelijk aan met het busje.. Al met al om kwart voor 7 thuis, en Faith ligt dus al op bed .. Dat is ff jammer... Morgen flink knuffelen want dan hoef ik maar een halve dag.. Meisjes ik ga languit ben wel een beetje kapot van mijn weekend zonder slaap en de haggelijke eerste dag..