Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ook nog geen ellebogen ;) wel eens per ongeluk een knietje uitgedeeld, oepsie... toen was het gelijk afgelopen

2. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja een knie kan ik me ook nog wel herinneren..... alleen ik ontving de knie.....

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind de rompers van de Hema helemaal super!! :D

Maar inderdaad, bespaar me details over iemand z'n seks leven!

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Vind ik ook!

5. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik vind de HEMA rompers ook heel oke.... niet duur en lekker op 60 graden de wasmachine in!!

Ben ook blij dat het goed gaat met de 10 mg! Heel blij! Hoop morgen weer een goede dag!

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Kimonootje... en het feit dat Yaro straks zo vaak weg is... dat lijkt me echt vreselijk!!! 's middags geen verhalen over hoe het op school was enzo, maar goed, dat zullen jullie wel gewend zijn natuurlijk, en is maar net waar je mee opgroeit... het werk en varen zelf lijkt me inderdaad wel super!!! je moet alleen wel giga soulmates zijn lijkt aangezien je altijd samen bent!

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nog een vraagje daarover, heel brutaal hoor, maar is het jullie eigen schip? en verdient het 'goed' of normaal, of magertjes? want jullie hebben niet elk een (partime)baan ofzo...??

(nee, ik ben niet nieuwsgierig, heb gewoon interesse in m'n medemens :p)

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Drukte hier

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Heb je ook een foto van het schip? Of moet ik gewoon op je Hyves snuffelen??

10. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Ja, als Yaro strax 6 is moet hij naar een schippersinternaat. Maar de meeste kinderen gaan vanaf 3/4mnd al dagelijks naar een kinderdagverblijf, terwijl juist dan de meeste ontwikkelingen zijn! Dat zijn dingen die wij nooit missen aangezien we 24/7 bij elkaar zijn.
    Maarja, wij missen Yaro strax van maandagochtend tot vrijdagmiddag... In noodgevallen kunnen wij altijd gelijk naar Terneuzen met de auto, en mijn schoonmams woont tegenover het internaat. Ook de rest van de familie woont in de buurt.

11. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Kijk ik ben zo lomp.... ik vergeet steeds de echte namen van jullie..... grrr... zit ik weer te gissen op Hyves!!! Van de meeste weet ik het maar sommige haal ik steeds door elkaar!

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    whaha, ik=jose kimonootje=veronique :) dan weet je die 2 maar weer ;)

oh ja, is jou naam van de borrelnootjes??

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede avond allemaal.

Pfff ben best moe na een nacht spoken van de kids en manlief. En dan ook nog werken een hele dag. Ben Nu wel moe.

Nathalie: Wat een super gaaf kamertje heeft julotte. en super dat het zo goed gaat met de medicatie. We duimen mee dat het goed blijft gaan.

Pip: Nog 1 dag. En dan VAKANTIE :D

Rompers; De stretch rompers van de hema zijn echt super.

Marjand: 1x maar wakker geworden. Gaat de goede kant op.

YenD: Hoe is je dag geweest? leuk hoor dat je zo verliefd bent. Het is je gegunt. Mischien dan toch nog een 3de :p

14. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Borrelnootjes??

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Sven kijkt dat ook altijd en ik moet mee kjjken. :). Ik wist dat er kaptein dood ging, we hebben de tv ingesteld en gaan kijken

16. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Je brengt me op een idee..... ik ga borrelnootjes eten.....

enne Kimonootje was ik aan het zoeken ja.... maar had haar al gevonden haha!! Was lekker nieuwsgierig het schip aan het spotten! Zag wel een leuke foto van Yaro met pape en een gaaf bootpakje aan! Weet de juiste naam niet maar er stond een ankertje op geloof ik! Stoer ding iig!

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hier ook, eerst om half negen VI ervoor met Johan Derksen, dan half tien Deadliest Catch en daarna laatste stukje MADIWODOVRIJDAGSHOW en dan naar bedje toe!

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan

Leuk hoor, wrijf er maar in dat jij lekker gaat eten!!!!:x
    ik wil een verbod op etenspraat hier!!! :p;):D

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    :D:p

20. cecile1

cecile1 Niet meer actief

O sorry...... dat bedoelde ik niet zo. Ik kon ze ook niet vinden dus bijt nu op een droge cracker! Krrrkkk

Deel Deze Pagina