Dat je zoiets durft te vragen is wel effe a bridge to far! Dat is wel heel erg prive vind je niet...????????:x Ja het is ons eigen schip. We hebben het in november 2008 gekocht, net voor de crisis. In december 2008 zijn we in de vaart gegaan. Vlak daarna begon dus die crisis, die hebben we behoorlijk gemerkt (zeg maar gerust, stressvol gemerkt!) En we krabbelen nu weer overeind. Dat is ook de rede dat we een week na de bevalling weer zijn gaan varen, zat ook wel een behoorlijke druk achter. Maar we zien nu goed een stijgende lijn, dus de stress is ook weg gelukkig! Maar dat is het risico van zelfstandig ondernemen, gaat het goed, dan gaat het supertop, maar gaat het slecht, dan kan het ook slecht zijn voor je hart
Nou had ik nou nog nooit van gehoord...... zou ze die zo lekker vinden??? Dan verander ik mijn naam in uhhhhh.... Vienetta! hihihi
Zou voor mij dus echt te stressvol zijn denk ik.... ik ben redelijk relaxed, behalve als het over centjes gaat................. Johan zegt altijd dat ik 'eurostress' heb hahaha, vooral toen ik zwanger was had ik soms paniekaanvallen of het allemaal wel goed kwam enzo, terwijl we het zat kunnen doen, ook nu ik 24 uren werk! en toen kwam de belastingdienst aan de deur... door een foutje moeten we even 2600euro inleveren daar heb je dan tijden voor gespaard... maar goed, ff slikken, elke maand een jaar lang betalen, en dan zijn we daar ook weer overheen!! maar hyperventileerde erover
Nee, mijn naam komt niet van de nootjes! (hoewel die wel lekker zijn) Ik 'link' nog al eens door in mijn hoofd. Ik ben half indo, dus dacht eerst aan iets met pinda... pindakaas (half pinda-half kaaskop) maar vind ik niks. Wou ik iets anders oosters, enzenzenz. affijn toen kwam ik op een kimono, en kimonootje klink weer leuker... Ja ik weet het, ik spoor niet met al dat 'gelink' in mn kop...
vind de borrelnootjes leuker................. hahahaha, vind Yaro trouwens een supergave naam! is dat een indo naam?
Dat hebben wij ook hoor Kimonootje.... Wij zijn ook eigen ondernemers en ik werk dan nog parttime in loondienst omdat ik ook nog iets voor mezelf wil hebben.... vind mijn vriend heeeeeeel lief maar soms even iemand anders zien daar word ik ook gelukkig van! Maar wij konden tot vorig jaar juni alles doen wat we wilden, klinkt misschien stom maar er was altijd geld! Toen raakten we een grote klant kwijt en ineens was het terug naar 0! We hebben ons pand in de verkoop moeten zetten en ik raakte ook nog eens zwanger.... stonden we dan met onze handen in het haar! Op ons pand hebben we heel veel overwaarde maar stond te koop voor heel veel geld. We hebben er heel veel geld en tijd inzitten.... LEES: STRESS! Een pand wat je dus niet zomaar even kan verkopen! Onverkoopbaar in crisistijd dus. Toen kwam het idee om te verhuren en vonden we vrij snel een huurder. Deze zit er in sinds juni en dekt onze hypotheek, ideaal! De overige opdrachten zijn ook ver teruggelopen maar het wordt langzaam aan weer beter! Veel mensen uit dit dorp dachten zie je nou wel! Twee jonge snotapen en dat moet misgaan! Dat zeiden ze toen er Te Koop op het pand kwam te staan! Maar we staan nog steeds en nu gaat het wat dat betreft goed! Nu hebben we minder inkomen dan toen maar zijn er rustiger door en genieten meer. We werkten toen echt de hele dag van vroeg in de ochtend tot laat in de avond... feestjes en alles moesten we missen om te werken! Nu gaat het veel beter!!!
Yup, ik ben ook altijd gewent geweest om per maand gewoon een vast loon te hebben, waar al die ongein van belasting enzo al af is, en dat je dus ook weet wat je per maand hebt. Eurostress was bij mij ook enorm tot ik het naar beneden zag gaan... Vooral ook omdat ik de boekhouding doe zit ik er met mn neus bovenop...Gelukkig weet mn vriend me dan te blussen (ja, zo'n hittekop word ik dan...) Een op die belastingaanslagen zit niemand te wachten... Merk wel dat ik me nu meer druk maak om de politiek als ze weer eens belastingsgeld over de balk smijten!!!
Ja, eigen baas zijn vink echt knap om aan te durven, ik heb er het lef (en talent in wat dan ook) niet voor! respect!
Ik zou het ook niet zijn zonder mijn vriend hoor.... hij is de drijvende kracht! Ik werk wel hard mee hoor, maar als hij in loondienst zou werken dan zou ik dat ook doen. Wel parttime hihi nu ik mama ben!
Hoe is de eerste werkdag van Sterreke eigenlijk gegaan?? Ze is er niet zo te zien maar ben benieuwd! Concullega van me!
Zover mij bekend is het geen indonaam! We zijn er later achter gekomen dat het 'lente' betekend in het Tsjechies en 'jongen' in het Afrikaans en 'briljante denker' alleen weet niet meer welke taal dat was. Nathalie, ja, die crisis maakt volgens mij niemand blij! Maar jullie hebben het dus ook niet makkelijk gehad! Gelukkig lijkt het einde van die crisis in zicht te zijn, zal tijd worden ook! Als ze in Den Haag nou ook iets slimmer omgaan met het belastingsgeld....
vind het een supermooie en originele naam, had het echt nog nooit eerder gehoord! aaah, mensen die nog vakantie krijgen, lekker hoor
Ja wij hebben de crisis ook goed gevoelt ja! En daarvoor een hele zware verbouwing gehad met inwonen bij s-ouders (NOOIT DOEN!!!!!!!!!!) dus waren wel pittige jaren! Nu moet ik mezelf nog eve op de rit krijgen en dan ben ik blij!
Vind het ook een stoere naam! Maar zoiezo vind ik alle namen leuk en zijn ze niet allemaal erg veel voorkomende namen! Soms hoor je echt van die top 10 namen en heten kindjes niet anders....
soms zou ik wensen dat we nog in loondienst zat... We heeben het er ook vaak over gehad, als we over de kop gaan blijven we varen! Maar dan in loondienst