Ik kwam aan boord toen mn vriend en smams samen voeren.Hebben een half jaar met zn 3en gevaren Namen, ja we houden van aparte namen. Alleen moelijk een naam te vinden zonder dat je iemand kent met die naam!!
Ja, namen vonden wij ook echt moeilijk zeg.... (even tussendoor, niks mis met top10namen hoor, wil niemand beledigen) wij wouden persé met een J, en een beetje origineel.... Jelmar kenden we niemand hier die zo heette, en he is (toevallig)ook nog een friese naam
Maar zit er veel verschil in varen voor jezelf of in loondienst? Kijk als je in loondienst fotografeert heb je een vast salaris.... wij vragen 75 tot 125 euro per uur. Je snapt dan wel dat voor jezelf ook na aftrek van belastingen interessanter is ALS je maar genoeg werk hebt! Als je geen werk hebt dan verdien je niets maar goed dat is het risico! Hoe is dat bij varen.... in loondienst heb je dan ook toeslagen omdat je lang van huis bent?
Ik wilde ook een naam die niet zoveel voorkomt en idd wil ook niet degene beledigen die wel een Top 10 naam hebben.... ze staan immers in de Top 10 omdat ze mooi zijn!
Is heel erg verschillend. De ene baas geeft een vast salaris, andere baas werkt op procentenbasis. Dan is het ook weer, in een slechte tijd kan je beter een vast salaris hebben en in goede tijd beter een procentensalaris! Ook de hoeveelheid dat je van huis bent is verschillend. Bij de ene baas werk je van ma tot vrijdag, andere baas 1 week op/1week af, andere werkt weer met 2 weken of 4 weken. Overal verschillend dus! Ik ga effe Yaro flesje geven, brb!
whahaha, dat praat is alweer over Inge Net weer wat gescoord op MP voor Jelmar een PlayGro speelboog voor aan de wandelwagen straks alstie daar in past, 10 euri! nieuw in verpakking Go mem!! nu m'n winterjas nog verkopen, dan kan dat ook weer uit
was ik weer! Pff volgens mij heeft Yaro zo''n sprongetje ofzo... Hij is de laatste paar dagen best huilerig enzo...
Dames, misschien iets raars hoor, maar staan jullie de laatste dagen ook wel eens stil bij het feit dat het (bijna) een jaar geleden is dat er voor ons positief getest is?? Precies een jaar geleden zat ik nog te mokken omdat mn lichaam niet mee werkte, en zat ik te wachten om mn ongie zodat ik gelijk weer kon beginnen met een nieuwe ronde Clomid. Uiteindelijk deed ik op 11september toch maar een test.... POSITIEF!!!!!!!!!!!! (en 11september 2008 kregen we van de bank te horen dat ze akkoord gingen voor een hypotheek voor ons schip!!)
volgens mij was het bij mij 24 augustus staat me iets van bij.... wel grappig inderdaad, alweer een jaar en prachtige beebs verder
Ja klopt, ik teste de 24ste(aug) omdat ik me zo vaag voelde! en totale hysterica volgde in de badkamer en Sven dacht dat er iets vreselijks was gebeurd en Annemijn moest uilen van de schrik en dat allemaal om 8 uur 's ochtends