Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ladies ik ga naar bedje me opmaken voor mijn laatste werkdag voor de vakantie! Truste!

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ik testte pas ergens half september.. duurt nog even ;) maar ben wel zwanger geworden op jullie meetingdatum (en julians verjaardag dus) dus denken jullie zaterdag even aan hoe ik wilde seks had een jaar geleden?

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zelfde dag pip :)

4. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    HAHAHA LOL!!:D:D

Weet je nog van welke beurt het was dan???
    (dat zou ik dus eecchtt niet weten aangezien we soms op duracellkonijntjes leken haha)

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou ik weet dat ik toen ongeveer mijn ei had, heb dat hele weekend flink gerampetampt haha!

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hai meiden

Hebben een leuke dag gehad. Lekker huiselijk met Dean bezig geweest, broodjes gegeten en Darren uit school gehaald samen.
    Toen ff t dorp in gegaan. M'n mama had nieuwe broek voor D1 gekocht maar die was te klein, nieuwe uitgezocht.
    Nog ff wat gedronken op teras toen het lekker weer was en daarna boodschapjes gedaan.
    Lekker gegeten en daarna heeft hij Dean z'n pyama aan gedaan en is naar huis gegaan.

Ikzelf was alleen niet zo erbij vandaag.
    Voelde me niet echt lekker omdat ik m'n medicatie vanmorgen op had. Wou eens proberen hoe dat ging.
    Nou kut dus. Wou alleen nog maar slapen en was heel down.
    Morgen ff de ha bellen voor overleg.
    Voor de nieuwsgierigen: hij heeft nieuwe foto's op z'n Hyves gezet!
    Hebben nog geen foto van ons samen nee.

Ik ga nu slapen, want voel me nog steeds bagger.

7. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Stelletje mafkezen!! Ik kwam er achter op 09-09-09! Heb in mijn eentje een uur naar dat staafje zitten kijken terwijl ik de ene sigaret na de andere opstak en steeds tegen mezelf zei: ik ben zwanger! Mijn vriend lag met koorts op bed en dacht dat ie halucineerde toen ik het vertelde hihi!

8. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    hier zwanger geworden op 15 augustus en ik had 9 dagen na mijn eisprong al een heeeeeeeeeeeeele vage streept. Nooit zo vroeg moeten testen, want ik heb 6 dagen in de stress gezeten of die streep wel donkerder zou worden en ik niet alsnog ongesteld zou worden.

Mijn beebietje heeft zichzelf zo hard op zijn handen gezogen dat ie een zuigzoen erop heeft!!!! ik schrok er gewoon van omdat ik eerst niet wist waar die blauwe plek vandaan kwam.

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    150

10. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    :(:(:(

11. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ikke ook niet snappen.

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Moet je nog 8 pagina's Marjan?

13. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    ik ga mn nestje opzoeken, truste!! xxx

14. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    oooooow dat zal het zijn

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    K ben bezwangerd op 31 juli en teste na 3 wkn en 6 dagen positief.
    Dus das ook rond deze tijd geweest dan..

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik wist niet precies wanneer mijn nod was omdat ik ronde daarvoor een mk had gehad, eerste test op 5 sept ,helemaal wit ! Die dag een bruiloft dus lekker aan de rose gegaan ,ladderzat....En toen 8 sept 2 streepjes l l, en 9 sept ook en 10 sept ook , en 11 sept ook, en 12 sept ook,en 13 sept ook en 14 sept ook en toen ...........geloofde ik het wel...

17. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hoi meisjes,
    niet zo leuk nieuws: vandaag eerste werkdag weer, en heb te horen gekregen dat ik ontslagen word... :( :x :( :x :( :x
    Echt waardeloos, ik wist wel dat het niet zo lekker ging met de zaak maar dat ik er helemaal uit zou vliegen had ik niet verwacht en zeker niet om te horen te krijgen de eerste dag na mijn verlof!! :$
    Dusse... ben ff niet zo happy en moet ff kijken hoe of wat... ik heb aangeboden gekregen september & oktober doorbetaald te krijgen voor 40 uur (ik zou naar 32 uur gaan) en dan hoef ik vanaf nu niet meer te komen... mja misschien levert het meer op als ik het aanvecht... echt kut... ben zo gaar, wat een klotedag!!!!

18. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    eeeh dubbel?? dat had ik niet door, ben naar bed gegaan na de 1e :( de originaliteit gaat er nu wel een beetje af ja, das jammer

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hopelijk hier alles goed trouwens... :D ga nu ff bijlezen

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    tja niet zo goed dus!!! :( ik heb nog een paar "W-weekjes" vrij :D :x Ik had er helemaal zin in en zat helemaal happy achter mijn buro'tje, tot een uur of half vier.... :$

Deel Deze Pagina