Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ben ik ook niet zo van :)

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    hmm niemand hier om mij te troosten...;) dan ga ik maar nar bedje!
    Pip werkze nog 1 dagje!!
    truste!

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    oh sterreke, wat zwaar klote zeg :( had je een vast contract? mag het dan zomaar zonder klachtendossie? of is het reorganisatie? :(

4. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

@Sterreke: wat een rot 1ste werkdag, ja, dat verwacht je natuurlijk niet. Maar ze kunnen het je beter direct vertellen dan een weekje te wachten, komt even hard aan! Ik hoop dat je snel ander leuk werk vindt. Knuffel (die je wellicht gisterenavond nodig had)

5. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Gooooeeedemorgen!

Sterreke, wat een kutnieuws op je eerste werkdag...:( Hopelijk vind je snel wat nieuws!

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Morgen.
    Ik weet niet waar ik last van heb maar ik ben zo mega moe!
    Misschien wel oververmoeid ofzo.
    Ik ben echt helemaal op.

Sterreke wat een klote nieuws zeg!!!

7. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Sterreke.. jeetje meis, wat een K#t nieuws zeg!!! Vooral als je het niet ziet aankomen en erg veel zin hebt om weer lekker te gaan werken.. zou ook ff eerst alles op een rijtje zetten voordat je beslist wat te doen.. DIKKE KNUFF!!

verder weet ik het allemaal niet meer.. heb wel bijgelezen, maar de helft alweer vergeten. vandaag weer werken, dan woensdag lekker vrij, donderdag werken en vrijdag weer lekker vrij...

O ja.. Nathalie.. wat een gave babykamer!! echt heel leuk en ook echt onze stijl (wij zijn alleen iets minder creabea)
    en de foto's op website zien er ook echt top uit..

@babebabe.. hoe gaat het met lijnen??

@Natas.. welk boek van Sonja ben je aan het volgen??

@Linnie. ahhhh balen hè als manlief ziek is.. zijn ze altijd zooooooooo zielig ahum...

@Pip.. bijna vakantie!!! lekkerrrrrrrrrrrrrr

@Dag.. weet nou ff niet meer wanneer je naar Zeeland gaat, maar in iedergeval heel veel plezier!!

@Yes.. ikke zo ff spieken op hyves.. hoezo nieuwsgierig :p:D

8. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    wat een rotnieuws op je eerste werkdag sterreke. Je went toch tijdens je verlof aan het idee dat je dan en dan weer moet beginnen en dan ben je alweer thuis.

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat een kutnieuws om op je eerste werkdag te krijgen zeggen , dat hadden ze je zoiezo wel eerder mogen vertellen , maar ja ........................................ik zou het eerst ff allemaal nakijken voordat je akkoord gaat met aanbod .............dikke kknuuffffff vanaf hier ...............

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zo, hier ook weer opt werk.... vandaag een nieuwe stagiair... heb zo'n hekel aan inwerken :p

11. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    wat ist rustig...

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Even snel goede morgen

Sterreke: wat een kl*te nieuws zo op de eerste dag. Dikke knuffel.

Hier eindelijk een redelijke nacht gehad. Mike is maar 2x wakker geweest> Waarvan 1x door Jordy Die was opeens aan het gillen GRrrrr.
    MAar hij heeft tot 7.00 geslapen daarna. Jordy was om half 7 al aan het mopperen.Dus ging naar hem toe en hij zei dus heel mooi "klaaaar". Waarop mijn antwoord was klaar. Dat kan best, maar ik ben nog niet klaar. Slaap lekker :D En hij si weer gaan slapen tot 8.00. Dus dat was wel lekker.
    Hopelijk vannacht helemala geen geschreeuw waardoor mike mischien maar 1x wakker wordt :)

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Haha goed bezig dat Jordy gewoon weer ging slapen.

Dean en ik gaan ff slapen. Truste

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Vandaag is het weer D-day.. (nee, geen Dean day al zou ik dat wel leuk vinden! hihi). Pom moet weer naar het ziekenhuis. Om 11 uur moeten we bij de kinderafdeling zijn en dan wordt het katheter geplaatst. Om 13:00 gaan we dan naar de rontgen en krijgt ze contrastvloeistof en worden de foto's genomen. Spannend allemaal. Ik heb natuurlijk weer niet al te best geslapen en manlief en ik zijn beide behoorlijk gespannen...en dan merk je aan de sfeer :). Volgende week uitslag.

4 september was mijn positieve test dag (dag dat we op vakantie gingen!) en top 10 namen vind ik vaak wel leuk maar ik vind het zo jammer als er nog 3 Sofies in de klas zitten :D

@Sterreke, wat een rotbericht :(! Ik weet niet hoe lang je al werkt en wat voor een contract je hebt maar 2 maanden volledig doorbetaald Plus 8 uur per week is niet een slecht aanbod in deze omstandigheden. OF je moet het idee hebben dat ze je eigenlijk wel voldoende werk kunnen aanbieden...

@Yes... Geniet je lekker van het verliefd zijn???? Het is je gegund! (niet te hard van stapel lopen hè? ;)) Vermoeidheid... verliefd zijn kan heel vermoeiend zijn maar misschien even laten prikken op bloedarmoede? Is vaak zo gepiept! (Dan kan je het maar uitsluiten he)

@Linnie.. wat een sh*tnacht. Gelukkig heb je duidelijk wel veel overwicht! :) Kom je hier Kick ook vertellen dat hij weer door moet slapen om half 7? Hij is verkouden en wordt daarom vroeg wakker! Is verder trouwens niet zo erg want hij gaat gewoon op zijn kamer zitten spelen.

@Nathalie... Heel mooie babykamer!

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen! Hier ff snel vanaf mijn werk tijdens het kolfen :D

@sterreke: wat een pokke nieuws! Dikke knuffel en goed uitzoeken wat het beste is!

@Yes: voor jou ook een dikke knuff! Ik begreep het niet helemaal, maar had je je medicatie nu wel of niet ingenomen??

@ego: Floris heeft de verkoudheid van Annemijn overgenomen :( hij werd helemaal hysterisch wakker om 23:30 gisteravond. Zijn neus zat bijna dicht. Dus ik moest ff de gemene moeder spelen, maar zijn neus was leeg. Dus toen tussen ons inlegt, maar denk maar niet dat hij ging pitten! :D Gaat die druif toch een pot lullen tegen Sven, haha. En tegen hem aan meppen zo van HALLO! Dus toen maar weer in bed, hij krijsen en toen.........werd ik wakker van de wekker om 6 uur en lag hij te knorren. Maar dan kan ik het ook je storen in je slaap! Wakker worden aan de borst! Hihihi. Hopelijk is wel snel over ik vind het altijd zo sneu die verkoudheid!

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    spannend cyg! duim voor jullie dat alles goed is! wel jammer dat de uitslagen van dit soort onderzoeken altijd zo lang duren...
    cyg, waarom is hetn ooit zichtbaar dat jij als actieve gebruiker hier bent? heb je dat met een reden afgeschermd?

17. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Sterreke, wat een klote nieuws. Misschien kan je het beste even bellen met je rechtsbijstand.. wellicht kan je er nog een flinke ontslagvergoeding uithalen.... Maar buiten dat is het wel klote zeg! Je had er zo'n zin in. Ik vind het altijd naar om te weten dat je "baas" die plannen al lang heeft en je niets laat weten en dan de hele dag ook nog eens normaal doet en interesse heeft in je verlof e.d. en dan ineens laat weten dat je niet meer nodig bent..... Zo achterbaks... maar goed je doet er niets aan. Als je accoord gaat met deze regeling heb je dan wel recht op ww? Ik zou het even nagaan zodat je zeker weet dat je de juiste stappen neemt.
    Hopelijk vind je snel iets anders... het is al spannend zat bij jullie.. jouw vriend zat ook even zonder toch? Al is ie weer aan het werk, het zijn toch even een hoop veranderingen... probeer de dagen dat je thuis bent nog lekker te genieten van je kleine.... misschien dat je dan wat vrolijker wordt!

Babykamer: Thanks voor jullie leuke reacties.... ik vind hem ook helemaal leuk! Hihi

Bezigheidstherapie: onkruid wieden zit er op.... pak ik toch vet hard in een brandnetel.... heel mijn hand jeukt! Grr.
    Nu een ander klusje zoeken om mezelf bezig te houden.... schilderen? weet niet wat.... hmm effe denken! Mijn 2e pil heb ik inmiddels op..... blijf het spannend vinden en hoop op een goede dag!

Yes: Heeft het niets te maken met het ophogen van de medicatie dat je zo moe bent? Buiten dat komt misschien ook wel alles eruit.... je hebt ook zoveel meegemaakt het laatste jaar! Maar bloed laten prikken is ook een idee ja, moet ik ook nog doen. Mijn ijzergehalte is altijd laag en moet soms een kuurtje tabletten voor slikken om het op peil te krijgen! Enne ik ga meteen even spieken op Hyves....

Voor de rest weet ik het niet meer...

18. cecile1

cecile1 Niet meer actief

O, ja Cygnet..... heeel spannend!!! Succes en positief denken!!!

19. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Sportieve gozer Yess!!! Altijd fijn!:D
    Ik zag trouwens dat ie Nike Air Max aan heeft.... niets op tegen hoor maar die heb ik al jaren niet meer gezien! Wist niet dat die nog gemaakt werden whahahaha! Grappig zeg!
    Toen ik in de eerste zat droeg iedereen ze.... was echt een gekte! Samen met australians en cavello's! Haha ik zie het weer helemaal voor me.... Oxbow, Simmer Style.... (sorry ik draaf door!

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ben noooooooooooooooooi van die merken geweest hihi, wij zaten meer in de wijde broeken, doc. martens schoenen scene :D

Deel Deze Pagina