Marjand kun je Koen niet in de wipstoel rechtop zetten of in de bank...? Hoef je hem niet vast te houden... Wintersport ich bin dabei!!! Oh heb er nu al zo'n zin om weer te gaan, heb het enorm gemist afgelopen jaar!!! Alpenmama sinds afgelopen week zijn mijn haren ook aan het uitvallen... en heeeeeel erg!! Nog erger dan de hond! Yes klinkt gezellig! En hij is leuk met kinderen dus... heel belangrijk! Mybelle welkom! babebabe dat stapjes zetten doet Marien ook! duzzz zal wel normaal zijn Aszz zal zich nog wel beetje rot voelen.. hebben jullie niet meegekregen dat Ollie Nathan gebeten heeft...?
Alles gaat nu weer prima hoor en ze hebben heel het weekend storing gehad bij kpn dus ze kon ook niet online komen. maar ze komt vandaag weer ff langs
Sterreke vind ze vaast niet erg; Marjon ze is idd een volhouder maar ze word zelf elke keer wakker tussen 23 en 24 uur. speentje terug stoppen helpt wel maar dan maar voor een uurtje ofzo.
zal ze het dan niet gewoon nodig hebben natas?! ze was toch niet zo'n grote drinkster of heb ik dat mis.... misschien drinkt ze liever kleine beetjes en dan wat vaker.... wel irri is dat hé als je niet weet hoe of wat zo'n kleintje wil....
Het stond ook op haar hyves allemaal dus dach dat iedereen het wel gezien had... Ik heb alleen geen idee hoe het nu is, wat er met Ollie gaat gebeuren... Weet jij er iets meer van natas? Met Nathan viel het toch allemaal wel mee?
wij zijn ook steeds de laatste voeding in tijd gaan afbouwen, dus van 23.00 naar 22.30 etc.. steeds een half uurtje eerder en dit dan 2 a 3 dagen volhouden, en zitten dus nu sinds week of 3 op half acht! maar goed, ieder kindje is anders en niet alle kindjes reageren hetzelfde, of laten zich in een ritme stoppen natuurlijk...
WAt is er gebeurd dan , kan berichtje hier niet vinden , als het is weggehaald kan iemand me ff pb-en
wasje... die bewaar ik voor meneer z'n middagslaapje, dan heb ik weer een aflevering van een leuke serie, en dan mooi tv kijken en wasje wegwerken
Dag ik denk zelf ook dat Charlotte dit nog nodig heeft hoor. Maar we blijven de avond wel pyama papje doorgeven. Ze vind het wel lekker en ach het mag nu ook he omdat ze 4 maand is. Miss kan het cb dan ook niet meer zeuren dat ze niet gnoeg groeid. Sterreke ja gaat weer goed met Nathan hoor. Ollie is nu chemisch gecastreerd en er is een gedragsdeskundige bij dus hopen dat het nu beter gaaat. En anders doen ze Ollie weg. Zo heb ik het begrepen
babe... ik dacht dat jij al op 4 voedingen zat en dat je al weken de laatste fles om 8 uur ofzo had.... afbouwen; kun je toch ook doen dmv de laatste fles elke keer minder schepjes erin doen of heb ik dat mis?
ik geloof dat ik het al begrijp wat er is gebeurd denk ik ..... Jeetje wat erg ............... maar een update is welkom
klopt, wij zitten nu al zo'n 3 a 4 weken ( ik houd het eigenlijk niet zo goed bij wanneer hij nu voort eerst 4 flessen had...) op 4 flessen en half acht naar bedje toe
precies natas! gewoon lekker blijven voeden dan hoor! wij bouwen hier voorlopig ook nog niet af omdat ons meisje ook nog zo fijntjes is en het ook nog prima kan gebruiken! dat papje begin ik over een paar weekjes denk ik eens mee! hebben gisteren voor het eerst de fruithap gegeven hihi! wat een lekkere bekkentrekker hihi!