Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Morgen! :)

Yes, Jelmar krijgt dus om 8/12/15.30/19.30 zijn 4 flessen van 180cc en om half zes krijgt hij of fruit, of groente, ik doe nog niet beide op 1 dag, misschien dat dat helpt?

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    mijn haar is echt niet zo best :( voor op m'n hoofd breekt heet volgens mij af... heb randje kort haar opm'n voorhoofd, lijkt heel raar.... echt K*T!! :( denk dat ik maar weer een pony moet laten knippenom het wat te verbergen

3. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Een soort mini pony heb je nu? Hmmm... ook niet zo fijn dus!
    Als ik door mijn haar heen ga heb ik steeds een stuk of 15 haren in mijn hand zitten.... en als ik borstel dan valt er helemaal veel uit....

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Melk is idd nog het belangrijkste , misschien wat Pip zegt fruit naar de morgen zetten als je allebei wil blijven geven en anders alleen groente of fruit ...

Hoeveel melk laat Dean nu staan daan ?
    Marit laat ook wel 3 kwart tot een hele fles per dag staan en soms heel soms drinkt ze ze bijna allemaal leeg , maar weet dan al dat ze die dag daarna meer laat staan en zit gemiddeld rond de 650 cc op een dag ....
    Thijme en Tara hebben nooit meer als 180 in de fles gehad ....

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier ook noh haaruitval , zwaar irri en vooral dat je ze overal vindt !!!

@Pip , beterschap . ik had er zelf zondag en maandag last van , hopelijk is het voor vrijdag weg meid !!

6. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Wil een paar boeken gaan bestellen bij bol.com... heeft iemand tips?

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    waar houd je van?

Ik ben gek op de Karin Slaughter reeks, dat zijn detective/thriller over een patholoog anotoom, zijn nu 6 boeken die elkaaar chronologisch opvolgen met dezelfde hoofdpersonen :)

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Morgen!
    Nou ik zit op kantoor hoor... zp open, hyves, hotmail, 2 uur kolven... ik kom de dag wel door!! :D En als ze het er niet mee eens zijn.. dan ontslaan ze me maar! :p

Yend ik heb nog geen verstand van groente en fruithapjes, alleen van tieten :D

Nathalie haaruitval is bij mij ook zeer ernstig op het moment!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

hiihihihi Sterreke ik zou ze die laatste dag eens goed dwars zitten ......

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Yes, als je denkt dat Dean nu te weinig melk krijgt zou ik inderdaad naar 1 x fruit of groente gaan, dan kun je met 6 maanden altijd overgaan naar 2x per dag

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Mars, waarom kun je niet dan?

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames.

Nathalie: Twilight sage, komt vrouw bij de dokter, weduwenaar, als je 16 bent en geen 17 word, egte mannen eten geen kaas.

Nog meer tips nodig:p

Yes ik zou je heel graag willen helpen maar heb egt geen idee sorry.
    Had je me sms nog gehad meiss?

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    He konijntje, ben je meimama? je leest hier wel vaker mee, zeg es wat dan? of lees je voor de lol mee? of bespioneer je iemand ;)

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Nathalie, Twilight saga is goede tip van natas ja :D en ik vind alle boeken van de schrijver james rollins erg goed, zijn een soort van ' da vinci code' boeken, het de da vinci code, bernini mysterie al gelezen? zijn ook leuk!

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    komt een vrouw bij de dokter , vorige week gekeken , vond alleen de laatste 20 minuten erg heftig ...Zag mezelf erin als moeder en mezelf als kind ( mijn moeder is overleden aan borstkanker toen ik 9 was) en wil hem NOOIT meer zien ....

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Knap dat jullie nog zo goed kunnen lezen , sins dat hier kindjes zijn , moet ik het doen met van die boeken waar je niet teveel bij na hoeft te denken , kan op de een of andere manier mijn gedachte er niet meer bijhouden , jammer genoeg , want heb erg veel gelezen

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    pfff, dan is het zeker een heftige film Marjon! ik moet de gelukkige huisvrouw ook nog zien, maar denk wacht er even mee tot Jelmar iets ouders is, want die hoor ook redelijk heftig te zijn

18. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen

helaas kwam vienne vanmorgen om 6 uur... toch maar de andere borst moeten geven gisteravond. ik weet het en toch...

ik denk erover om alleen 's ochtends en 's avonds te gaan geven. iemand tips voor afbouwen?

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Weet niet eens waar die film over gaat ..Maar komt een vrouw bij de dokter vond ik in het begin zo tegenvallen , omdat het eigenlijk alleen maar over die man ging , ook wel logisch , maar had emotie vanaf moment 1 verwacht en toen die emotie alsnog kwam , jeetje die kwam knalhard binnen , en wilde hem eigenlijk niet afkijken

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Jeetje marjondat jij die film dan durfde kijken! pfffffff wat vreselijk voor je trouwens dat je je moeder op zo'n jonge leeftijd verloren hebt!

Karen Slaughter staat hier ook in de kast! :D

Deel Deze Pagina