Over tieten gesproken, ik zal er zo weer eens eentje aan leggen Loran fijn van je te horen! Hier is buikliggen ook geen succes... ik probeer gewoon die paar minuutjes totdat het janken is, dat hoeft voor mij dan ook weer niet. Elke dag zo een paar keer, komt het toch ook wel goed...??
Hoooi dames!! Ik kan jullie op madiwo echt niet meer bijhouden, maar gelukkig ben ik morgen weer vrij Las dat Yend aan de man is!? Hoeraaaa!! Je verdient het meis! Pipelientje een heeeele fijne vakantie toegewenst!
babe, hier ook koud.. Ga ook richting bed.. Heb ook al de winterdeken opliggen.. brrr.... Ohja, zo eerst Vera even neusdruppels geven, arm meisje zit helemaal vol, hoor het door de babyfoon heen trusten iedereen!!
Ppfft net charlotte fles gegeven 180 cc met 2.5 schep pap ze moest hoesten net na de fles en alles kwam eruit dikke golven nog nooit meegemaakt men o men.
Ohoh! Foei yessie M'n lover en ik wilden alles rustig op bouwen.... Maarrrr das mislukt! Hahaha. Vanaaf flink aan de yoga gegaan, en ook op dat vlak klikt het erug goed tussen ons haha. Heb hem wel naar huis gestuurd, slapen mag nog niet. Nu snel m'n ogen dicht doen, truste all!!! Xxx
Morning! Zo hoe is het hier, heb ik nog belangrijke dingen gemist? Hier zijn we alweer thuis Zoals sommige van jullie al op hyves hebben gelezen was onze vakantie een ramp, zooo balen Maar één voordeel: Je bent extra blij weer thuis te zijn Gelukkig gaan we aanstaand weekend een lang weekend weg met mijn schoonouders, toch nog een beetje vakantie 8) Babe: Hoe is het met afvallen, ben zo benieuwd naar je resultaten! Yes: Aan bovenstaand berichtje te zien gaat het goed Pip: Ben je er al klaar voor meis? Lekker hoor! Liefs XXX
Goedemorgen Tink!! Balen dat het niet goed was hier -6,8 en jou afvallen? Yes, ligt vast nog bij te komen
Hahaha! Ik was er al vroeg uit, Darren naar school brengen... Man man wat een spierpijn in m'n benen, hahaha... Dean en ik gaan ff slapen nu.
Goedemorgen dames. OOHh Yes goed bezig Hier zo naar vergadering op het werk en dat in me VAKANTIE maar goed het moet zeer belangrijk zijn. Gaat over de toekomst van de stichting ivm bezuinigingen etc
Ja het was een ramp. We zaten naast een groep Polen die 24/7 aan het zuipen waren, heel luidruchtig waren en totaal niet op hun kinderen letten. Die gingen nl om half 2 's nachts naar bed en waren allebei 3 jaar... Hele nacht herrie en gekrijs van die kinderen. Ook dachten ze dat de kinderen zindelijk waren maar die pisten dus overal :x En de papa's liepen de hele dag in een klein onderbroekje en vaak in opgewonden toestand, want ze zaten lekker p*rno te kijken op de laptop Echt TE bizar, 's morgens om 10 uur ging de eerste fles wodka open... Na klagen kregen we eindelijk een andere tent, alle zooi verhuisd en weer ingericht (wat een takkewerk) en toen bleek dat we tegen de muur van de plaatselijke discotheek waren gezet Die ging tot 3 uur 's nachts door, een herrie niet normaal! Toen hebben we ingepakt en zijn we naar huis gegaan. Mees was compleet over zijn toeren, heb hem nog nooit zo gezien, helemaal oververmoeid en Fenna ook En wij daardor ook, echt bout. Nu dus weer thuis, heerlijk! Kids sliepen gelijk weer door en zijn supervrolijk, eten goed en spelen weer. Ook wij genieten van de rust! En toen hebben mijn lieve schoonouders als verrassing een lang weekend naar de Katjeskelder geboekt. We gaan dan met zijn allen en wij hebben "vrij spel" want mijn schoonouders 'passen op'. Zaterdag gaan we dus lekker een dag shoppen en uit eten samen, de rest van het weekend lekker zwemmen en genieten! Vandaag een hele dag vol wasseb uitpakken en opruimen EN weer inpakken haha! Ook ga ik naar de kapper en vanavond een bakkie met vriendinnen. Optimaal genieten van de vakantie dus nog even Over het afvallen: Streng zijn was lastig onderweg (eten bij benzinestations etc) maar op vakantie wel gelukt, dus ben niks aangekomen en niks afgevallen, super! Nu weer door dus! Zooo lang verhaal maar dan zijn jullie op de hoogte
Goed van je Tink!!! En hoop echt dat je je recht haalt bij de vakantiemaatschappij!!! Geniet lekker nog van je resterende vakantie!!