De februari 2010 mama's, Deel 4 :D

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Alvast een berichtje voor het abonnement.. hoef ik niet zo te zoeken :D

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier ook berichtje. Kan ik zo deel vier terug vinden. Wat hebben we al veel afgekletst zeg. Binnen een half jaar dat we mama.s zijn. hihi. Even deel drie vol kletsen. En tot zo.;)

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ben er ook!
    Truste allemaal!

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Zo, ook vast een nieuw abonnement afsluiten.

Indi is nog steeds niet terug; boehoehoehoeeeee!!!
    Bijna 5 dagen weg.. ik wil 'm terug! :(

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ben benieuwd; waar speelt jullie kindje het meest mee?

Lila heeft magnetische "blokjes" in de vorm van beestjes die ze wel leuk vindt, en alles wat knispert en rammelt is ook leuk.
    Ze heeft ook een pianootje waar ze op slaat, en eentje waar muziekjes en geluiden uitkomen.

Ik bedel dus speelgoed naast de loop en wipstoelen, waar speelt je kindje mee als hij of zij op een kleed ligt?

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo ook effe een berichtje iedereen is weer weg haha

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sem speelt het liefst met zijn babygym nog lekker rammen haha en met zijn boxmobiel want die kan ie heerlijk slopen. Verder met alles wat voor zijn neus ligt zoals papiertjes en z alles waar ie niet aan mag zitten.

Sem reageert echt heel goed op zijn naam al best lang ook als we waar is mama,papa zeggen kijkt ie echt bewust naar ons zo grappig.
    Verder was ie vandaag echt niet te genieten huilen in de auto enz we hadden een loopwagen gekocht maar hij kon niet met zijn voeten bij de grond ferry heeft hem zo gefixt dat hij er nu wel bij kon. Hij vond het reuze intresant haha.

9. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoi Hoi,

Steyn heeft uiteindelijk tot half mei in het ziekenhuis gelegen. hij is tussendoor 1 weekje thuis geweest en heeft in het geheel ongeveer 9 a 10 weken in het ziekenhuis verbleven. Hebben dus veel van de baby tijd gemost en soms moet ik echt overschakelen dat hij al een half jaar oud is. Doordat hij in het begin alleen maar heeft gehuild en overstrekt loopt hij in zijn fijne motoriek een beetje achter. Hij laat dingen nog erg snel uit handen vallen, maar als hij mijn haar vast heeft is het ook echt vast. Tijdens zijn tweede verblijf (Steyn was toen ongeveer 11 weken) kwamen ze onz vertellen dat ze het vermoeden hadden dat Steyn een autist was. Dat schoot bij mij echt in het verkeerde keelgat, ik werk namelijk mety autisten en de argumenten die hun gebruikte sloegen ook echt de plank mis. Onze eiegen arts was toen met vakantie. EEn week later kwam ze langs en roeg dan ook of ik heel snel die opmerking van haar collega wou vergeten (lekker hoor). Zij was het er niet mee eens en vond dat je op die leeftijd daar nog geen uitspraken over kon doen. De fysio die Steyn elke dag behandelde was dan ook des duivels en gaf aan dat er nog nooit iemand bij haar was geweest als zij therapie deed met Steyn. Zij kon zijn hele houding weerleggen in lichamelijke problemen. Hij heeft verschillende lichamelijke onderzoeken gehad waar niets uit is gekomen. WEl heeft hij reflux maar dat wisten we al en waarschijnlijk ernstige koemelkallergie. Nu kwam ik tot de ontdekking dat hij vanmorgen fruit heeft gegeten van een 8mnd potje en dat daar melkeiwitten inzaten. Nou meneertje heeft gesmikkeld en geen kik gegeven vandaag, heb dus zo mijn twijfels. Steyn is de laatst week sávonds wel onrustig wil dan alleen maar beneden wezen en op schoot zitten. vanavond gewoon een paar keer laten huilen. Ik vind een galf uurtje wel genoeg. Iemand tips voor me.

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hey meis,

Wat naar dat je zoveel van zijn babytijd hebt moeten missen.
    Het is een behoorlijk heftige tijd geweest voor jullie gezinnetje.
    Raar dat ze zomaar een uitspraak doen over autistich zijn.
    Wel fijn dat er niets geks uitgekomen is uit lichamelijke onderzoeken.
    Kan het niet zo zijn dat ie nu gewoon in een sprongetje zit omdat ie nu onrustig is??

11. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

@ Pnir, ik ken het hoor, lekker wat tijd voor jezelf of voor elkaar. Ben net bezig met het zoeken voor een weekendje weg te gaan ergens in november en Britt dan weg te brengen. Heerlijk weer effe met z'n 2en. Al hoewel ik haar natuurlijk wel zal missen. Ik denk maar zo, als je niet goed voor jezelf zorgt, kan je het ook niet voor een ande, toch? Succes ermee!!!
    @ Lilalief, Britt vindt alles leuk. Ze ligt het liefst op de grond en rolt dan de hele kamer door en pakt waar ze bij kan. Dus we moeten alles veilig gaan stellen. Babygym doet het ook nog steeds goed en ook sleutels zijn nog steeds leuk.

@ hier, Britt eet gelukkig weer. Ze had al een aantal dagen dat ze geen avondeten wilde hebben. Nu hebben we het dagschema wat veranderd en gaat het een stuk beter. Ze krijgt nu 1 fles minder dus dat scheelt. Dronk van 2 flessen maar net iets meer als de helft op. Ben weer helemaal blij.

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Spelen: Devin speelt het meest met rammelaars, kubus, blokjes, en dingen met muziek :)

Hier wel redelijk geslapen, alleen zelf wat buikpijn gehad, en nu last van me keel. Devin rommelt al wel in bed, en Jaylinn slaapt nog lekker. Strakjes gaan we naar de holle bolle boom. Zal mij benieuwen wat Jaylinn ervan vind. Volgens mij moet het wel goed komen. Er zit ook een zwembad bij dus gaan we ook eventjes zwemmen. Het word vast een leuke dag.

Nou fijne dag iedereen!!

13. Hoi, zag dat er alweer een deel 4 is, dus daar wil ik ook een abbo. op! Ben misschien geen hele enthousiaste schrijver maar wel een fanatieke lezer!!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goede smorges!

Nou.... het veel opstaan van gisteravond was NIETs in vergelijking met vannacht....
    Mevrouw is heel erg verkouden. En haar stem aan het ontdekken...zucht.

Waar speelt ze graag mee?
    Knisper dingen, rammel dingen, de mobiel in de box ook slopen en op de mat liggen en rollen alle kanten op. En haar knuist om mee te meppen en op te kauwen.

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Dennismartine, wow jij hebt veel met Steyn mee gemaakt. (belachelijke opmerking! Verdient een schop die persoon!)
    Jammer van de baby tijd maar nu is hij thuis en jullie kunnen nu heerlijk van elkaar gaan genieten en van alle nieuwe dingen die hij aan het ontdekken is. Dubbel en dwars genieten!

@ Lilalief, echt naar dat jullie poezewoes nog niet terug is. Ik hoop dat ze snel terug is.
    Bij ons is de oudste 5 dagen weg geweest. Toen al nierpatient... MAger en uitgehonger terug.
    Door een telefoontje van een oplettende buurtgenoot n.a.v. de poostertjes en brieven met foto's die ik samen met manlief in de wijk verspreid had in de brievenbussen.
    Succes en sterkte er mee! (het is ook een kindje van je hè? Zo'n naar gevoel... liefs.)

@ Tonka goede tips ivm poeze jacht.

@ Bloempje! Hoest?!? Vertel!

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zow, ik heb het eerste en het laatste berichtje op pagina 500 van deel 3 gezet. we mogen officieel dus hier verder beppen!

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Loontje jij was vannacht ook aan het spoken? Fijn dat het nu weer beter gaat met Britt haar eten.
    Hoe is je schema nu?

18. Hey donder, met Sam gaat het super!

- Nog nooit ziek of verkouden geweest.
    - Slaapt sinds we gestopt zijn met bv met drie maanden gewoon lekker door.
    - Vind eten heerlijk, lust alles! Groente fruit aardappel rijst vis vlees... wel alles zelf gemaakt door mama ;)
    - Rolt naar buik en terug en begint nu zijn beentjes onder zijn buik te trekken, dus wil denk ik gaan tijgeren of kruipen.
    - Weegt nu bijna 8 kilo en is 70cm lang!

Met mama gaat alles ook goed. Beetje last van bekken en stuitje nog maar komt vast wel weer goed.

Vind het echt helemaal HEERLIJK om mama te zijn!

19. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi dames,

Deel 4 alweer, wow wat gaat dat hard!

Heb wel bijgelezen, maar nog ff geen tijd om te reageren, moet Etienne uit bed halen om vervolgens naar het kdv te gaan waar hij een ochtendje tot half 1 gaat wennen! Vind het wel heel spannend hoor, maar ook wel leuk voor hem en ik kan dan ff rustig het huishouden doen. Krijg vanmiddag namelijk nog iemand op bezoek, dan moet het huisje natuurlijk wel netjes zijn;)

Misschien tot straks!

Liefs!

20. Sam's schema thuis:

7:00 fles 180+6
    9:00 fruithap met water/thee
    12:00 fles 180+6
    14:00 liga of rijstwafeltje met water/thee
    16:00 avondeten
    19:00 papfles

Deel Deze Pagina