denk idd dat het voor meiden anders ligt dan voor de jongens... koop ook altijd wel wat haha! maar goed nu is het ook niet zo duur.. Esmee heb ik op bed gelegd na een lekker warme douche, luuf op de borst en een neusspray erin... buikje dik gegeten , matrasje iets opgehoogd bij hoofd...en hopen dat ze nu maar lekker mag slapen... vind het zo sneu als ze zo verkouden is.....
Hallo schatjes!!!! Ik zei vanmorgen dat ik ging bij lezen...nou dat ga ik mooi niet doe staat mij te veel geschreven dusssssss wat heb ik gemist?
Zo Marjan.... jij ook weer van de partij.... Julotte is helemaal verkleumd door het wachten bij de brug... :xze hoopte zo een glimp op te vangen van Koen.. Sterreke, je hebt het hartstikke lang gedaan hoor. Ik vond het ook heel moeilijk om te stoppen maar het was gewoon niet te doen bij mij dus wees trots dat jij het wel hebt kunnen geven. Julotte begon het overigens veel beter te doen op de KV dus ik hoop dat Marien dat ook gaat doen! Marjon, leuk dat je spammen hebt uitgevonden.... kom maar op! Natas..... FOTO'S!!! Ben benieuwd! En leuke outfit! Vooral die bolero! Assz: Nog gefeliciteerd met Nathan.. weet niet of ik dat nou al had gedaan... Verder weet ik het effe niet meer. O, ja nog een vraagje: Hoeveel geven jullie gemiddeld per maand uit aan jullie kindjes?? Dan bedoel ik echt alles? Eten, luiers, spenen, kleertjes, speelgoed, lakentjes, badspullen??? Ik heb het idee dat ik een koopverslaving heb hahaha! Ik ben steeds zoveel kwijt niet normaal meer! Overigens, het toppunt van romantiek.... ZP bij candlelight! Wat romantisch zit er toch bij haha
Jelmar heeft 210op met 4 scheppen rijstebloem... ben benieuwd oftie het daar op red tot 7 uur zonder om 4 uur een half uur te spelen wat ik uitgeef... eeeh, dat houd ik niet bij... de ene keer heb ik echt e pampers, dan luiers van de C100... en verder, pakje Nutriton doe ik weken mee... heb rijstebloem ingeslagen bij de Kruidvat toen het in de aanbieding was.... zou het zo echt even niet kunnen berekenen ben ik bang.... hihi
uitgaven: luiers: 25 euro doekjes : 7 euro KV : 40 euro kleding.................. heeeeeeeeel veel haha! nee daar geef ik denk ik wel per maand een eurootje of 100 aan uit de ene keer meer dan de andere maar goed zoals deze maand gaan we een maat groter en daar heb ik dus niets van ( 74 ) maar das nu wel nog te groot maar goed dan hebben we er voorlopig weer genoeg van! dan nog de kosten van de drogist en oververwachte dingen denk ik een euro of 20 ( neusspray, receptje van dokter e.d. , andere fles/speen proberen....) zoiets??
@Nath: Sorry, ik was werken...Ehhh kopje warme chocomel om het goed te maken? En wat ik uit geef...heel eerlijk let ik daar nooit op...Heb dus geen idee @Aszz: Gefeliciteerd met jou kanjer!!!
Het zijn 5 fotoos kan niet kiezen welke ik jullie moet laten zien hahaha We hebben ze allemaal in verschillende grotes besteld
Het zijn trouwens foto"s waar ik weer een foto van heb gemaakt haaha Dus we lijken heel bleek maar is niet zo hoor
Haai kom effe gauw langswippen... druk hier. Geen bloed meer gelukkig gezien in de ontlasting. Overigens ben ik zelf ook al 4 weken geleden voor het laatst ongi geweest, terwijl ik dus maandenlang om de 2 weken werd, gaat dus de goede kant op! Ga dit weekend met mijn moeder en Sven naar Engeland, dus druk met regelzaken, misschien wip ik morgen nog ff langs om bij te lezen. Sven heeft inmiddels 2 keer doorgeslapen, dus wie weet mag ik ook eindelijk eens een langere slaap maken van meer dan 4 uurtjes!!!!
ik ga ff tv kijken en dan onder de wol... ben bang dat het zo'n nacht wordt als vannacht en dan zal esmee wel vaak wakker zijn... of heeft iemand de gouden tip??
@Dag: Nee helaas geen goede tips hier...Koen slaapt ook nog steeds niet door. Vorige week 4 nachtjes en dat was het....
die met die beer vind ik super!! en natas, wat voor rokje heb jij aaan, soort delfts blauw? heel gaaf!! Inge, Engeland? met alleen je moeder en de beeb? why, shoppen? doorlsapen... tja, Jelmar speelt dus de afgelopen 4 nachten een half uurtje 's nachts, maar hij hoef geen eten ofzo... heb dus nu 210cc geven met 4 dikke scheppen rijstebloem... misschien dat dat toch helpt? want om half acht knort z'n maagje wel, dus dan is er wel echte honger!