Ja goed hoor Lin!!! En die scheppen ach, Koen krijgt nu 3 scheppen nutriton op 180 cc en das comfort voeding. Als het er maar in gaat en blijft toch?
Vanmiddag wordt trouwens besloten in de europeeseunie of het zwangerschapsverlof naar 20 weken wordt verlengda
ik moet ff kwijt dat dean zo'n heerlijk makkelijke baby is! S nachts slaapt hij 8 van de 10 keer door. Drinkt zn flessen makkelijk leeg, en is dol op eten. Hij kan zichzelf super vermaken met alles. Spelen in box of op de grond of lekker tv kijken! Moest dit toch ff kwijt hoor. Vanmorgen brood en fruit gegeven, en van 4 naar 3 flessen gegaan, helemaal super!
pip zou mooi zijn togh. ik ga morge dokter bellen dat we willen stoppen met deze medicatie. ze weigert elke keer de ochtend fles met medicatie de avond geve we als ze slaperig is dan merkt ze het niet>
wat super Linnie!!! echt een rust geeft dat of niet?! YenD: lekker toch! geniet er maar van Esmee is ook een schatje hoor.. soms wat vaak naar mijn zin wakker in de nacht maar ach die speenterugstopactie is dan ook niet heel erg en als ze dan weer zo lief lacht is het al snel goed! speenterugstopactie = leuk woord voor galgje haha
oh dus mijn cyclus moet nu ook echt wel op gang komen ach we zien wel! als het weer zo lang duurt als bij esmee kunnen we weer goed aan de slag niet erg hoor
Wie weet is het zo gedaan, nu je nog aan het ontzwangeren bent! Hier is het nu ff droog, maar eens even naar buiten toe boodschappen doen!
Yes nou heerlijk togh meid geniet ervan Ik wou net de hond uit laten maar begint me togh te hozen buiten jeetje dan heeft hondje pech ahahha
We konden goed zien dat ze alleen maar ging huilen omdat ze haar speentje niet had... oftewel, ze moest weer even leren om in te slapen zonder speen. We hebben een week lang elke avond de speen uit de mond gehaald vlak voor ze in slaap viel EN overdag geen speen gegeven met slaapjes. Ging eigenlijk gelijk goed. (= G.F.) Ik vind spenen prima dingen maar ik wil er geen 'last' van hebben. Pom ligt nu nog in de wieg maar heb geen zin om straks te moeten gaan lopen als de speen uit het ledikant valt e.d Cyclus... ben zo regelmatig als een Zwitsers uurwerk MET spiraal. Helaas houdt het wel iets langer aan dan zonder spiraal. Ik blijf hoop houden dat het op een gegeven moment weg blijft (vond ik toch wel een grote plus van zwanger zijn!)
@Aszz.. jeetje meis, wat heftig nieuws.. snap dat je daar goed van slag door bent.. heel veel sterkte in ieder geval..
@Linnie.. oh wat fijn dat het drinken nu beter gaat.. is jullie gegund.. @Natas.. en nu bij jullie nog.. zou gewoon weer dokter bellen hoor, dit kan zo niet!!! @Yes.. lekker hé zo'n makkelijke beeb.. zal deels er ook wel mee te maken hebben dat het je 2e is tenminste dat gevoel heb ik.. bij Mick was ik toch wat gestresster over bepaalde zaken en dat voelen beebs natuurlijk ook snel.. @40 jaar in dienst.. gister alleen koffie en gebak op de zaak en vrijdag echt feest.. dus heb het nog tegoed.. hihi.. ohh en wat kan je soms gelukkig zijn om de kleinste dingen.. vanmorgen was Niek ook voor z'n doen vroeg wakker en lagen we met z'n 3-tjes bij mij in bed.. Mick was toen zo lief aan het kroelen met Niek, dat ik zo intens gelukkig was/ben.. *moest ik ff kwijt)*
trouwens weer leuke foto's voorbij zien komen. en we hebben zeker allemaal flinke mei-beebs.. zal vanavond ook weer eens ff m'n mooie mannetje spammen
I know, daarom krijgt Marien geen speen in bed 's nachts... Maar hij wordt de laatste weken gewoon een paar keer wakker en kan niet altijd zelf meer in slaap komen...[/QUOTE] Wat bedoel je met 'niet zelf'... hoe lukt het dan wel? Rond deze leeftijd kan 'trek' ook weer gaan mee spelen en het is een beruchte tijd.
YenD wat heerlijk dat Dean nu zo makkelijk is!! Is weleens anders geweest toch...? Ik kan me herinneren dat ie ook altijd om 5 uur wakker werd... @ Kim super zo'n geluksmoment!!
Wat een schatjes heb ik ook, alleen moet Nathan ALTIJD een gekke bek trekken als hij weet dat er een foto gemaakt gaat worden