Mei mama's 2010 deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aszz, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nathh spamm dat ringding eens even dan

Babe volgens mij kan zown facing vrij snel klaar gemaakt worde ze slijpen meten etc mengen dan de kleuren en dan is de facing klaar,
    ooh vind het zo zielig hij zeg dat ie bang is dat nu alles eruit valt
    zijn beiden voortanden zijn tijdens dat ongeluk voor de hleft afgebroken.
    Maar hij denkt nu dus dat alles eraf breekt

2. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja het is toch wat!!! Het ding steekt zo af.....

3. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    @ nath hoe laat gaat julotte dan savonds naar bed? na die fles van 21.00 of daarvoor al...??

4. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Sorry maar ik lig helemaal dubbel.... laat hem dat maar niet horen!
    Maar dat komt omdat ik het ook een keer heb meegemaakt..... nu ga je lachen.... ik zal het eens gaan typen!

Maar ik vind het ook balen voor hem hoor.... begrijp me niet verkeerd.... moet lachen om mezelf....

5. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ze gaat na de fles naar bed, maar nu is ze om 20:00 gegaan... de flessen wat korter op elkaar gaat ook bij haar!

Natas:
    Sorry maar ik lig helemaal dubbel.... laat hem dat maar niet horen!
    Maar dat komt omdat ik het ook een keer heb meegemaakt..... nu ga je lachen.... ik zal het eens gaan typen!

Maar ik vind het ook balen voor hem hoor.... begrijp me niet verkeerd.... moet lachen om mezelf....

6. cecile1

cecile1 Niet meer actief

O gaat dubbel hier

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nath ik moet er ook best om lache maar laat het hem niet merken want hij is zo sneu
    Ben benieuwd naar jou verhaal

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii 2

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Joep en ik gingen met vrienden naar de bios in Antwerpen.... naar Final Destination...
    Ik had een bak Doritos met sausje... en halverwege de film voel ik ineens iets hards.... ik dacht: da's geen chips!
    Naast mij zat mijn vriendin en ik zeg... krijg nou tieten! Mijn tand is afgebroken.... dus zij gilt dit in paniek naar Joep die helemaal aan de buitenkant zat en die zegt: Ja duhhh grapjes! Omdat we Final Destination keken en dat al zo voorspelbaar was dacht ie dat ik hem zat te fucken!
    Uiteindelijk dus een stuk van mijn voortand af. Ik dat stukje meegenomen naar huis, volgende dag naar de tandarts, hij zei: tja die moet vervangen worden door een kroon maar dat moet bij je eigen tandarts(was spoeddienst) dus hij pakt lijm en plakt dat stuk eraan..
    Ik een date gemaakt met mijn tandarts... 10 juli.
    Op 8 juli zegt Joep dat we een bruiloft moeten fotograferen op 10 juli. Ik GVD GVD GVD! #%^&(*#
    Tandarts gebeld en kon dan pas in september terecht.... nou ja moet dan maar en steeds als ie weer losliet dan moet secondelijm terugplakken...
    Gaan we op vakantie... in mijn handtas de secondelijm... zitten we romantisch te eten.. krak... ja hoor tand laat weer los... zit ik daar op het terras met mijn make up spiegel en secondelijm... helemaal lacherig tegen Joep: even mijn neus poederen schat hahahah hihihi! Maar zo heb ik hem dus wel 30 keer moeten terugplakken...
    Toen de tandarts hem ging wegslijpen ging ik en hij ook zelf over onze nek van de lijmlucht die vrij kwam.....

Je snapt dat ik dubbel lag.... hoop dat jullie er ook lol om hebben haha!

10. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik zie jou nu ook al zitten... gniffel, gniffel... o wat erg schat.. proest... gniffel!

11. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik heb dat ding bij Bart Smit gekocht.... even zoeken op de site... ben zo terug met een link!

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hihihihihi wat een verhaal Nath...
    Wel sneu voor Jesse natas!!!

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Whahahahahaha Nath!

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nath haha wat een verhaal jeetje wat een barrel zeg
    en wtf duurde het lang voor jij terecht kon dan bij je tandarts.
    Hoop voor jesse dat hij morgen of vrijdag mag komen.
    ach en anders hoeft Charlotte niet naar de gastouder blijft ze lekker thuis bij jesse.
    en secondenlijm jeetje werd je er niet high van;)

Marjon hhhhhhhhhhhhhhhhhooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nath wat een geweldig zeg prachtig
    wil natuurlijk ook spam met Julotte erin he;)

16. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Nou het was vakantieperiode..... dus moest lang wachten.... ik heb er ook nog een foto van gemaakt bij de spoedtandarts.... die dacht echt: Wow die griet is echt gek...met haar fotoshoot haha!
    Ik heb zelfs een sollicitatiegesprek gehad die ochtend alvorens ik naar de tandarts ging.... zo genant..... ben het ook niet geworden hihi

17. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja doe ik morgen even regelen ok!

18. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik heb een beetje ruzie gemaakt met vriendlief.... omdat ie zo chargrijnig was dacht ik laat ik je terugpakken..... hij wil in bad en ik heb de stop verstopt!! Hihi... hij is nu echt WOEST aan het worden..... gniffel de gniffel!

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

oooooohhhhh das gemeen ........

STOP nu eens met verSTOPpen van de STOP

Deel Deze Pagina