jeetje Aszz! wat je een afdakje noemt je hebt een heel mooi slank figuur hoor!!!! denk dat ik nog wel 30 km per week meer mag gaan fietsen om zo'n figuur te mogen bereiken
@ as...je hebt een prachtig figuur *ikke = jaloers* haha...afdakje ik heb een complete luifel Ja ik ben van de zomer gevraagd door Bart! Maar we willen allebei graag dat de jongens de ringen komen brengen, dus Finn moet wel kunnen lopen!
Thanks dames! Doe er ook hard mijn best voor. Deedtje, oooooh wat leuk! Nog gefeliciteerd Wij gaan trouwen 28 december met Nathan naar de winterefteling. Mijn ouders gaan dan op Noah passen. Is van de PV van Rein. Incl. vervoer, consumptie en toegang, 21,50 p.p.
Wat een wijs kereltje marjan! Winterefteling is leuk as, zijn wij vorig jaar geweest! Wij gaan volgende week donderdag naar Movie park, Finn gaat ook naar de oppas. Die heeft daar niks aan!
Hahaha wat leuk dat jullie hem wijs vinden...want hij kijkt zo vaak een beetje dommig. Heeeeel vaak z'n mondje open, nee staat lekker intelligent...
Sinds wanneer vind jij gereden of bereden worden zo vervelend?? Nee hoor das flauw... hoop dat je wel van je dagen daar kan genieten.. zwaai even als je langskomt...
Zo en bedankt! Ik zit net een boterham met pindakaas te eten.... GADVER... ik associeer het meteen ergens mee...
Fijn dat je een datum hebt! Enne het is nog meer dan een jaar! Komt goed? Waarom trouw je in de winter als ik vragen mag?
mooie koen! heb Jelmar mowhawk in z'n haar whahahahahahaha, Heb AC/DC en Rollingstones shirtjes besteld bij de H&M voor Jelmar, echt STOER!!!
Ik reserveer hem zoiezo... als Julotte er niet mee trouwt dan doe ik het.... wat is nou een verschil van 27 jaar?
Leuke spam Marjan!! En ja, dat is vanaf hier een aardig eindje rijden. Maar we gaan in Harderwijk op stappen ( anders moeten we eerst na LWD, dat is voor ons omhoog en ongeveer 3 kwartier, dan weer naar beneden etc. ) Al met al 2 uur extra onderweg.