die kleine potjes bruine bonen met appel zijn inderdaad vanaf 4maanden, is dus maar net welk potje je koopt
babe heb het met babymelk klaar gemaakt toen liga erdoor van 6+ en toen verdikt met jbpm ze vond het heerlijk ze werd boos als ze moest wachten op een hapje maar men wat een gesmeer net schone kleren aan ze zit er helemaal onder alles liep langs de slabber hahaha
Oh, ik zag dat er van mij ook aardig wat gegevens missen op de site......ik zal ze eens pb-en..... Snik, ik vind douchen gewoon niet leuk meer.....zoveel haar als ik verlies, ooit had ik een mooie bos krullen en nu? Er blijft niets van over........hoe lang duurt dit nog?????
JJaaaa en we zijn er weer begint nu tohg wel vervelend te worden hoor. Charlotte krijgt over half uur togh geen bruine bonen. Ga voor andijvie stampotje met rundvlees
Nou, daar zijn we weer ! Hmm, andijvie, lekker, heb ik ook wel zin in! Sara krijgt courgette....staat weer lekker vers en nog af te koelen en dan kan ik een hele voorraad invriezen. Ben benieuwd wanneer ze gaat begrijpen hoe een lepeltje en slikken werkt! Hihi!
Wij gaan trouwens aan de kaasfondue vanavond! Lekker lekker! Gezellig de tafel dekken, wijntje erbij en lekker lang tafelen.....
He, en iedereen kan zingen he, alleen bij de een klinkt het net een tikkeltje beter dan bij de ander en dan heb je ook een paar van die uitschieters die echt waaaaanzinnig kunnen zingen, maar ach, ook wij genieten er van Ik heb weleens heel wat frustratie erin gegooid hoor! Lekker knallen in de auto en rammen op het stuur 8)
Jeeeee Courgette valt aardig beter in de smaak dan worteltjes! Ze snapt het hele concept lepeltje, slikken nog niet echt, maar er blijft best iets binnen!
Alpenmama hier precies zelfde hoor. de worteltjes vielen niet egt in de smaakt de andijvie stampot iets beter maar ze is egt gek op de melk met liga. en ja er gaat meer uit dan dat erin komt
thank god! wat een gedoe steeds met die site zeg!! gelukkig zijn we er weer koekjepapje, jummie! lust ik ook wel maar goed, vanavond lekker een pangafiletjes met roerbakgroentjes, dus Jelmar zo het badje doorslingeren en richting bed, kan mem ff lekker rustig eten en tv kijken
Hier was het voor dean tonijn en voor ons risotto. Dean was druk aan het eten, erg ongeduldig, dus had ff zn speen gegeven zodat ik ook een hap eten kon nemen.... valt hij zo in zn kinderstoel in slaap! Arm schaapje, krijgt nu flesje en dan lekker naar bed. Wij hebben zo verjaardag.
Natas, Jelmar vanaf dag 1.... hij hapte en slikte gelijk goed... dus tja, dat is ook weer per kind verschillend,
Hoor je dat Natas? Babe vindt jou slaapverwekkend, echt onaardig mens hè? Hier hebben we vandaag een andere auto gekocht. Nouja, 'we'.. Gijs en Julian zijn samen gegaan. Ik was beroerd vandaag, misselijk en doodmoe, dus ik zal wel weer ongi worden morgen. De 2 weken zijn net om, ik hoopte dat het deze keer wat langerr zou duren, maar helaas, of het moet mijn eisprong zijn ofzo. We zien het wel. Sven spuugde veel vandaag. Hij had steeds zo'n honger dat ik maar eens wat meer in de fles deed.. niet zo'n goed idee, 't arme mannetje heeft er volgens mij de hele dag last van gehad. Ach, weten we dat ook weer die dingen komen niet met een gebruiksaanwijzing helaas.
de site doet het weeer haha. Kijken jullie ook ik hou van holland??? Pff ik ben nog steeds kapot van de nachtdienst, vanavond maar vroeg op bed. Elianne die ging vanmiddag proberen om te draaien, maar het lukte haar niet, dus ging ze helemaal huilen, was echt heel zielig en haar nichtje van februari die kan het al wel en dat vond ze maar niets. Maar ze hebben wel heerlijk samen in de box gelegen Hoe is het verder met jullie??
iNGELTJE Babe is niet lieffff ik ben niet slaapverwekkend GROOT NIEUWS hahah valt wel mee maar goed. Ik ga vnaaf stappen laatste keer wass augustus 2009