Kom even zwaaien, ga morgen een weekendje met mijn moeder en Sven naar Engeland (moeder heeft een conferentie en wilde mij graag mee als vertaler en geeft het me dus cadeau voor mijn verjaardag zaterdag) Als ik me niet meer meld zondagavond of maandag dan ben ik vast neergestort (hihi heb nog nooit gevlogen.. dus hoop dat ik het overleef) Fijnweekend allemaal!! Tot na het weekend! (I hope)
Ingeltje heeeeel veel plezier meid. Ik lig lekker in bed tv te kijken mag er om 5.30 weer uuit. Die auto van vanmiddag was niets hebben nu andere auto op oog geen idee meer hoe dat ding heet zsl me kerel eens vragen
Ingeltje, spannend hoor vliegen. Ik HAAAAAT het, vind het doodeng Godver, heb vanavond gesport ( Steps en Low impact ) Denk, na 4 weken even wegen, NIKS afgevallen. Oké, dan mijn vet %, maar 2 % minder. BMI is nagenoeg hetzelfde. Snap er niks van. Hoere ding. Klopt niks van. Al mijn broeken zitten ruim, het is gewoon duidelijk te zien Heb een dip ... Morgen maar weer pilates.
Ooohhh een 5 deurs Hyundi Atos. Haha lijkt wel beetje op de nieuwe fiat panda. Alleen deze is wat lomper maar megaveel ruimte binnen
Assz klopt we hebbe net nieuwe maar we willen er graag een 2de auto bij. Oohh dat ding is stuk joh en anders sloop ik het wel voor je. Ik heb nog steeds geen bricht van het opzegge van mijn abbo dus kan nog ff niets
Ja denk ook dat 'ie kapot is. Maar heb vandaag ook wel wat chipies op... Frietje Jopies chipjes. Godver wat is die lekker!! Maar goed, we gaan naar bed! Oant Moarn.
moggu !! Aszz alsje het zelf kan zien en voelen is het toch ok..Spieren zijn zwaarder als vet ....dus waarschijnlijk ben je gewoon heel goed bezig hoor !!!!!!!!!1
Lieve Aszz.... wat hierboven ook al staat, je bent zo giga aan het sporten gweeest, je hebt spieren gekregen, en die wegen zwaardan dan vet! dus waar je vet bent kwijtgeraakt heb je spieren gekregen die 1,5 x zoveel wegen, dus niks mis met je weegschaal als je wil afvallen dan moet je cardio gaan doen en niet van die buizen met grind gaan tillen haha goed bezig jij!!! Jelmar weer van kwart voor vier tot kwart over vier aan het kirren/kraaien/spelen geweest.... hij hoeft geen drinken (geef ik ook echt niet) stop een paar keer z'n speen en knuff toe, maar ik ben de deur nog niet uit of hij belleblaast z'n speen al weer uit met bigsmile................ Wou wel gewoon blijven liggen in bed en NIKS doen, ga ervanuit dat hij vanzelf wel weer in slaap valt, maar we horen hem zo duidelijk... terwijl er 2 deuren en een overloop tussen zit.... grrrrr, what to do?
Goede morgen Aszz; Je kleding is toch een goed teken dat je wel strakker in je vel ben gaan zitten BAbe: Mischien een doekje aan de speen proberen. Je heb er van dei speciale lapjes voor. koeka Accessoires/Verzorging Je hebt ze ook van difrax, maar die kan ik online niet vinden
hey linnie! kan me voorstellen dat je er spanningen om hebt maar kun je niet aangeven dat je nu een heel ander ventje hebt dan voorheen en dat het haast niet anders kan dan dat het koemelkallergie is? zeg dat je het erg vervelend vind om te experimenteren en dat het voor jullie wel allemaal duidelijk is zo... leg jullie situatie uit met de kids enzo en ze zullen ook naar jullie moeten luisteren hierin hoor!!! als hij het nu zo goed doet?! is alleen maar heel fijn!!!! hele dikke knuffel voor jou meissie! @ iedereen: GOEDEMORGEN hier heerlijk geslapen ! ben vandaag ook voor het eerst ongi geworden !!! ben zo blij dat mijn lichaam het weer doet haha!
Assz: lekkere chippies hé! vond die met mango ook lekker jammie! Cygnet: mooie cijfers hoor! verder ook alles ok?
Dag: Ik heb dat ook tegen de KA gezegt, maar hij wil zeker weten of het dat is omdat mike dan op een koemelkvrijdieet moet. Ik kan daar ook wel iets van begrijpen, maar vind het gewoon jammer dat nu het eindelijk goed gaat er weer geprutst wordt met de voeding. Ga het nog wel met Jeroen bespreken en anders moet hij maar een keer de KA bellen
tja er is idd wel wat voor te zeggen hoor maar snap jou heel goed!!! wat wel fijn is dat je wéét dat hij een tevreden kereltje wordt zodra je deze voeding geeft dus als je de andere melk geeft en hij ontevreden wordt weet je dat er een oplossing is! dat scheelt denk ik wel enorm.... tja koemlek allergie is idd geen pretje maar je wordt er wel helemaal in begeleid gelukkig! toch een hele dikke knuffel voor je hoor