@Natas: wat hadden ze dan verwacht? Dat je met plezier op zondag gaat werken ? Ik hoop dat je zondag niet hoeft te gaan
Loran heb je PB terug gedaan zo ben nu nieuwe speen voor me meissie aan uitkoken een 6+ haha met zown ringetje eraan miss gaan ze dan zelf leren speen in mond te doen haha Nou hoef niet te werken zondag heb gezegd dat ik niet kan. Krijg visite van vriendin die ik vanag me 4de jaar en heb haar al 3 jaar niet meer gezien wel gesproken enz maar neit meer gezien
ik ga lekker naar huisssssss.. fijne dag allemaal en alvast fijn weekend.. o ja Aszz, gefeli met je vader! LvdB.. o zo herkenbaar.. hier dus nu hele voorraad luiers hihi
Zo en de rust is weer terug in huis.... ben helemaal gesloopt van al die jong hier! Ga even relaxen en naar de markt en dan kom ik wel weer....
Charlotte in haar nieuwe Poncho van koeka mega zacht ding heerlijk Is natuurlijk nog veel te groot maar kan mooi zo lekker warm heb ook extra groot maat besteld kan ze er lang mee doen
Waarom krijgen jullie pb van loran? Wil ikke ook! Hebben ff t huis voor ons alleen gehad, ff lekker lang gedoucht met de muziek hard aan. Nu ff wachten tot opa en oma weer thuis zijn, dan passen ze op D&D en gaan wij ff shoppen in bergen op zoom.