Mei mama's 2010 deel 3!

Discussion in 'De mama's' started by Aszz, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sol

Sol Actief lid

Mar 25, 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. Sol

Sol Actief lid

Mar 25, 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Sol

Sol Actief lid

Mar 25, 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    ehmmmm maar dan rechtop

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    wat een gave foto's Sol !!

5. Sol

Sol Actief lid

Mar 25, 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    en nu gauw in bad, tot zo misschien weer!

6. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Sol wat een lieve foto's.

Dean slaapt overdag in mijn bed, want ik moet dan altijd ongeveer 5 a 15 minuten bij hem blijven tot hij slaapt.
    Plus kan darren dan gewoon in zn eigen kamer spelen zonder dat dean wakker wordt.

Ff ontbijten!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    overdag zou ik misschien nog wel kunnen doen , maardurf het s nachts niet als ik er bij lig , veel te bang dat er iets gebeurd !

8. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sol waauuw wat een mooie fotos

Hier net uitvinding gedaan.
    We geven Charlotte nu 5 dagen fruithapje ze moest er steeds niets van weten dus dacht ik net laat ik eens heel ff kort in magnetron en en ja hoor
    Heel het fruithapje is op

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    warm fruit, jummie :)

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Nee niks gemist, alleen Lvdb en Linnie weten het. Ik had er toen niet zo'n zin in om het aan de grote klok te hangen. Maar een paar weken geleden zat ik er ff helemaal door. Alles vloog me aan, op mijn werk, thuis, alles van de afgelopen maanden kwam ff langs. Ik heb me toen ziek gemeld en ik ben nu weer bezig met opbouwen. En dat was wat ik zei, ik moest echt heeeeeeeeeel intelligent werk doen................dossiers kopiëren:$. Ik voelde me daar lichtelijk over gekwalificeerd voor maar ja. Is wel ff goed.

11. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Spek en bonen leden hebben we graag hoor!
    Een paracetamol allergie, nog nooit eerder gehoord! Lijkt me heel onhandig!:( Wat voor verschijnselen krijg je dan?
    Wel heel netjes ja zo;n meedenkend ziekenhuis! Top

@in bed slapen. Floris en ik vielen en vallen eigenlijk vaak weer in slaap tijdens het BV geven. Dus dan liggen we zo een paar uur te pitten. Alleen is het zo jammer dat ik zo ongelooflijk stijf er van wordt. Maar vaak schop ik Sven dan ff wakker en trekt hij Floris naar het midden van het het bed en wat hoger en zo slapen we verder. Annemijn hadden we ook wel in bed maar veel minder. En daar maakten we in het begin, toen ze nog veel krampen had, nog weleens een bedje voor in ons bed. Een diagonaal opgerolde handdoek, dat in een nestje vorm leggen en daarover heen een hydrofielluier. Had ze een heerlijk nestje

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Pip, dat is balen, maar fijn dat het weer de betere kant op gaat, en dan is doelloos werk ook wel even lekker, want ik kan heel goed begrijpen in jouw werk dat je toch veel mentaal mee naar huis neemt, en met je hormonen e.d. wil dat natuurlijk wel eens spaak lopen! lekker rustig aan!!

Als er nu geen tandje komt weet ik het potverdorie ook niet meer :p hij zit constant z;'n lippen naar binnen te zuigen, gisterochtend en nu ook weer niet willen slapen, en maar z'n speen uit z'n mond trekken en op kauwen, en steeds heel erge persgeluiden maken (geen poep, of normale, makkelijke poep) voor de rest is hij wel vrolijk gelukkig :)

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    Morgen!

14. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    ?? ik bedoel de spulletjes van marjon... het woord "M A R K T P L A A T S" intikken brengt je toch gewoon naar de hoofdsite...?? zou er iets raars gebeuren met die link door zp?

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Nou daar heb je heb dus helemaal, ik nam mijn werk mee naar huis. En dat is iets wat ik normaal nooit doe. Ik vind het erg en leef mee, maar dan sluit ik het af. Nu als ik een verhaal hoor, zit het gelijk hoog in mijn strot.

Hahaha en toch kan het nog een hele tijd duren of hij zit er zo ineens die tand!

16. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    OOOOOOOOOW mannen... :x :x :x zo herkenbaar weer dit :p

17. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hier is het huis weer schoon. Nu ff met hondje douche daarnna de fotoos van de shooot ophangen en ben ik weer blij

18. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    kindje van vrienden van ons slaapt ook als een roos als hij tussen hen in ligt maar in zijn eigen bed... DRAMA! Dus idd ik zou er niet zomaar aan beginnen!

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    alles is afgestoft, gestofzuigt/zogen whatever :) ga nu het fornuis/aanrecht doen, en daarna als Jelmar wakker is naar boven en al mijn te grote kleding uitzoeken en in zakken proppen, lekker ruimte maken voor mijn nieuwe garderobe :) oh, en vanochtend tijdens het douchen de douche gepoetst, dus straks nog even de rest van de badkamer, en even stofzuigen boven, en dan ben ik morgen lekker vrij :)

Hubs let lekker de hele dag op Jelmar :) (vanaf nu dan....gister gedronken, dus mocht uitslapen :p)

Pip, ik zou jou werk ook niet kunnen doen denk ik. Heb je het tijdens/na je zwangerschap van Annemijn ook gehad?

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    o jee wat balen, maar kan het me heel goed voorstellen! Volgens mij ben jij ook zo iemand die doorgaat tot ze er bij neervalt... (ken het gevoel ;)). Wel goed dat je je ziek hebt gemeld hoor! Ik vind dat altijd vreselijk maar is af en toe wel nodig!
    Enne ff wat geestdodend werk doen zorgt er wel weer weer voor dat je je "normale" werk straks meer waardeert. Nou dikke knuffel in ieder geval :)

Share This Page