Je hebt ze ook met trapondersteuning Maar het is heel leuk die bakfiets en heel handig! Maandag kan ik het zoontje van mijn vriendin zo meenemen van de psz! Vanmorgen had ik ook al boodschappen gedaan bij de AH met Annemijn, kan er heeeeel wat in kwijt!
Maar girl.. dit is toch helemaal fabulous... je moet wel een beetje mee doen in de in crowd. Je weet wel.. een beetje it girl heeft wel een gay B-friend want zonder ben je zo'n loser. Slaap lekker allen!
Pip gaat heel goed met Charlotte kan ik eindelijk zeggen. Medicijnen zijn egt een uitkomst en dat terwijl ik er een hekel aan heb. Maandag laatste medicatie en afspraak bij de arts.
Tja soms met je helaas. Gelukkig heeft ze in elk geval baat bij! Willen ze nog onderzoeken gaan doen?
Ik ga ook pitten, maar eerst ons meisje nog een flesje geven.....ze heeft niet geweldig gedronken vandaag, ook niet mega slecht, maar wel zo weinig dat ik er nog een flesje in gooi. Ze wordt er niet eens echt wakker van, dus slaapt daarna zo door en ik ben weer blij dat ze genoeg vocht binnen heeft..... Slaap lekker allemaal en tot laterrrrrrr!
Ze moeten me gwoon een doorverwijzing geven. Want als we langer medictaie moeten gebruiken wil ik 100% zeker weten dat reflux is.
Kan ik me helemaal voorstellen! Ik ga ook pitten, maar eerst nog even snel een spelletje Angry Birds, zoooo verslavend!
Oh je bent inmiddels pleitos, jammer! Ik kan niet meer slapen, marien heeft net weer liggen spoken, ik word er een beetje moedeloos van!
Goedemorgen! Hier weer een top nacht, dean is net wakker, fles gehad. Zo eruit en douchen/aankleden/eten en dan snel naar mn vriendin toe. Aszz sprookjesbos in enkhuizen ben ik ook geweest, is echt heel leuk, vooral met kleine kids. Dees hoe was het stappen?.hoop dat je beetje uit kan slapen vandaag. Sterreke, nog kunnen slapen? Waar had marien last van denk je?