@ Kimm wauw stoere wagen, ik zag gisteren ook zoiets staan bij Leenbakker maar dan leek het echt staal... vet cool! @ Sol geen probleem hoor, het kost soms ook heel veel moeite om bij te lezen en dan werk ik nog niet eens hihihi... In bed slapen doen wij alleen 's ochtends als Marien wakker is en we nog niet uit bed willen of als hij heel vroeg (rond half zes) wakker is en in zijn bed niet meer wil slapen, vaak maft ie dan tussen ons in nog ff door en het is stiekem heel gezellig! Wij leggen dan onze hoofdkussens rechtop neer zodat er ruimte tussen is en daar leggen we marien met zijn hoofdje! Gaat prima hoor en dan slapen we toch niet echt meer dus lijkt me niet gevaarlijk... een hele nacht tussen ons in lijkt me drama! maar schijnbaar heb je als ouders een natuurlijk mechanisme in je dat je nooit op je kind zal gaan liggen... @ marjon gezellig kraamvisite!
net een heel verhaal getypt, loopt de site vast... grrrr, kwam er op neer dat ik hier ook goed gepoetst heb, en straks boven nog even, en mijn kledingkast ga ontruimen van alle grote maten gaat naar vriendin of roemenie, moet ruimte maken voor mijn nieuwe garderobe Pip, ik vind het sowieso erg knap werk, ik zou het niet kunnen vrees ik, had je het tijdens Annemijn ook? want hormonen heb je natuurlijk niet in de hand...
ikke = ook trotse mama, Marien is om 4 uur even 10 minuutjes wakker geweest en toen tot half acht geslapen!
Wat een ijver! Ik heb de was gedaan, vond ik genoeg. Morgen komt onze poets vrouw weer (ik zou haar voor geen goud meer willen missen ) Na de zwangerschap van Annemijn keek ik wel anders naar die moeders. Ik kon toen begrijpen dat je er gewoon echt nog niet aan toe bent om moeder te worden na 26, 30 of 34 weken zwangerschap. Niet voor niets duurt het 40 weken. Maar mee naar huis nemen, nee. Het raakte me wel meer, maar dat hadden collega's al wel eens gezegd. Maar mijn werk vind ik echt super, alleen je moet er echt goed voor in je vel zitten. Mentaal is het gewoon heel zwaar. Maar dat komt vanzelf weer
ik schrok gewoon toen het alweer kwart over acht was??!! dus ik onder de douche, en toen begon meneertje ook te ontwaken iets wat ik anders gedaan heb de afgelopen 2 nachten is het station van de babyfoon (die geeft licht) op een andere plek richting de muur neergezet.... dan is het licht minder fel en dus donkerder... want volgens mij zodra meneertje "iets" ziet vindie het interessant en vat de slaap niet meer
Pluim voor Marien!!! Floris was om half vijf wakker! 8) Vond ik wat minder, Sven is gaan kijken, lag meneer de druif helemaal boven in bed! Gisteravond ook al. Dus Sven hem weer goed in bed gelegd, en toen liep hij weg. Daar was meneer het niet helemaal mee eens (lees ff goed krijsen) maar daarna sliep hij tot 7 uur, en weer verder aan de borst. Annemijn werd pas om 8uur wakker. Vinden jullie het ook nog zo donker om 8 uur! Vind er niks aan
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
De première hier in NL is gewoon eerder als de officiële! hier komt ie uit op 17 nov terwijl de officiële pas op de 19de is. Ik vind het allemaal prima hoor!
heb er al zin in!! Enne, dames... dus niet vergeten volgende week het uur eraf enig idee hoe we dit gaan doen met de biologische klokjes van ons kroost? uurtje rekken 's avonds en later naar bed?
@Sol..niet zo gek doen hoor, je bent altijd welkom!!! en zeker spannend zo'n test, duim voor jullie en Linnie dat alles goed is.. @Pip.. je hebt ook zoveel meegemaakt het afgelopen jaar, dus nu lekker aan je zelf denken.. knuf @Sterreke.. wow lekker hoor. Marien leert het wel hihi.. @babebabe.. wow wat een energie op zondagochtend.. moet eigenlijk ook schoonmaken, maar ben niet vooruit te branden.. heb ook nog eens koppijn, dus liefst in bed met gordijnen dicht.. maar ja, Joost aan het voetballen dus moeders bij de kids.. en lekker gevoel denk, je kledingkast uitruimen?? soms baal ik dat het bij mij zo langszaam gaat met afvallen, maar moet gewoon meer sporten. en ben bang dat als ik die shakes doe het er zo weer mij mij aan zit.. ga toch eens kijken naar dat slimbelly gedoe..
nee babe niks mis mee, zal het zelf niet kunnen maar lvdb dacht dat slim belly zonde zou zijn van mn geld omdat we voor een 2de willen gaan en dan veel geld uit geven aan shakes terwijl ik misschien binnen kort weer op ga rekken...Maar slim belly is cardio sporten (dus fietsen, roeien, crosstrainer enz) en dan met die band om je buik die loopt steeds vol lucht zo dat je buikspieren extra aan gespannen worden en dat moet zorgen voor plaatselijk extra vet verbranding. Na een uitgebreid onderzoek in NL heeft men gimiddeld een verlies van 8,9 cm in 4 weken tijd...Nou daar staan mijn oren wel naar...