Mei mama's 2010 deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aszz, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hoi allemaal..

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    nath.. Hier ook een springgeval.. Is hier ook favoriet. Draaien als een gek, en alles leuk vinden :) Vindt het nog steeds een goede aanschaf:)

Leuke foto's trouwens!!

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
  4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hallo :D

vlug beetje bijgelezen en dit is wat ik onthouden heb ;)

Pip: knuffel meis! even de tijd voor jezelf nemen is héél goed van je! even een stap terug!

Babe: goed bezig hoor met de schoonmaakwoede!!! hier totaal geen zin in.... en je kleding kast is helemaal leeg!!! super joh! nu dient hij zeker als wensput :D je wenst allemaal nieuwe kleren in maatje 38 en M zeker :D

@ ego: gisteren verjaardag gevierd en het heel gezellig gehad! we lagen pas om 02.15 uur in bedje en de biologische klok ging om 6.17 uur even af en toen speen er in en om 7 uur een flesje gegeven...
    korte nacht en zeker na het verorberen van wat wijn..... vanavond dus maar vroeg onder de wol :D

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Oeps Dag ik wentel me in schaamte ben vergeten je te feliciteren! :) Dus: alsnog van harte gefeliciteerd!!

@ Pip hihi muts :p sorry ik kan dat weekend niet. het is mij trouwens nog niet gelukt zo'n veiling te "winnen":D

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    had ik al gefeliciteerd gezegd???
    GEFELICITEERD!! :)

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ben morgen pas jarig hoor meissie :D
    heb het gisteren alleen gevierd hihi

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    in dat geval het woordje ALVAST er even tussen zetten :p

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ooooooooh valt weer mee hiihihihi

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    precies! ALVAST bedankt :D

11. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Oh Pip toch.... wat vervelend voor je.... gedeeltelijk wel herkenbaar!
    Hoop dat je snel weer de oude bent... succes en als je iets met ons wilt delen.... dan weet je ons te vinden he.... heb ik ook gedaan toen en steun is altijd fijn.... vooral lotgenoten die je leert kennen... maar zoiezo van iedereen is het fijn als ze je steunen!

12. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Sol, wat een gave foto's! Mooi hoor....

13. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Wat een muts zeg, die kleine van jou!! Hahaha, wel fijn dat het nu beter gaat!

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    net ff lekker frisse neus gehaald, en was ook echt fris!

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    oh hier net een heerlijke douche genomen :D knap je ook wel weer van op! vanochtend ook wel gedoucht maar waren toch nog brak van gisteravond maar nu knap ik wel weer op gelukkig :D

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Onze visite is weer weg super gezellig.
    Charlotte heeft een vormenkever gekregen met allemaal muziekjes en moet ze op knopjes drukken dan vliegen al die vormpjes eruit haha ze is er helemaal wild van

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    leuk natas! ik heb nog geen activity centre voor mijn meisje... moet er ook gauw maar eens van komen :D

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    is echt leuk speelgoed te krijgen! wij hadden van Johan z'n voetbalteam iets van Fisher Price gekregen
    bol.com | Fisher Price Activiteitenstad, Mattel | Speelgoed
    Hebbebn we vandaag van z'n kamer gehaald en in de woonkamer gezet, lol! :) en meppen maar! zijn kiekeboeblokken, en dan een dorp daarvan

19. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Babebabe.. hier een vrouwtje in het dorp die nog steeds op gewicht zit hoor! dus kan wel.. alleen ben ik echt een pasta/brood type en hoorde laats van iemand (maar die heeft het niet zelf gedaan, dus eigenlijk ook geen verstand van) dat je na de shakes bijna geen brood en pasta meer mag.. maar als ik jouw verhaal lees, dan gaat het toch ook wel kriebelen.. en er bestaat jammer genoeg geen dieet, waar je eerst streng moet zijn en daarna weer alles kan en mag eten.. is natuurlijk ook logisch.. ben trouwens in een heel leuk boek bezig: weg met de weegschaal. en daar staat eigenlijk hetzelfde in, je moet gewoon je hele eetpatroon gezonder maken en dan mag je af en toe heus wel wat lekkers.. maar je moet gewoon bewust met alles omgaan..

20. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    LvdB.. wow lekker vroeg dus.. maar wel gezellig dat ze het saampjes goed kunnen vinden.. en foei, beetje babe op stang jagen :p

Marjan.. goed bezig hoor, ben benieuwd naar jouw ervaring..
    had ook ff op internet gezocht en ook daar op bepaalde forums gaat het hard tegen hard.. maar vaak de mensen die er geen ervaring mee hebben, hebben het hoogste woord.

Dag.. alvast gefeliciteerd dan :):p

Inge.. how's life??:D vermaak je je een beetje daar??

Nathalie.. staat een rijpe varken in je tuintje ;)

hier vette ruzie met manlief gehad. had hele dag al koppijn, en hij moest voetballen.. zou meteen uit voetbal naar huis komen, maar je raad het al.. kwam pas 2 uur later grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    iemand had 2 vaatjes bier meegenomen omdat ze weer in verwachting zijn, maar was vooral boos dat ie niet ff gebeld had..
    dus was weer erg gezellig hier..

Deel Deze Pagina