Wij zijn trouwens overgegaan op opvolgmelk, die 2 weken maakt niks uit he ? Ze krijgt nu smorgens een papfles en een half uur na dr (verse)groente een papfles wel met vanille smaak (dat dan weer wel) anders hoeft ze het niet. Time flies. Hoe is het hier??
Jazeker wel , Rennen vliegen draven en weer opstaan . Mag ik na 7 weken kei hard werken ook even vakantie , dan wil ik niet optijd wakker zijn hoor
Tja die scholieren ook altijd....denken dat ze zooooo druk zijn. Welkom in het echte leven! Hahahaha van mij mag je uitslapen maar helaas pindakaas. Je hebt een kind dat dat niet wil....
haha denk je ?? Faith slaapt wel hoor vandaag tot 8 uur, alleen ik word zelf steeds zo vroeg wakker :x
Oh dus volledig je eigenschuld....hmmm das een beetje jammer dan.... Hier had Koen wel door willen slapen maar om 5 uur liep zn luier over van de stront dus ja dan word hij wakker
Daarom zocht ik een geniaal id om die biologische wekker uit te schakelen . Och arme Koen .. Of moeder natuurlijk .. Ikke is weer gaan slapen om 6 uur haha..
Tering wat is het KOUD buiten! ben bevroren man! Jonge puppy's zijn jullie nog zeg, ik voel me oud...
joepie, ben niet de jongste hahaha, net bij HA geweest en hydrocortison (ofzo) moet ik straks ophalen voor Jelmar zijn eczeem, dan moet het binnen 2 weken over zijn! ik heb het zelf ook altijd, en komt elk jaar herfst/winter weer terug... eeh... Jelmar kruipt/sleep/schuift trouwens steeds beter, lach me ziek kruipen/schuiven/slepen jullie beebs al? bind hem straks een swifferdoekje voor, kannie z'n kwijl gelijk opdwijlen
Ja Koen schuift ook heel snel...niet normaal, en met zn neus over de vloer die is dan ook steeds heel rood.... Enne sinds een dag of 4 is hier het makkelijke ook over, Koen heeft het op z'n buik draaien ontdekt...jammer hoor kan ik niet meer ff naar de schuur als hij op de bank ligt. ff blonde actie van mij net, ben uit geschoten met de billenpoeder...dus als hij nu ligt te trappelen komt er steeds een wolk poeder voorbij...kuchkuch Zo nu eerst naar de sportschool voor de intake en dan is mijn oompie jarig dus daar gaan we heen tot vanavond...
hopelijk helpt het zalfje snel Babe .... Hier nog geen geschuif , laat haar eerst maar eens gaan draaien
Goedemorgen..... Ik kon niet slapen gister.... was om 2 uur nog waker... en wilde zo graag bijslapen! Maar ja t'is nie anders! Yes, voel je je zo oud??? Je bent ook nog zo piep jong hihi, ik ook hoor... alhoewel de 30 er aan gaat komen....ach nog een paar jaartjes! Gelukkig kan Marjan ons eerst vertellen hoe 30 zal gaan voelen Vandaag ga ik eens werken.... mag met mijn thuiswerk beginnen! Heb ik even wat anders te doen dan inmiddels al weer bijna 5 maanden fulltime mama zijn! En ik ga mijn buik afmaken! Ik heb een gipsafdruk laten maken bij 40 weken en nu ga ik hem even verstevigen met hetgeen ik over heb en dan met gips wat ik gekocht heb mooi glad maken.... lekker crea bea dag vandaag dus! Maar natuurlijk laat ik jullie niet in de steek..... ik kom vaak langs hoor haha.... anders krijg ik uitslag en jeuk! Haha, zp junkie!
over voeding2 gesproken, Jelmar zit aan de Forte.... zou ik als ik naar nr. 2 gaan ook weer over kunnen gaan naar standaard? hij is vrijdag a.s. 6maand en ik denk dat ik nog 3 dagen met dit pak toekan, dus perfecte timing
hihi! Ik heb trouwens een mooi boeketje gemaakt wil jij hem hebben? moet je mij wel charm puntjes geven! (geloof ik, ik snap er niet zoveel van!)
oooh evil mom!! nee joh kan gebeuren toch... Maar van dat kusje! Ik heb dat nu weleens met de hond, die gaat weleens logeren bij mijn ouders, hadden we hem pas daar gelaten en was ik zo naar buiten gelopen zonder hem een dikke knuffel te geven... Ik voelde me zoooooooooo schuldig! (dat beest had natuurlijk niks in de gaten, die houdt niet eens van knuffelen )
Jelmar ook een paar plekjes? Hier na 3 weken ook geen resultaat, nu heb ik cardiflor van vsm en het trekt langzaam weg!