Nou mijn mannetje is weer ziekjes vanochtend 38.2 net 38.0 ik dacht eerst dat zijn slaap zak te warm was maar na een half uur was het 38.0 dus denk toch koorts... En weer snotteren jammeren en hangen... agossie
Goedemorge vrij van werk jeeeejj voor vandaag dan. Euuhhmm ik win met mijn 1988 nanananana DAG gefeliciteerd Sterreke aah wat sneu lekker vertroetelen
Mars& babe hahaha idd typfoutje haha ben ik ook goed in hoor Vraagje: weet iemand waar ik lekker dikke boxkleden kan bestellen?
@Dag: Van harte! @Sterreke: beterschap voor je mannetje. Jana heeft deze morgen al 2x moeten overgeven (bij de papa), ik was al aan het werk. Ze is nu bij de onthaalmoeder, die ging bellen als ik ze moest komen halen. Wij doen nog even door met de 1 voeding, heb nog 2 dozen staan. Met 1 doos doe ik ongeveer 6 dagen, dus dat komt dan uit op 6 maand en nog wat . Wij blijven bij Omneo voeding, heb geen zin om standaard te proberen en dan als het niet lukt weer om te moeten schakelen.
Zo daar was ik weer...woensdag ga ik beginnen. Ben benieuwd. Ze hebben gelukkig gratis kinderopvang dus Koennemans kan gewoon mee...En dan mag ik me even 40 minuten in het zweet werken....Heb er eigenlijk wel zin in en hoop dat het werkt!
Grappig zeg, 1 van mijn beste vriendinnetjes is zwanger en uitgerekend op 20-5... gewoon exact dezelfde datum als ik was uitgerekend van marien!
charmpuntjes?? Hoe geef ik die? Wat ik ook niet snap... sommige hebben beesten die je kan kopen met punten (wellicht zijn dit de charmpuntjes) dus niet met coins... hoe komen ze aan zoveel punten? Ik heb er nooit zoveel..
Ja leuk was anders..... ze denken ook dat de oorsprong van mijn angsten daar vandaan komt... niet door de scheiding zelf maar van alles wat daarna kwam.. was het maar nooit zo gelopen he... maar ja that's life!
Marjan spannend hoor ik zit nog steeds in twijfel heb je dat ding gezien wat je om je buikkrijgt?> je zweet je dan togh de pleures ppfftt Sterreke oohh nou dat is byzonder