Mei mama's 2010 deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aszz, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!!

@Aszz veel plezier vandaag in Enkhuizen.. is echt leuk (al vond Mick de speeltuin en diertjes het leukst :D)

@Cyg.. jij veel plezier in Artis.. wordt als het goed is lekker weer.. en dat verhaal over die kennis die de verjaardag van haar hondje vierde whahahahahahahahahahahahaha..

@Alpenmama.. heb je geen pc in de bergen :p:p:p

@Natas.. en hoe is het?? stappen overleefd?? knap hoor dat je het tot zo laat volhoud.. *voel me echt heel oud als ik het zo schrijf*:)

@Yes.. nog steeds helemaal in love???

@Pip.. gaaf hoor zo'n bakfiets.. en leuk hè om te zien hoe de oudere kindjes met de beebs omgaan.. hier af en toe ook erg onroerend..

@Tink.. hoe is het met jou?? nog steeds gestopt met roken?? niet met drinken in iedergeval las ik op hyves :p:p

@Marjan, Sterreke en andere mama's.. respect voor jullie met de gebroken nachten.. vanmorgen om half 6 6x speentje moeten terugstoppen en was het toen al zat :)

@Nathalie.. oh zielig hè als ze zo overstuur raken van de drukte.. en balen dat je dus vroeg weg moest, maar je hebt helemaal gelijk, je meisje gaat uiteraard voor alles.. hoest verder met je??

o ja, moet nog ff iets kwijt.. van de week had ik een rokje aan (die ik al heel lang niet paste maar nu wel jippie) en toen kwam Mick op me af en zei: oooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mama, wat mooiiiiiiiiiiiiiiiii!! zo lief :)

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen!!

Lieve Mick :)

Natas, leuke avond/nacht gehad?

PC, heb het gister ook gezien... gedeeltelijk was er redelijk snel klaar mee!! hahahaha,
    Cyg, een themakleurfeestje met 150gasten voor een hond? eeh... dan heb je pas echt geld te over!! whahahahaha,

verder.... hmmmmmm weet ff niet meer wat ik allemaal heb gelezen!!

oh ja, bakfiets... als je 2 kindjes hebt lijkt het me wel handig ja als het inderdaad een beetje trapbaar is! maar hier volgend jaar lente maar een bobikezitje aanschaffen voor voorop de fiest :)

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mogguh !!!
    Kimm, Mick weet nu al hoe die de ames moet inpakken , ihihihiihih

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Moge!!!

Mick is lief!!!!

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Goeiemoggel!!!

Dees lekker gestapt???

Ik heb potjandrie vorig jaar mn fiets verkocht, deed alles met de bus of auto. Dus fietsie stond te verpieteren haha..
    Maar ik krijg de fiets van mn zus met zitjes :) ..

Uhhh Mn andere zus gaat goed, ze is thuis.
    Goed naar dr lichaam luisteren en afwachten..
    Ze had/heeft een zware blaasontsteking (voor die tijd al), en waarschijnlijk heeft dat de boel in gang gezet.

Ik ben heerlijk aan het genieten van mn weekend! Ben er zooooo aan toe :D ..

Dikke Knuf

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorge dames

6uur was ik thuis oohh wat ben ik brak me kerel dacht om 8.30 grappig te zijn door met Charlotte naast mij in bed te gaan liggen gggrrrrrr
    En nu werd ik net wakker van haar hysterische gehuil dus ik ga er maaar uit.
    Me kerel moet zo weg naar voetbal en ik pas rond 16uur thuis.
    Me vriendin lig nog te pitten in bed.
    Maar was gezellig nachtje giga veel mensen gezien die ik al poos niet heb gesproken

7. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Natas!!! Terug naar bed jij:x..... je ligt er pas net in!!!:)
    Jij en Sterreke hadden er zin in midden in de nacht... echte ZP-junks:D!
    Hoe was het stappen?
    Ik was om 22:30 knock-out! Was helemaal gesloopt en viel meteen in slaap!

Kim, wat lief van Mick! Nu al een die weet hoe ie vrouwen moet inpakken haha:)! En het gaat beter met mij hoor.... ben meer ontspannen maar moet nog wel aan veel dingen werken, maar dat komt wel goed! Stapje voor stapje. Alleen voel ik me wel een beetje veel schuldig :)tegenover mijn werk, ben bijna 5 maanden met verlof geweest en dan nog eens maanden er tussenuit hierdoor. Straks ben ik zowat een jaar weggeweest.... maar ja het rustig aan opbouwen is het belangrijkste, anders kan ik weer terug vallen en dat wil ik echt niet. Vond het vreselijk:x dat ik die weken niet voor mijn eigen dochtertje kon zorgen en dat wil ik nooit meer meemaken.

Artis en een sprookjesbos.... allemaal veel plezier.
    Zo te zien is het lekker weer.... ik luier nog even door in mijn bed... als vrindlief uit bad is en dochterlief wakker is dan gaan we ook eens lekker wandelen buiten! Alleen is mijn piloot in huis voor de 2e keer ziek in 4 weken....:x

Alpenmama, je kan wel heeeeeeeel veel beter zingen dat ik hoor. Ik schaam me nu voor mijn karaoke-prestaties:)! Ik vond dat filmpje waarin je leert snowboarden ook ge-wel-dig!!!:p

Yes, hoe gaat het met jou? Je bent helemaal in love he?:) Ik vroeg me af hoe het met je ging wat betreft je medicatie ophogen, voel je je ook al wel beter?

uhhhh.... de rest ben ik weer vergeten.... sorry!

Ik ga nog even luieren...

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede morgen allemaal

Natas: Dat je dat kunt er nu al uit. Respect.

Wat is Mick toch een leuk mannetje

Uistapjes: Allemaal heel veel plezier vandaag. Het weer zit in ieder geval mee.

Gisteren personeelsfeest gehad van jeroens werk. Was erg gezellig. Dus een nachtje kindloos geweest en je raad het al. Ben ik om 9.00 gewoon wakker :S.
    MAar goed lig nog wel lekker in mijn bedje. Ga er zo maar eens uit om de kinderen op te gaan halen :D

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij gaan zo ff lekker te zwemmen :)

tot vanmiddag!!

eeh, hoe met yes gaat... ze hier is niet zo vaak meer, zegt genoeg :p hihi

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Haha ik was ook liever blijven liggen maar ja kerel is naar voetbal en me meissie wil alle aandacht dus slapen zit er niet in

11. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Hello all!

Natas, pfff respect hoor, als ik er om 6 uur in lig, kom ik er voor 4 uur niet meer uit denk ik....hahaha Dat is trouwens zooooo lang geleden dat ik om 6 uur in mijn nestje lag....ik denk dat dat twee jaar geleden is ofzo....

Kim, oooooh wat schattig van Mick! Smelt........

Nathalie, heb je gelijk mijn stuntwerk op het snowboard even bekeken? Hahahaha, vreselijk!!!!!

Wij wilden gaan wandelen vandaag met zijn drietjes, maar ik had bedacht dat dat de hele winter door ook kan en manlief zou nog graag even biken en dat kan nog maar heeeeel eventjes. Dus mag hij het er nog ff van nemen zonder ons.....en ik moet zeggen, even lekker chillen thuis vind ik ook prima. Als de koude wind vanmiddag weg is, kan ik ook nog heerlijk op het balkon gaan zitten lezen.
    De kaasfondue hebben we gisteren niet meer gedaan, daarom doen we dat vandaag lekker! Zin in!!!!

12. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Natas..mannen met hun voetbal grrrrrrrr (zeg ik die 18 jaar lang zelf gevoetbald heeft :D) Joost is ook alweer richting voetbal..
    ach ja, ben stiekem liever bij m'n 2 mannetjes.. maar je zal het dan wel flink zwaar hebben nu... hoop dat charlotte lief voor je is ;)

@babebabe.. veel plezier met zwemmen! en ja, valt wel op hoor dat Yes hier minder is :p

@Linnie.. haha.. mag je uitslapen, lukt het niet.. heel herkenbaar.. wel ff lekker dat je een fijne avond hebt gehad.. mag ook wel na al die zorgen die jullie hadden/hebben.. dikke knuf

@Nathalie.. je moet lekker aan jezelf denken hoor!! en echte vrienden en een goed bedrijf.goede collega's die snappen dat wel!! beterschap voor je piloot..

@reacties.. ja die Mick weet al precies wat ie moet zeggen en wanneer.. de boef :p

13. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!

hier lekker uitgeslAPen tot 8 uur!! haha wel bij briendin dan, was daar blijven slapen.gezellig avondje.

hoop straks evenbij te kletsen doegg

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    thnx dames
    Hahaha zo lief was Charlotte net niet ze slaapt nu lekker
    ze mag om 13.30 weer flesje en daarna leg ik haar boven in bed kan ik benede ff lekker slapen.

15. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Weet je, ik krijg ook alweer de kriebels hoor.....als ik niet een keizersnede had gehad, wilde ik ook wel weer voor een tweede gaan! :D Nog even een paar maandjes geduld.....

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hahaha alpenmama...nog even geduld dan......

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Alpenmama ff wachten nog he

Marjan hoe gaat bij jou? Al ongie?

18. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    ohhhh lekker.. klinkt gezellig.. hoe gaat het met je BV en afbouwen??

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    voetbal, hubs voetbalt op zaterdag, ik wil dus echt niet dat hij op zondag gaat voetballen... Zaterdag is zo'n dag dan zijn de winkels open en doe ik ook wel mijn ding, maar zondag is echt ONZE dag, er zijn wel vrienden die hem bij de zondagteam willen hebben... en ik verbied hubs noooooit iets, maar dat wil ik dus echt niet... vinden jullie dat niet erg, dat ze dan zo'n hele zondag pleitte zijn?

20. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @mars.. fijn dat het niet doorgezet heeft bij je zus.. hopen dat het voorlopig nog ff lekker blijft zitten.. en geniet lekker van je weekend!!

Deel Deze Pagina