Alpenmama hier zelfde verhaal, ik heb net een half uur bij marien zijn bed gezeten om hem in slaap te krijgen maar hij bleef huilen en jengelen... toen maar mee naar beneden genomen en nu ligt hij al een half uur te maffen in de bank tja net zijn moeder die wil ook niet in bed als ze ziek is, alleen de hele dag op de bank liggen met de tv aan... @ tandarts geen problemen mee, maar ik heb dan ook gewoon NUL gaatjes cool he Maarre Mars, sterkte kan me voorstellen dat het vreselijke pijn is
dikke knuf voor Marien!!! hoop dat hij snel opknapt! hier net de keuken een beetje geherorganiseerd soms kom je erachter dat het praktischer is als je de kastjes nét even wat anders indeelt dus de boel maar weer eens omgegooid!
Dames zo ben weer vrij van werk. Mars he wat balen zeg die rotkiezen. Hier ook vreselijk angst voor tandarts zit ook bij een speciale tandarts
Bekijk bijlage 103585 Zo lag ze nog geen 2 tellen geleden.. Nu weer wakker Pff.. overdag en slapen.. ho maar.. Pff.. straks de auto meegegeven aan vrienden Wordt voor de APK gegooid. Heb al 700,- aan reparatiekosten gehad van de week.. Dus ik kan er echt even niets bij gebruiken . *duim,duim*
maar als ze slaapt is ze wel lief reken maar op sprongetje boontje, gaat wel weer over jelmar heeft ook zo'n 2 maand ruk geslapen overdag, gaat nu stukken beter! (lees 's ochtends 45min tot een uur en smiddags uur tot 2,5uur)
Charlotte ligt nu ook te slapen in haar swing stoel is helemaal niet de bedoeling want over uur moet ze ook naar bed. Maar vind ook zo wat om haar wakker te houden
Vrees indd. voor een sprong. Mag haar niet alleen laten . Ze gaat dan de keel opzetten, oei.. Waar kon je ook alweer het 'voedings'advies vinden per leeftijd?? Ben momenteel zo vergeetachtig . Ohja, mag MAANDAG! eindelijk heen voor mijn spiraal!! Bel je ook vandaag, zitten ze al voor de hele week vol
och jeetje wat is dat? slapen overdag hier ook haast niet meer maar ook dat gaat vast weer over! houden het gewoon ( standaard ) op een sprong....... wat een schatje springboon! lief hoor!
zo net even een goede warme Koeka deken besteld ikke helemaal happy aangezien het bij Esmee maar 14 graden is op kamer, raam staat wel op kier open want vind frisse lucht ook wel lekker ! ook een fisher price activity centre besteld bij bol.com even wat anders dan een rammelaar haha
Dag doe eens foto van die activity centre. ik heb laatst dus die poncho bij koeka besteld wou ook deken maar vind zo moeilijk. zijn die niet te warm?
ik heb het volgende besteld: deken in kleur aubergine met grijs... Deken wafel gevoerd met teddy KOEKA - Villa Vrolijk Babystore en act.centre : bol.com | Fisher-Price Baby Smartronics Activity Center, Mattel | Speelgoed
dekentje wel duur maar ach.. vond hem mooi het is katoen dus ga er van uit dat het gewoon goed ademt en het is speciaal voor kids gemaakt dus zal wel goedzitten toch?!
Dag erg mooi allemaal Haha ik ga ook zown activity centre bestellen ff kijken wat er allemaal is. Maar denk dat ik dezelfde als jou ga bestellen en dan morgen al bezorgd
precies ; dacht ik dus ook haha! kan ze morgen al beginnen met spelen er is zo veel te verkrijgen dat je gewoon niet weet of het leuk is of niet... maar goed ze doet het er maar mee haha! vond zo'n springstoel van nathalie beetje te prijzig en denk dat esmee daar nog niet echt wat aan heeft ivm het staan enzo.... dat doet ze nu nog niet echt nl...