Ikkkuuuuhh!!! Jij ook 30 hè?! (edit: oeh eh 38 eh da's nog net iets meer hihi) Hier eet Sven ook nog geen hapjes. Afgelopen week begonnen met fruit en hele weekend een gillend mannetje gehad, megabuikkrampjes dus die gaan de kast weer even in.
we zijn qua leeftijden wel een diverse groep zeg! en hoelang zijn jullie bij elkaar? waren jullie bij elkaar met de eerste? wij waren dit jaar 5mei 9 jaar bij elkaar, 8 jaar toen we besloten voor een kleintje te gaan
Eeehhh ja we hebben over onze kleinste telg Feyza. Zal ze van haar grote zus hebben, Süreyya was ook nog geen 5 maanden toen er opa, papa, oma, mama enz. uit kwam rollen, en je staat elkaar dan echt heel raar aan te kijken. Met 11-12 maanden zat ze ons al hele verhaaltjes te vertellen. Ze heeft ook nooit van die baby taal gehad, alles wat ze zei waren gelijk duidelijke woorden zoals jij en ik ze zeggen. Ze was 15 maanden en toen was Derya net uit het ziekenhuis en toen ging ze hele gesprekken met Derya zitten voeren. En nu kakeld ze de hele dag door vanaf dat ze opstaat s'morgens tot ze naar bed gaat, en ze kan ook gewoon haar mond geen 2 minuten dicht houden he, bij alles wat ze doen zit ze te praten. Derya zit echt nog in de peuter taal en begint nu pas wat langere zinnen te maken. Ben benieuwd wat de volgende beeb gaat doen op dit gebied.
Ingeltje, Dag, Surreya... gefeliciteerd!!!!! Babe.. ik geloof dat één iemand ouder is dan ik... Onno en ik zijn 5,5 jaar bij elkaar waarvan 2,5 jaar getrouwd
Wij waren 5 augustus 13 jaar bij elkaar, na 3 maanden besloten om voor een kleintje te gaan en pas na 9 jaar kwam Süreyya om de hoek kijken. Maar we hebben de schade dubbel en dwars ingehaald dacht ik zo, hahaha.
sorry cygnet maarre... wie ?? haha, surreya, echt?????? Jelmar begint net de "bep bep bep bep bep" te zeggen... (beppe=oma in het fries) dus vind het helemaal niet leuk, jochie zegt straks nog eerder beppe dan mem
beetje laat misschien had/heb ik ook gehad met afbouwen. is ophoping van melk en ik masseerde het (onder douche) weg. moet je wel goed doen anders krijg je borstontsteking. pip: hoe gaat met jou met de bv dan?
Sureyya ging ook eerst opa en de oma's langs en papa voor dat er mama uit kwam rollen, maar nu heeft mama de overhand, hahaha.
dag dames, heb ik nog wwat gemist? ik ben altijd een trouwe terugleester, maar het was zo druk de hele tijd. maar zie dat ik 25 pag's moet lezen dus sorry ..
verslavend dat ZP he pip ben nog steeds verbaasd dat jullie feyza al zo praat zeg hihi, oefenen haar zusjes zoveel met haar dan? Jelmar zegt ook wel ayayayayayayayayayaya maar verder dan dat.... is het vooral gekke spettergeluidjes maken met z'n mondje hahahaha
surr wwwwhhooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwww en babe jeetje knap hoor. Van Charlotte haar gegil kan ik egt niets maken hoor hoeft ook niet dacht dat het pas rond 8a9 maand keer zou komen zo niet nog later. hoop natuurlijk wel dat eerst woord mama zal zijn
Nou Süreyya zit wel constant bij haar en dan zegt tegen haar: Zeg maar papa Feyza, zeg maar mama Feyza. En dat doet ze ook bij Derya en die zegt nog alles braaf na ook, het is net een school juf, we liggen soms echt in een deuk hier, je weet precies wat ze die dag op school hebben gedaan. Ze kopieert thuis alles wat de juf op school zegt, dat zegt zei tegen Derya, en nu is Feyza ook aan de beurt.