Mei mama's 2010 deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aszz, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    #3461 marjon 2, 27 okt 2010
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
    Mogguh !!!!

@CYGNET , GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !!

@AM , je kunt beter 100x teveel gaan dan 1x te weinig he ......

@SOl , kan me voorstellen dat je nerveus bent voor morgen , ben benieuwd wat er uit komt ..

Relatieverhaal .......

Heb manlief in 92 leren kennen toen ik een avondje bardienst had in een kroeg van vader van een vriendin van me ..Hij zat aan de bar en toen hadden we allebei nog een ander ..Aan het eind van de avond kwamen we tot de conclusie dat als we vrijgezel waren geweest het best wel iets zou kunnen worden tussen ons ...Toen een half jaar niet meer gezien tot we elkaar weer tegenkwamen in discotheek en toen allebei single ......................................en sindsdien zijn we een stelletje ..Precies 10 jaar later (op de dag af) hebben we elkaar het ja woord gegegeven en zijn nu schik niet alweer 7 jr getrouwd !!

@Sterreke , grappig hoe jullie bij elkaar zijn gekomen

2. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Marjon, zeker ga ik liever een keer teveel hoor! Maar in dit geval begon het al met rode wangen en veel kwijlen.....maar volgens hen was 39 wel wat hoog voor tandjes, dus daarom even langskomen. Dus het is ook zeker wel goed, beter zo dan het tegenovergestelde! Ik zou ook nooit heel lang wachten met iets hoor, zeker omdat het hier ook zo makkelijk is om bij de ka te komen.....

Wat ik nu een beetje eng vind, is dat ze zo diep in slaap is, dat ik met het blote oog haar ademhaling niet zie en dus pas een heel klein beetje iets voel als ik mijn hand op haar buikje leg......ah, ze begint nu net weer wat te kreunen, dus dan wordt ze weer wakker. Hopelijk is de ibuprofen aangeslagen en de koorts gezakt....

3. Sol

Sol Actief lid

25 mrt 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey AM: wel fijn he dat moederinstinct! Ik wist niet dattandenpoep stinkt overigens, maar dat verklaart misschien hier de stankoverlast, het heeft ook een rare kleur, donkergroen en is een beetje stopverfachtig ofzo...
    Ik dacht dat het misschioen ook van de neocate was maar daar had hij eerst vrij normale ontlasting van.
    Er zijn hier twee tanden helemaal door, die groeien hard! En er komt een derde aan maar volgens mij voelde ik gister ook al rechts onderin een bult bij zijn hoektand of er naast maar ddat lijkt me wel helemaaaaal snel!
    Wow marjon, stoer relatieverhaal! Die van Sterreke is ook grappig, ja! M. was ook nog getrouwd toen ik hem leerde kennen, toen hij mij de liefde verklaarde heb ik gezegd dat hij eerst moest scheiden en mij nioet zo het hoofd op hol moest brengen omdat dat niet eerlijk was. Nou dat deed hioj, 3 weken later was hij weg daar, SLIK dacht ik! Maar het ging heel goed, voorheen had ik absoluut bindingsangst maar dat verdween eigenlijk vrij snel!
    We leven wel nog steeds samen alsof we verkering hebben, delen niets op papier, behalve een kind en hebben gescheiden financiën, dus misschien een beetje omgekeerde volgorde.

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Misschien is dat weliets wat bij haar hoort , hoge koorts als ze ziek is of ergens last van heeft ..Ik had voreger ook altijd megakoorts ..Dat is iets wat ons Pap nog altijd verteld ..Ik was binnen no time dood en doodziek maar ook weer heel snel opgeknapt ........................

5. Sol

Sol Actief lid

25 mrt 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    AM, als ik bang bent dat hij niet goed ademt leg ik iets heel licht op zijn buikje, een speentje o.i.d. die zie je beter bewegen

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Cygnet: Gefeliciteerd!!!

@AP: Hoop dat ze zich snel weer wat beter voelt! Enne dat voelen doe ik ook en dan word hij ook altijd wakker. Zo jammer

@Yes: Vind Dean wel een beetje een laat bloeier...hahaha

@Sol: Snap je zenuwen wel....Waarom doe je eigenlijk het bedje al weer naar beneden?

Hier staat hij nog mega schuin...en staat mij best. Nu spuugt hij tenminste niet, nu nog ff een deal met hem maken over de poepluiers. Moet meneertje nu elke morgen uit de poep vissen. Hij poept nu zoveel dat steeds alles er onder zit...Iemand nog tips hoe ik het in zn luier kan houden....

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij hebben elkaar leren kennen op 5 mei 2001, bevrijdingsfestival in Leeuwarden :) ik was 15, hij 21... oeps :D:D hahaha, wonen nu 6 jaar samen alweer en een halfjaar getrouwd :)

8. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Leuk om wat van die relatieverhalen te horen! Ik heb ook best een leuke al zeg ik het zelf :D

Wij kennen elkaar van de eerste klas MAVO! Daar waren we gewoon klasgenoten tot we op onze 15e een keertje een weekend gescharreld hebben. Toen heeft mijn man me eventjes gedumpt in de snackbar!!!! Ja ja, zit me nog steeds dwars. Ik ging vervolgens verhuizen en er was heel even wat minder contact. Maar dat kwam steeds meer en ik was veel daar in huis met alle vrienden, gewoon als vriendin. Hij had intussen een knipperlicht relatie die uiteindelijk 5 jaar duurde. We zaten beide in Groningen op school en gingen regelmatig samen wat ondernemen ipv naar school te gaan. Lekker touren met de trein of in een kroegje hangen in de stad. Maar er was niets tussen ons. Ik kreeg een relatie en ging samenwonen en toen hebben we een jaar of twee eigenlijk geen contact gehad, tot we elkaar ontmoetten op de Koninginnenacht. E-mailadressen uitgewisseld en contact gehouden. Hij is ook een keer bij mij en mijn ex op de koffie geweest. Met mijn ex ging de relatie steeds slechter en slechter en mijn ex zei vlak voordat het uitging weleens, als het uit is tussen ons, dan ga jij met Gerwin.....ik natuurlijk reageren dat dat onzin was bla bla bla. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, het ging uit met mijn ex en drie weken later was ik met Ger....ik heb hem altijd een speciaal plekje gegeven in mijn hart, maar dacht dat dat alleen bij mij zat.....later vertelde ger me dat toen ik smste dat het uit was en dat ik bij mijn vader thuis zat, hij direct kriebels in zijn buik kreeg :D En nu zijn we 8 jaar verder !

9. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Sol, goede tip! Dat ga ik doen! En ja, bij de eerste tandjes dacht ik al: mijn god, wat ruik ik??? En dat was toen ik parkeerde bij het werk en bij de creche dus, dus ik mocht haar als een beerput afgeven daar! En nu dus weer! En het is hier juist heel geel en dun met pitjes....althans, zo lijkt het. Niet te harden!

Marjon, ja wie weet hoort het inderdaad bij haar....dit is nog maar de eerste keer dat ze ziek is, dus ja, dan is het ook allemaal nog spannend en onzeker natuurlijk en even aftasten waaraan ze behoefte heeft. Ze heeft voornamelijk behoefte aan slaap en aaitjes over haar hoofdje. Gisteren is ze een paar keer tegen me aan in slaap gevallen, maar ook een paar keer dat ze pas rustig werd in haar bedje.....agos, het is zo aandoenlijk met die rode wangetjes en waterige oogjes.....

Ik ga haar nu even lekker knuffelen.....

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Arme schat! zo zielig dat ziek zien :(

cygnet, als je vandaag nog leest, fijne dag! :)

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Marjan , misschien een maatje groter voor de nacht ?

AM , hier beginnen de rode wangetjes ook ..Wel ff getempt ,maar ze zit op 37,6 ( normaal 36,6) ..........hou het wel ff in de gaten .Madam ligt ook een beetje te jengelen dus ga haar maar in bedje leggen ...Ging een paar nachten goed en vanaacht ben ik de tel kwijt geraakt met hoe vaak ik eruit ben gemoeten , zeker meer als 10x ...................................

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ook een leuk verhaal....

Ik heb alleen een kroeg verhaal....Ik had Erik al best vaak gezien in de kantine van de sporthal en dacht nou dat lijkt me wel wat, maar deed er verders niks mee. Toen hij op een gegeven moment ook steeds in de plaatselijke kroeg kwam ging het steeds meer kriebelen. Kroop ik naast hem aan de bar, met mn passoa-jus, toen ik op een avond tot 3 keer toe mijn glas (van de zenuwen) over zn broek had laten rollen. Dacht ik nou dat is klaar gaat nooit meer iets worden.

2 weken later zou ik van vrijdag op zaterdag jarig worden, en vierde dat geheel in stijl in de kroeg met mn vrienden, en had Erik ook uitgenodigd.....10 voor 12 nog geen Erik te bekenen, man wat was ik pissed. Maar goed 1 minuut voor 12 komt meneer binnen lopen, ik donder bijna van mn kruk. En hij was de eerste die me kon feliciteren. Als verjaardags cadeau nam hij me een week later mee naar de efteling (jaja ik was 18 geworden dus mega cool cadeau) En sinds die zijn we samen. Na 2,5 jaar verkering zijn we gaan samen wonen en vorig jaar maart zijn we getrouwd.....Dussss en nu al weer ehhhh bijna 12 jaar samen

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    weet iemand waar de knop van de zeurmodus zit.....Hij staat nu op aan , maar wil hem graag op uit hebben , kan hem nie vinden .

HELLUP !!!

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Marjon: Die zit aan de onderkant....

Enne grotere maat luier, zal het er dan niet bij zn benen uitlopen? (Maakt ook eigenlijk niet uit wat dat doet het nu ook)

Hier komen er ook tanden, hij heeft al dagen rode wangen en veel dunnen luiers (net wat AM zegt)

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    leuk verhaal MArjan , lekker stuntelen om je man van je dromen aan de haak te slaan , heerlijk

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    knop gevonden !!!!!!!!! Ze is nu stil , hoop niet dat ze ziek gaat worden , ze begint wel te hoesten enzo ....we zien het wel ................

Maar volgens mij kan ze de knop zelf ook bij , want het begint weer , hiihhihiihihihiihih

Ik kan zelf beter tegen gehuil dan tegen dat echte jengelen .............

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    luier strakker vast zetten? als ik zie hoe mij Smoeder de luier soms aandoet whahahaha, veel strakker dan ik... maar goed, het rekt wel mee gelukkig :)

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nog even over gisteravond... al die geintjes wat de kindjes kunnen enzo, dat kwam wel een beetje lullig over tegen Sureyya vond ik..............? weet dat het niet zo bedoeld is, (misschien sommige ook wel) maar goed, hoop niet dat ze beledigd is wat vond het wel beetje sneu zo... En ga er niet vanuit dat ze liegt... lijkt me geen nut hebben? (Sur, voor de zekerheid toch een filmpje? ben namelijk wel erg nieuwsgierig!!)

dus, wou dat nog even zeggen :)

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    goedemorgen dames

Babe ben het met je eens ;) heb het ff trug gelezen..
    Euuhhhmm

Ons meissie is jengelig.
    Ze heeft net in plaats van fruihapje een bordje met 90cc melk gehad waar ik liga door heb verkruimeld en verdikt met jbpm.
    ze had gister aaf om 19,30 fles gehad meestal word ze rond24uur weer wakker nu dus niet.
    Heeft Me kerel haar om 3uur in de nacht wakker gemaakt voor fles met medicijnen.
    aha dus ik pissig dat hij haar midden in de nacht wakker had gemaakt.
    Hij gaf mij wel gelijk maar goed hij schrok wakker en vandaar dat hij haar fles gaf.
    Ze heeft nu dus nog steeds geen fles gehad. sinds die van afgelopen nacht.

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Alpenmama heb je nog PB gehad>?

Deel Deze Pagina