Mei mama's 2010 deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aszz, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sol

Sol Actief lid

25 mrt 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik jullie even als coaches hoor, vind het toch allemaal net iets spannender dan ik dacht, het is stil door de babyfoon, hij ligt denk ik te slapen en ik wacht nog even met kijken want anders wordt hij wakker. Pomtiedompompom ... wachtenwachten

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yes klinkt goed dat schema alleen ik zou maar 1 keer pap per dag doen.

Marjon wat een mooie foto"s

Mamavanelianne jjeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj heerlijk dat je vrij hebt.
    Heb je je leidinggevende er ff flink van langs gegeven

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Moeilijk he sol ....................

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Noah vond het ook erg leuk.. NOT.

Oeh, ik zat me net te bedenken dat ik hier wel wat zwarte pietjes over de vloer wil hebben met 5 december.
    Zag op marktplaats dat ze voor € 10 langs komen. een half uurtje ofzo.
    Dat lijkt mij echt leuheeueueek!! :D

5. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Sol, hij ligt heerlijk in dromenland! Nog heel effies wachten en dan even om het hoekje gluren ;)

6. Sol

Sol Actief lid

25 mrt 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marjon 2, ja...maar dit leidt wel even lekker af..

7. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Zoooooo, hier knettert iemand de luier vol en het aroma komt me alweer tegemoet! Changing diaper time......

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hihiihiihh , dit is ook naast de kids mijn grootste tijdopslokker !!!

Ik ga ff bakkie en bammetje doen bij schone moeder , l@ter !!

9. Sol

Sol Actief lid

25 mrt 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja over Sur, ik bedoelde het zeker niet gemeen hoor, mocht dat zo overkomen, excuses!
    Het werd gewoon hilarisch om te lezen en nog een schepje bovenop te doen. Ik hoorde laatst ook van een jongetje van 7 maanden die al los liep, het kan wel, maar dan ben ik juist extra nieuwsgierig naar een filmpje, lijkt me zo grappig om te zien!

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    niet teveel lullen he !!

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    combisleeper heb ik op MP gekocht, en als het vriest..... dan doe ik de verwarming aan!

ik houd het sowieso tussen de 16-20graden op zijn kamertje... hij heeft ook aleen de buitenzak aan van de combisleeper, niet de binnenzak, en hij is net als z'n moeke een koukleumpie :)

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb niet de echt combisleeper , ik heb er gewoon eentje met afritsbare mouwen van je raadt het nooit , echt HEMA !!

13. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Saar heeft nu 38.4 graden koorts, dus al wel weer wat lager. Heb haar weer in bed gelegd, hopen dat ze even een dutje gaat doen.....

Mijn man en ik zijn totaal verschillend wat temperatuur betreft, dus ik ben altijd bang dat ze te koud is en hij vindt haar snel te warm ingepakt.....haha. Ik voel altijd maar in haar nekje. Op haar kamer is het moeilijk de temperatuur te regelen. Het is meestal 21 graden. Die Zwitsers hebben het altijd zoooo warm in huis! Onze huisbaas heeft in de winter de verwarming zo hoog staan dat het 25 graden is!!!! Vreselijk!!!!!!

14. Sol

Sol Actief lid

25 mrt 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh die arme Saar, hopen maar dat het gauw beter is, temperatuur is hier ook heel moeilijk te regelen, slecht geïsoleerd monumentaal pandje, of te warm of te koud, ik heb hem al regelmatig uit bed gehaald 's ochtends dat hij echt heel koud was, maar ook dat hij juist weer echt heel warm voelde maar geen verhoging had, dat vind ik denk ik 1 van de moeilijkste dingen, ook in zijn wagen dat te koud of te warm, hebben jullie dat ook?

15. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Hebben jullie weleens rode kool vers klaar gemaakt? Ik niet, maar manlief heeft het gekocht, dus ik vrees dat het dat gaat worden vanavond.......ik heb geen appels in huis, dus wat kan ik ermee doen zonder appels?

16. Sol

Sol Actief lid

25 mrt 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh en eet smakelijk marjon!

17. Sol

Sol Actief lid

25 mrt 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rode kool, eh kruidnageltje er bij en aardappeltjes en vlees? Misschien iets anders zoets erdoor ipv appel? Zou banaan een optie zijn? hahaha

18. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Ja vind ik ook moeilijk. Zeker in deze tijd van het jaar, want het is vroeg in de ochtend echt freezing en als dan de zon doorkomt, zweet je je jas uit.....en als het freezing buiten is, is het in de winkels heel warm, dus dan heeft Sara veel te veel aan en moet je bijna alles open doen en dan vijf minuten later ga je weer naar buiten en is het weer stervens koud......

19. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Kruidnageltje had ik ook al gedacht en misschien heb ik wel laurier, maar uh, banaan......nee, dat ga ik maar niet proberen. Ik lust het meeste fruit echt niet warm!!! Net als noten door het warme eten, op een of andere manier komt dat er bij mij niet in...

Yes, ze slaapt, dus ik gauw wat fatsoenlijks aantrekken en beginnen met de was........

20. Sol

Sol Actief lid

25 mrt 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat is bij jullie natuurlijk helemaal erg! Ik heb voor in de wagen nu een lodger bunker, dat is wel fijn die kan je makkelijk open slaan, maar ik denk dat als ik die met voering gebruik ik dan niet echt een winterjasje nodig heb maar een dik vest ofzo genoeg is

Deel Deze Pagina