Mei mama's 2010 deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aszz, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    succes morgen sol! en mooie banner :) ( kan op me werk geen banners kijken....)

Cygnet, vier je je verjaardag het weekend pas ofzo?
    enne, had je wel kenbaar gemaakt aan je man wat je wou?? :) ik laat het altijd gewoon weten hahahaha,

Marjan, hoe was de slimbelly?

Pip, eeeh... tuitbeker... wanner moeten/mogen we daarop over? en dat moet dan antilek zijn lijkt me, om diksapnatheid te voorkomen :D;):p

2. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik krijg nooit wat voor mijn verjaardag...... snik!

Cygnet... gefeilciteerd nog he!i

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    slechte joep!

4. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja he.... ik zal het even doorgeven aan hem!

Ik ga even de kleine op bed leggen.... ook nog flesje geven... tot zo!

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    CHarlotte heeft om 9.30 90cc melke gehad met liga erdoor om 12.30 130 cc en om 16.30 110 cc en verder nog niets om 18uur half potje groente

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

De classic chestnut. En vanmiddag bij de Bristol nepperts, grijze :D

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij spreken ook wel eens af geen cadeaus te doen en dan samen lekker uit eten, we zijn 5 en 9 april jarig, dus ook lekker dicht op elkaar :) en Jelmar dus 3 weekjes na ons, alles mooi in april !

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heb je echte gekocht voor Nathan?? nieuwe??? ik heb wannabe's maatje 20/21 gek0ocht bij de H&M voor Jelmar :D

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Nu? Wanneer je wilt en vooral wanneer je kind het wil. Wij hadden ook heel pedagogisch een tuitbeker voor haar...............denk maar niet dat ze daar wat uit kreeg. Die anti-lek was iets te anti-lek. We gingen toen met vakantie naar Italie en toen hebben we haar maar zo'n flesje geven met handvaten, die Jelmer ook heeft. Daar dronk ze tenminste goed uit, vanwege de warmte. Toen ze tegen een jaar was zo'n rietjes beker en daar drinkt ze nu nog uit. En aan tafel zijn we al heel vroeg (ja het geeft nattigheid) met het drinken uit een beker begonnen. Hoe vaak dat wel niet in haar hals heeft gelegen. hahaha. Altijd water gegeven en nu nog vindt ze het heerlijk om water te drinken, het liefst prik,;)

Ik was dus nogal verbaasd dat Floris zo uit die rietjes beker begon te drinken.

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Cool, Floris heeft de baby Chestnut!!! Ik heb net Aapies besteld voor hem, van die sneaker-achtige die gevoerd zijn! Echt super leuk die slofjes

11. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Mijn beertje

12. cecile1

cecile1 Niet meer actief

hier een berichtje van Joep, Nathalie krijgt idd nooit wat voor haar verjaardag.
    Ik zorg gewoon dat ieder dag een feest is....

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    jij maakt net zo'n mowhawk bij Floris als ik bij Jelmar :D Zwitsal babygel? :)

Ik heb stuk of 4 van die gewone (niet antilek)tuitbekers in de kast, maar hij mept nu soms zo met z'n fles thee/diksap dat ik denk ik eerst toch voor de antilek van Difrax ga:D

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    whahahaha,

sorry joep :p je bent een supervent!
    die van mij geeft me nooit iets........... en komt dan zomaar ineens verrassend uit de hoek met oorbellen, een mooie canvas van Jelmar :) maar dat is dus 1 x per jaar ofzo... moet het koesteren :p

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Haha nee met mijn eigen spul van Fudge

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik wil ook een crosstrainer hier in huis;)
    maar goed weet eigelijk niet waar ik 1 moet bestellen en welke goed is hahah

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik geef 1 x per dag pap, of s middags of s avonds, ligt eraan hoe moe hij is.

Natas ik heb tuitbeker van hema, met handvaten een groene, gaat prima hier.
    Ook lkkr om op te kauwen.

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Dag Joep, heel lief van je, maar soms vinden wij vrouwen een materialistisch cadeautje errug leuk!

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hadden vroeger bij mijn ouders een crosstrainer... handig ding.... om stof op te verzamelen :D:D:D

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Babe... vier mijn verjaardag eigenlijk niet. Zondag zijn mijn zus, neefje en moeder komen eten. Had er niet zoveel zin in. Dat krijg je als je zo'n ouwe doos wordt...

Enne.. niet laten weten aan manlief? Oh jawel hoor... maar manlief heeft bedacht dat dat ding in de weg gaat staan (van wat of wie is onduidelijk...) en dus komt ie er niet. Beetje jammer dat ik dat maar moet ruiken omdat hij mijn wens gewoon negeert! Is verder niet erg hoor.. ding komt er toch wel.

Hé Pip, niet zo opscheppen joh! hahahah.. wat een heerlijk beertje!

Deel Deze Pagina