Cygnet: gefeliciteerd met je verjaardag! Alpenmama: knuffel meis.. arme kleine Sara Sol: ontzettend schattig die foto!! Snap dat je even spanning hebt hoor, bij de overgang naar het bedje. Probeer niet teveel te piekeren, het heeft geen zin, het helpt niet Marjon: leuke spam weer! MvE: fijn dat je vrij krijgt!! Dit was geen doen.. Mama Mars: wat heb jij toch een maffe humor, gaat simpelweg zitten lachen om een slachtpartij in je mond
Je bent ook nog een tijdje Nieuw Weme meisje geweest toch? Ik woonde er pal achter en kwam altijd bij jou mijn chippies en snoeppies halen
@ Ingeltje: jaa er is een druk van me af. Ik kan nu ook veel beter mijn mannetje in de gaten houden, maar gelukkig is ie niet meer zo benauwd door al het vernevelen. Ze hebben het er zelfs al over dat ie morgen of overmorgen naar huis mag. Dus ik hoop het zoo erg.
Waarom koop je geen voeding waar dat al in zit? Scheelt een boel gedoe. Ik heb voeding van de kruidvat, met JPBM erin, kost 7.50
Onder je 'snel reageren' balkje Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (6 leden en 0 gasten) ‎Ingeltje, ‎Lvdb, ‎mamavanElianne, ‎natascha1+, ‎Nathalie83, ‎YenD+
MvE: onder het kopje Snel reageren zie je wie er zijn Zag dat Joep had zitten typen toen ik de kleine op bed aan het leggen was... mafketel!
Moest ff bijlezen meis. Heb niet veel te vertellen helaas, alleen 1 of andere rotjong is buiten vuurwerk aan het afschieten, van die harde klappen, dus dean wakker! Maar het is nu stil dus ik ga slapen. Truste!
Slaap lekker Yes! Natas, wij hebben ook voeding met jbpm er al in... net zo handig! Moeten we van het cb ook mee doorgaan als ze nr. 2 mag hebben... In nr.2 zit het ook... wel zo handig dan hoef je allemaal niet zo te vogelen!
Nath wij hebben hypoallergene voeding van NAN denk niet dat die er is met standaart jbpm erin. Yes lekker slapen meiss als dat lukt met dat rotjoch