Luier maat 2, hmmmmmmmmmmmmmmm dat was ergens in mei/ begin juni???? Ik zit in 4+ haha. Ik heb ze nu eigenlijk allebei weer in dezelfde maat luiers. Annemijn past 4+ ook prima, al zit ze in 5. Zit net wat mooier
Mijn stoere beer, lekker tegen papa aan zitten! Het lukt hem al aardig te zitten. Het is niet zijn zus, die deed het al met deze leeftijd. Maar ja die rolde nog niet zoals hij doet. Leuk te zien dat verschil!
Goedemorgen Ladies!! Wee zo'n mooi zonnetje buiten! Hoe gaat het? Ik probeer bij te lezen hoor maar lukt echt niet altijd. Gister was ik een heel bericht aan het typen toen het Fynnalarm heel hard afging dus van schrik in plaats van te minimaliseren klikte ik op venster sluiten...alles weg! Nou nu weet ik het niet meer wat en wie en hoe, ach het is ook langzaamaandag he? Ik weet nog wel dat ik las dat er meerdere al voor de volgende bezig zijn, wat leuk! Daar ben ik wel een beetje jaloers op, ik heb ook zo de kriebels, zou zo graag nog een kindje willen maar dat is hier helemaal uitgesloten. Manlief heeft nog een dochter van vijf die hier veel is en vind het echt genoeg zo. En als ik weer met 20 weken plat zou komen te liggen is het natuurlijk echt niet meer te doen. Maar ik kan er af en toe echt een potje om huilen hoor! Ik zag dat er een nieuwe mama was, elianne welkom. Ik ben Roos, 34 jaar uit Zeeland en mama van Fynn, ik zal ons even spammen, het is een bonk maar nog niet zo'n megabonk als Floris, die spant hier duidelijk de kroon, wat een heerlijke foto was dat!! Deze is gisteren gemaakt
Mooie foto's weer... vooral die 2e van Finn! Mooi toetje! Pip, kan me voorstellen dat je blij was dat het buiten was...haha. Julotte gaat vaak in bad, in ons bad dan, wij hebben een 2 persoonsbad en dat is net een zwembad voor haar haha! Die spettert dan ook in het rond en ik geniet dan ook echt als ik haar lol zie hebben... denk dat ik ook eens zon zwemband ga halen, past makkelijk in bad hier. En die slabbetjes ga ik ook maar halen want die fruit en groenteprut krijg ik bijna niet uit de stoffen slabjes. Ik heb van de buurvrouw wel hele handige bakjes gekregen voor eten in te vriezen, van beabe.... even zoeken voor jullie! Ze lijken iets minder ondiep dan ze zijn... het is net een grote ijsklontjes bak. je wipt de porties er ook zo uit! Uiteraard ook verkrijgbaar in jongenskleuren haha!
Hee, dat zijn handige bakjes! Wij moeten vrijdag weer naar het ziekenhuis dan ga ik aan de kinderarts vragen of en hoe we kunnen beginnen met vaste voeding. Vorige week nog even contact gehad en zijn bedje mag al wel iets minder schuin, langzaam afbouwen zodat hij binnen een paar weken gewoon plat kan liggen, hoop zo dat het goed gaat, best een beetje spannend hoor.
Rode bietjes poep hahaha! Heeft Julotte nog niet gehad... wel worteltjespoep haha! Ik ben even gestopt met groente en fruit want heb het idee dat ze daardoor minder melk drinkt en vaker komt... beetje onrustiger is. even kijken of het beter gaat zonder die hapjes tussendoor. Morgen naar CB en dan even overleggen en ook dat hoektandje laten zien, wellicht heeft ze daar ook last van!
Morgen! @ lvdb gaat dat goed, avond- en ochtendvoeding? lijkt me ook wel iets... maar dan de voeding van 18 uur want om 23 uur krijgt marien fv met rijstebloem... @ ingeltje wow 7,5 kilo is hartstikke netjes toch? mijne was met 4 maanden 6,2 @ ingeltje je hebt flink je best gedaan in 2010.. @ marjan wat draagt koen veel in bed!? is het zo'n koukleum? En ja ik wil zeker weten wat jij aanhebt @ ingeltje jeetje wat een boutnacht! Maar weet je zeker dat sven om 2 uur 's nachts honger heeft?? als hij 2,5 uur geleden gedronken heeft... @ nathalie wow dat is schrikken je hond voor je neus, hihihihihi! Die van ons komt nooit de trap op maar hij kan het wel.. zou zo maar eens kunnen gebeuren! @ Sol mooie foto's! Fynn is ook een errug lekker mannetje ook zo'n ronde toet net als Marien
@ Babe ik had een worteltjespamper ook lagge @ pampers trouwens, hier nog maat 2 hoor!! Marien is wel lang maar niet dik
Wij gaan trouwens last minute naar de zon boeken ipv Mille Miglia, ben nu lekker aan het kijken voor een goedkoop hotel, hmmmmmmmmmmmmmmm! Hier trouwens ook een redelijke nacht, alleen om 4 uur gevoed, verder heb ik ons mannetje ook niet gehoord (misschien staan mijn oren inmiddels uit )
Hier maatje 3 , maar eigenlijk nog aan de grote kant , strips sluiten nog over elkaar..dus maatje 2 zou ook nog wel groot genoeg zijn, heb ze meer gekocht dat er iets meer inhoud in kan !! Vooral nu savonds van 8 tot s ochtends 8 en maatje 2 altijd zo vol zat en dit gaat beter ....................
Goedemorgen! hoe is het hier?! bij ons alles ok! zal zo ook even spammen maar eerst even een poging tot terug lezen doen!
ja dat klopt, ik MOET 's ochtends voor de voeding echt ff verschonen, want meneer gaat altijd schijten tijdens het drinken en dan zit geheid mijn bed onder, hihihihi!
owh jee dat klinkt goed inderdaad : lekker naar de zon! Luiermaatje 3 hier sinds een maandje ofzo... natas: wanneer ga je eigenlijk je tattoo zetten? babe: sta je nog bovenaan met jelmar? sinds een paar dagen weet esmee heel goed hoe ze der fruithap moet eten en smult ze zo een potje van 125 gram leeg
vraagje... vanaf wanneer kun je je kindje gaan leren zitten in de kinderstoel? esmee houdt het net een halve minuut vol zonder vasthouden dus lijkt me nu nog veels te vroeg maar ja is wel handig met de fruithap en groenten hap dat ze in zo'n stoel gaat zitten.... wij hebben zo'n triptrap stoel...