Mei mama's 2010 deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aszz, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    En YenD slaap je al?? ;)

pfffff ik ben ook wakker hoor, mijn mannetje ligt weer naast me te ronken nadat ie toch wel zo'n beetje heel de nacht heeft liggen spoken... Echt raar, want hij viel elke keer wel weer in slaap na een minuutje jammeren ofzo... Net heb ik hem uit bed gehaald omdat hij nu wel lag te gillen maar ik legde hem naast me en heb zijn tut gegeven en nu ligt hij weer te maffen... Zou hij dan toch honger hebben gehad, vannacht?? Dat kan toch niet... Dan zal tie toch niet weer in slaap zijn kunnen komen?
    Gisteravond heeft hij dus voor het eerst een fles gehad om 20 uur en daarna niet meer...

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ha Kimm jij bent er ook vroeg bij... ook tuintje leeghalen zeker??? :D:D:D:D:D:D:D:D

3. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Oeps gesnapt :p:):D;):p:):D;)!!!

Maar bedacht me om 6 uur dat ik nog niet wist of er weer zwangere bij waren.. was toen zo nieuwsgierig dat ik maar ff snel gespiekt heb via telefoon.. en toen was ik zo wakker dat ik maar naar beneden gegaan ben..

@Aszz en Yes.. fijn dat jullie niet zwanger zijn!!
    @Marjan.. kon je vandaag nou dokter bellen?? duurt wel erg lang hè, balen meis..
    @LvdB.. ja denk dat ik Niek ook gewoon die 4 flessen blijf aanbieden.. zal vanzelf wel goedkomen denk ik.. (hoop ik tenminste)
    @Arka.. welcome back.. leuk dat je er weer bent..
    @Pip.. wat een gave foto's weer van de F-man... lekker beertje!!
    @Aszz.. balen van je luchtje!! is de lucht al beetje uit huis verdwenen??
    @Marjan.. hoe is het met de spierpijn :D
    @Sol.. wow lekker dat de test goed was!!!

nou verder weet ik het ff niet meer..

hier beetje balen.. donderdags passen m'n schoonouders op.. z'n hele lieve mensen ben echt heel blij met ze, maar af en toe grrrr.
    hadden gister Niek's slaapzakje vergeten en zonder slaapt hij dus niet. dus hij was echt helemaal op toen ik daar kwam.. van die hele rode oogjes van vermoeidheid.. hij lag nog te slapen toen ik wegging en nog gezegd dat ze zakje mee moesten nemen :x
    maar ja, hij is thuis heerljk gaan slapen en slaapt nu nog..
    vandaag maar de schade inhalen..

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorge dames.

Oohhh men wat heb ik een koppijn zeg niet normaal.
    Moet de komende 4 dagen volop werken zit beetje in dubio, werken of ziek melden.

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hey ladies!

Ik zou een van de volgende dagen beginnen met het toevoegen van vlees aan haar groentenpapje, doen jullie dat ook al?

grtz

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mogguh !!!!!!!!

Natas als het niet gaat , gaat het niet ....!!!
    Heb je al wel een pcm geprobeerd ....?

@ARka , ik heb zelf nog geen vlees toegevoegd ...Vandaag krijgt ze het voor het eerst ..

En MARIT VANDAAG 6 MAANDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Leve Marit!!!

En veel succes met de vleesjes!!

8. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    welk vlees voeg jij toe?
    Ik herinner me van bij mijn oudste dochter dat dat vlees altijd zo taai werd door te stomen...

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon ik neem egt nooit pcm ben ik voor me eigen lichaam heel erg op tegen.
    is heelvaak een discussiepunt bij mij.
    HHAHAH
    ik ben egt zo iemand die vind dat me lichaam het zelf moet oplossen.

10. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ons CB heeft liever dat we vanaf 6 maanden aardappel gaan mengen met het de groenten en dan vanaf 7 maanden een beetje vlees er doorheen en vanaf 8 maanden een stukje vis.
    Alles op zijn tijd dus!

Julotte gaat vandaag alleen maar op flessen verder, geen groente en fruit. Op de een of andere manier is ze meer tevreden op aleen melk. In de ochtend dan wel een papfles maar voor de rest nog niets....

Julotte was ook weer lekker aan het spoken vannacht... grrr.
    om 1 uur had ze honger, om 4 uur huilen maar in slaap gevallen, om 6 uur weer huilen en in slaap gevallen en om 8 uur honger...

11. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Arka, welcome back trouwens!!

Sureyya: Hoe is het met je? Nog veel moeten overgeven?

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    ja, soms als ik iets heb wat hij kan eten

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon gefeliciteerd:D:D:D

14. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    goedemorgen trouwens u allen

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Woehoe!! Gefeli Marit en Marjon

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou ik heb hier nu enorme keelpijn en slik er lekker pcm voor. Wat een onzin om jezelf zo te kwellen zeg!! Gewoon slikken, het is een heel onschuldig medicijn.
    Tuurlijk moet je ook kijken naar de reden waaróm je hoofdpijn hebt en is het een teken dat je lichaam geeft, maar je mag er echt wel iets tegen doen.
    Niet jezelf zo moeilijk maken natas!

Lang leve Marit!!

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ingeltje meestal spreek ik het ook niet uit dat ik geen pcm gebruik hahah om reacties erop te voorkomen:p
    iedreen verklaard me voor gek.
    Maar ben gewoon heel erg tegen medicijnen tenzij iemand het egt nodig heeft dan is het natuurlijk anders.
    Maar ik praat vooral voor mezelf als ik gewoon rustig aan doe dan komt het goed.
    Miss komt nu alle stress er wel uit die ik afgelopen tijd heb gehad op werk en met ons meissie

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee, dat snap ik ook wel hoor, dat je het ziet als een soort teken dat je lichaam geeft. Ik vind ook dat je niet alléén maar medicijnen moet slikken, maar ook moet kijken naar de reden waarom je pijn hebt en daar iets aan doen.
    Maar paracetamol is compleet onschuldig. Ik geef het de kinderen ook als ze pijn hebben.
    Je moet niet zo hard voor jezelf zijn!

19. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Natas, ik heb precies hetzelfde.... ben ook geen medicatie fan!
    Daarom me ook 6 jaar lang verzet tegen AD. Paracetamol eet ik ook niet! Na de bevalling zei de VK neem maar lekker 2 paracetamolletjes voor het slapen.... nou nee niet gedaan! Bij stuwing mocht het ook maar nee hoor....
    Ik weet ook niet wat het is maar ik slik ze niet graag... maar het kan echt geen kwaad hoor dus als je echt pijn hebt gewoon doen! Ik heb er een jaar geleden ook 1 op haha! Dat was voor het laatst maar dan helpt het wel als je ze nooit slikt haha!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Maar Natas , als je meisje niet lekker is en koorts heeft , geef je haar toch ook een zetpilletje zodat ze zich beter voelt .....

ALs je erzelf een neemt kun je toch ook meer genieten van je meissie ...

Je meot het zelf weten hoor ,maar ik zeg altijd een doosje paracetamol kost maar 50 cent en hoef ikniet met hoofdpijn te lopen , das geen geld .................

Deel Deze Pagina