hé lin! hoe is het met jou kanjers??? gaat het goed? wanneer is die test van de arts dat je weer aan de andere melk moet ? of is die al geweest...
is hij dan nou vandaag, of morgen 6 maand? morgen is het de 30e maar hij is op een vrijdag geboren?? morgen zeker, hahahaha, dag vergist maar wel bedankt dames!!
Hey Dag Hier gaat het nu gelukkig goed. Alleen had ik het idee dat Mike te veel kreeg en daarom de avond fles niet goed dronk en s'morgens ook weer van alles liet staan. Vandaar dat ik maar naar 2 flessen en een papvoeding ben gegaan. Vannacht heeft hij ook geslapen tot 6.30 dus dat was wel lekker. Met jordy gaat het super is een lekkere eigenwijze peuter puber
Linnie ; wat fijn zeg dat het goed gaat! en tja als hij het prima doet op 3 flessen ( en bijvoeding neem ik aan ) dan is het toch meer als ok! wanneer heb je dat onderzoek met mike dan ook alweer? hier is het flesjes tijd! be right back!
Heeey meiden. Nu ben ik alles alweer kwijt ongeveer wat er geschreven is. Elianne is weer thuis, nadat ze is uitlogeren geweest bij mn ouders. Ze vond het erg leuk en mn ouders ook. Ik vond het ook wel eventjes lekker. Straks gaan we samen papa ophalen.. hij mag ook weer naar huis. @ pipelina? (heb ik het zo goed?) Ik werk in het Refaja en waar werk jij dan?
Jelmar krijgt vanmiddag een fruit/zuivel/graanhapje van Friso, waren laatste bij de action in de aanbieding voor 50cent per 2, maar moeten wel voor 9 november op krijgtie ipv. fruithapje
hoi hoi allemaal... Wat een ochtend hier.. Eerst de kat naar de dierenarts brenegn, krijg hem gecastereerd terug. Dan weer naar huis, De oudste zo vervelend, die gooit werkelijk alles weer op de grond (frustraties ben ik bang). de jongste ligt nu weer lekker te ronken, en nu samen op de bank tv. kijken met de oudste. Hoe gaat het verder met iedereen? Marjon, joepie!! Marit alweer 6 maanden! tijd vliegt! @hier.. Wil straks eens een klein stukje boterham gaan geven, met een klein beetje smeerkaas.. Kijken wat ze ervan vindt..
mve, wat fijn nieuws!! Refaja, ben ik ook wel bekend (owel daar als st. lucas). Gaat die fusie nou door of niet?
zo weer terug van de dokter me oren zaten idd dicht dus die hebben ze ff door gespoten heerlijk hoor stuk beter nu. Volgende week naar Fysio dus dat ook weer geregeld dat verhaal van die kindjes ppfftt moet er niet aan denken wat afschuwelijk geen woorden voor
springboon: het is toch niet goed als een kind jonger dan de 6 mnd brood krijgt? daar zitten gluten in en das echt niet goed voor zo'n uk! meer kans op glutenallergie geloof ik..... oh die potjes heb ik hier ook babe maar dan niet van de action.... toch eens meer op koopjes letten @ hier: heb net de KOEKA deken binnengekregen! super mooi en leuke kleurtjes (aubergine met grijs! ) dus die gelijk op het bed gedaan en meisje erbij en heerlijk tukken maar
St. Lucas in Wintschoten haha. Heb ik stage gelopen. Ja ik heb er wel wat overgehoord avn de fusie, maar of die door gaat. Daar hou ik me niet meebezig haha. Ik dacht dat ze samen zaten met een ziekenhuis in Delfzijl.