Marit heeft maatje 62 , 68 keer goed omslaan .....Rompertjes hema heeft ze sommige nog 50/56 aan ,kan nog net ....
@ Cygnet valt mij idd ook op dat Hema vaak breed is... Marien is ook slank (heeft ie niet van zijn moeder hoor ) @ Nathalie Banjer heeft een 3persoonsbank voor zichzelf en wij hebben er samen 1 Ik leg er altijd een hele grote grand foulard overheen en die was ik een paar keer per week. maja das niet design natuurlijk he
Sterreke... Vanna kent het M woord ook... Mee! Als ik dat zeg staat ze al bij de deur. Straks ga ik dat ook hebben met Koekje en Snoepje... dat kent ze ook zo goed... misschien maar andere woorden voor Julotte gaan bedenken straks!
So dat was weer een hele lap om bij te lezen Dag: Mooie ring en hoe is het nou met je kleine meid? Wel zielig hoor een luchtweginfectie AM: Hoe is het met jou prinses? Fruit: Ik kook niks van fruit. Pureer het met de staafmixer en dan heel kort zodat het niet helemaal gepureerd is Marjan: HOe is het met jou? Natas: Drinkt charlotje nu ook weer beter? Sint: Hier is alles klaar en ingepakt Kerst: Voor de kinderen ook alles binnen, nu alleen nog voor jeroen iets verzinnen
Babe dat heeft marien ook wel een dikke plofharsens maar een smal kontje en dunne beentjes pampers ook nog steeds maatje 2 truste en shopze!
Linnie, aaah jij hebt dus ook alles al klaar voor de feestdagen? Ik nog niet helemaal hoor! Moet de 'grote' cadeaus voor de Sint nog kopen.... Heb al een verlanglijstje op Intertoys.nl ( en hoppaa, weer een rib ) Hond/stofzuigen, tsjah hier elke dag stofzuigen en meerdere malen per dag swifferen. Nu verhaard Ollie niet zoveel, en het zijn korte haartjes. En dan ook nog vaak dweilen. We hebben ook nog langharige katten...
Linnie nu we de L speen erin hebbe gaat weer stuk betr ze heeft sinds 2 week weer om 20uur flesje gehad dus gaat weer betr zoals het nu lijkt.
Oh en Deedtje... Ik wil 'm ook winnen!!! Maar gefeliciteerd, hijs fijn! Ik ga voorlopig nog geen Buggy voor Noah kopen, die zit dan nog prima in de Bugaboo. Maar zodra het weer moet, dan wordt het ook een Quinny Zapp Xtra. Vooral omdat de Xtra wél achterover kan. Vind ik toch zo'n gebrek bij de normale Zapp.
Wij gaan naar bed, morgen de hele dag Zevenaar ( bij mijn zwager en schoonzus ) Truste en oant moarn!
@Liniie: Ja heeeeeel goed, volgens mij ga ik aan de rooie!! Joehoe! Ben al dagen stik chagrijnig, heb pijn in mn rug...jeeee En bij jou? @Honden: Ik hoef nooit meer een hondje, begrijp me niet verkeer vind Zoë mega lief. Maar al die haren, enz. Niemand die op haar wil passen, de hele s-familie die bang voor haar is.
Ik ga volgende week beginnen voor de man met de witte baard.......... Denk alles online , heb zo'n hekel aan die drukte.... Speelgoed bestellen bij online speelgoedwinkel Lobbes Speelgoed. Lobbes.nl biedt houten speelgoed, buitenspeelgoed, Lego, Nijntje, Playmobil, Duplo, Lego Star Wars, Lego City en veel meer Speelgoed. en Intertoys webshop, online speelgoed kopen en bestellen en klaar.... Maritje ligt weer te huilen , ff checken .....
Natas: Hopelijk blijft het nu beter gaan Aszz: Morgen alleen nog even de chocolade letters halen en dan is het echt klaar. Wanneer zouden jullie het huis versieren voor de sint? De 27e KOmt hij hier langs, Zouden jullie het doen op de dag dat hij voet op nederlandse bodem zet of pas als hij hier komt. Ik ga mijn ogen dicht doen, Kan ze niet meer goed openhouden. SLaap lekker allemaal
Oh en Koen zit in maatje 74 en heeeel soms in maatje 80. Maar koop gewoon kleertjes als hij ze nodig heeft. Als ik denk dat het niet meer past koop ik nieuw....