Lekker Natas.. Hier weer vroeg op bed.. Ben stoed van de medicijnen.. Echt heel erg.. Voel me de hele dag al zweverig.. Alleen is die pijn nog niet weg . Maarndag toch maar weer overleggen of ze een foto wil laten maken..
Hier gaat het goed. Jordy is bij opa en oma slapen. Dus daar geen last van met het uurtje extra slapen. Mike geef ik pas om 22.00 een voeding ipv 21.00 en hopelijk komt hij dan zo gelijk in de wintertijd. Bij jou ook alles goed natas>?
Springboon aaahh fuck zeg dat je zoveel pijn hebt Linnie ja gaat redelijk Charlotte is heel de dag wat zeurderig maar ik wijt het aan de voeding. ben benieuwd hoe laat ze weer komt voor een voeding.
Haaaaaaiiii, @Nath: Lief dat je mij een grote meid noemde....heerlijk hoor ik niet vaak met mijn 1:56m @Doekje: Volgens mij heb ik er hier 2 liggen niet gebruikt wel gewassen....Voor de lief hebber stuur maar een PB! Zo verders geen nieuws!
ons huis is spinnenvrij verklaard door mijn grondige inspectie> dus werkt dat malle ding in stopcontact togh
Yes als me meissie niet bij mij in de auto zit dan gooi ik ook lekkere stamp-muziek erop. Heerlijk ook wel es als ze bij mij in de auto zit maar dan moet zo zachtjes. En keihard is togh lekkerste
haha marjand die is goed Springb: pb je adres maar dan doe ik hem morgen of overmorgen op de bus Esmee; ja heel fijn dat ze koortsvrij is! vind er idd niets aan als ze ziek is..... maar vanavond alweer lekker geschaterlacht naar papa Esmee schudt ook met haar hele lijfje als ze iets leuk vind. vanavond zat ze in haar wipstoel worteltjes te eten en het hele lijfje ging van enthousiastme 'dansen' haha beetje met die kont heen en weer schudden en slaan met de beentjes en armen! echt mega schattig!
JOEEEEEHOOOOOOOOOOOOO babe: hoe was het shoppen???? ben je goed geslaagd? lekkere boost voor je ego al die maatjes M en maat 38 ???
Goedenavond!!! doekjes, Jelmar heeft een SC Heerenveen beer en Teigetjeknuff wat favo's zijn eeh, fijn dat Esmee is opgeknapt! Sol & Yes, veel plezier vanavond! verder... Marjan, super dat je bloed natas, spannend van je sollicitatie! verder voor wie ik vergeet.......sorry!! EGO Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, wat heb ik geshopt zeg, heerlijk!!!!!!! -kyuchhi spijkerbroek -edc, esprit, zwarte tregging -zwarte legging -2 gebreide lange truijurkjes -lang donkerblauw vest -zwart&paars truitje met V-hals&lange mouwen -grijs vestje met korte mouwen -netjes zwarte rok -grijze pantalon -zwarte laarsjes -riem -2 effen shirtjes voor Jelmar, voor onder een blousje/t-shirtje -1 shirtje van snoopy -zwembroekje maatje groter -sokken met antislip aangezien hij gigantisch bezig met kruipen e.d. en voor alstie in z'n racewagen zit
250 euri was mijn budget voor mezelf (en mijn mem nog 150euro hihi, heb ik spijkerbroek+jurkje van gekregen ) had ze vantevoren beloofd als cadeautje voor mijn afvallen
wow babe wat een shoplist!!! super hoor! ach joh maatje 38 was een gok haha!!!! maar met maat 40/42 is zeker ook helemaal niets mis!!!!!! goed hoor!!!!!!!!!!!
Superlief, ben helemaal happy met mijn nieuwe kleertjes, lekker de hele week allemaal nieuwe setjes uitproberen
@Babe: Sowhee oh jij hebt heerlijk gestrooid met geld zie ik...Lekker hoor meis je hebt het verdiend na al dat af zien!!!! En hier ook teigetje knuffie's! Verder ben ik inderdaad heul blij met het gebloeder! @Natasch: Heerlijk geen spinnen...Hier gebruik ik de elektrische vliegen mep en dan zijn ze binnen een halve seconde dood... @Dag: Heerlijk he dat geschater!!! Moet zo lachen als Koen dat doet....Wat een leuke kindjes hebben we toch!!!
owh das zo leuk! ik heb het altijd als ik iets nieuws heb dat ik het gelijk aan wil haha!maar ja met een compleet nw garderobe is dat wel lastig wel leuk een hele week constant in het nieuw lopen