Ik geshopt? Hoe weet jij dat? En wat ik heb geshopt???Ben ik zo doorzichtig? En joh Koen is nu nog jong he...mag best even hier en daar een lekker fris blaadje proeven. (Je bent tenslotte maar 1 keer jong! ) Maar zal binnen kort eens bij jou komen badderen...
Hahah wat zijn jullie knuffelig ja. Charlotte sloeg net een kreet hoop dat ze nog 1 uurtje doortukt maar denk niet dat we haar biologische klok kunnen doorbreken.
Ha lieve meiden! Ik was weer eens een heerlijk avondje stappen met mijn beste vriendinnetjes, was lang geleden!! Nu moet ik helaas alleen naar mijn bedje toe want mijn mannetje is met Marien naar zijn ouders in Maastricht... Ik mis ze enorm!! Tot morgen!
Goedemorgen Sterreke hoop dat je beetje heb kunnen slapen. Hier net ons meissie voor 2de keer fles gegeven ook al om 2 uur nieuwe tijd. Ze ligt nu te kletsen haha Hoop dat ze nog ff gaat slapen alhoewel ik ben klaar wakker
nou hier helaas ook een meisje dat de biologische klokje nog niet heeft verzet maar nu maar even rekken en beetje spelen en dan hopelijk zo om 7 uur flesje te geven en dan weer naar bedje
Hier ligt ons meisje nog steeds te knorren , 8 uur nieuwe tijd ..... Zou het de hele dag zo goed staan , of zal ik in de loop van de dag het gaan merken ...Waarschijnlijk het laatste ..... Maar ik denk dat ik haar zo maar ga wakker maken anders raakt ze helemaal van de waps ............................................
Klok: Ik had mike gisteren avond een uur later zijn fles gegeven en het heeft geholpen . Hij werd om 7.30 (Nieuwe tijd) Wakker. Jordy is bij opa en oma ook later naar bed gegaan dus hopelijk hebben we zo weer ons normale ritme Sterreke: Een beetje kunnen slapen? Uhm...... Jeroen is nog steeds niet thuis :s . Heb heb geprobeerd te bellen, maar hij neemt zijn telefoon niet op grrrrrrrr