GVD, ben beenham aan het braden, draai ik dat kreng om, allemaal vet over m'n hand AUW!!!! mooi grote blaar
Babe doe je wel ff goed koelen!!!! enne waar haalde jij die recepten voor Jelmar vandaan? Zag namelijk ook een leuke site is dit dezelfde als jij hebt? De Keukenkikker | Verse babyvoeding maak je zelf!
Marjan, ik had een site gevonden: Voedingsschema's voor baby's | Koken voor mijn dochter maar qua recepten, wil natuurlijk dat hij straks zoveel mogelijk met ons mee eet, en ik kijk ook gewoon op de olvaritpotjes wat voor combi's die maken
Even gauw een vraagje uit interesse, hebben jullie al een slaapritueel? Zo, sara in bad doen......later!
Am hier is het: pyama aan, flesje geven en suja suja kindje zingen en dan naar bed, kort maar krachtig hahaha
lekker insmeren, schone luier aan, schone romper aan, pyjama aan in de slaapzak en de laatste fles (hij valt dan gelijk in slaap) en daarna in bedje stoppen. hij gaat om de dag in badje
om en om de avond in bad lekker insmeren pyama aan slaapzak om kusjes en dan slapen. ze is nu helemaal van streek dus doe haar nu maar zo in badje en naar bed in plaats van over een uur
En wanneer komt dan tandjes poetsen? Want dat zal na de laatste fles moeten, maar hier slaapt ze dan vaak ook direct......sara heeft al twee tanden, dus we mochten al aan de poetserij hier..... Yend, wat is dat voor een liedje? Haha, nooit van gehoord.....
Slaapritueeltje: In bad (om de dag), babymassage, schoon rompertje en pyamaatje aan. Dan in de slaapzak en in zijn eigen kamertje voeden met een schemerlichtje aan. Meestal tukt ie net in, maar dan maak ik hem eventjes wakker om zijn tandjes te poetsen en leg hem dan met zijn knuffeltje in bed. Kusje geven en voordat ik bij de deur ben is hij meestal als een blok in slaap gevallen.
Babe mooie foto zeg heerlijk dat zwemmen moeten wij ook snel doen tanden poetsen hier niet nog geen tandje te bekennen. de gastouder stuurde mij net een sms dat we ff contact moeten opnemen met het bureau want wij komen niet aan ons minimale aantal opvang uren... Verdorie>>
Slaapritueel: Verschonen dan flesje. Daarna naar boven slaapzak aan en dan "er gaat een treintje naar dromelan" zingen. Speentje en knuffeltje geven en nog een aai over zijn bol
Babe: Mooie foto. Tanden: hier ook nog niks maar jordy kreeg ook pas met 11 maanden de 1e dus we hebben nog even
Leuke foto Jose! pfft, daarnet toch maar Komt een vrouw bij de dokter gezien. Boek had ik al lang geleden gelezen, maar nu weet ik weer waarom ik 'm niet wilde zien. Kan slecht tegen zo'n film. Ben zo bang om zo dood te gaan, brrr. En dat afscheid moeten nemen van je kinderen. Mijn god...
Linnie ja lief he zo sgattig ze wist precies wat ze moest doen. Was alleen ff huilen geblazen toen ze wat in haar oog kreeg maar toen wij daarom moesten lachen vond Charlotte het ook grappig