Mwoaah zozo. Ben druk bezig, maar veel is er niet. Wiehoeeee, in week 45 wordt de bank verzonden naar de meubelzaak. Die moeten hem dan controleren en maken ze een afspraak met ons om hem te bezorgen!! Jeeeh!
Een lange witte vest 2 shirts met lange mouw een bolero en een broekje zo sgattig Is beetje onduidelijk maar is net te zien allemaal hahah
cute! wij zijn ff paar boodschapjes wezen doen, begint het bij jullie ook al donker te worden? ik vind het gelukkig nooit erg, gordijntjes dicht, kaarsjes aan, gezellig
Babe word hier ook al donker Heb ook nog nieuwe slofjes voor haar gekocht kom ik ook ff spammen. Ze heeft nog nooit voeten in haar mond gedaan maar met deze pantoffels die wil ze opeten hahaha
He, we hebben dezelfde activity centre vind Jelmar wel leuk dat het donker word, dan zie je de lichtjes van de man zo goed
leuk hoor ! echt goed geshopt!!! vind dat vestje leuk ja begint al te schemeren inderdaad! maar ik houd ook wel van kaarsen aan enzo we hebben ook een openhaard heerlijk
esmee heeft vandaag heel goed geslapen! van 5-9 uur ( ) van 11 - 14 uur en van 15.30 tot nog steeds..... zou dat komen van de slechte nacht of is de sprong over en heeft ze haar oude ritme weer opgepakt ... jij had het toch ook dat Jelmar een paar weken slechter sliep overdag ?
ben je niet bang dat ze dan vanavond niet goed slaapt? Jelmar slaapt eigenlijk nog steeds wisselend..... 's ochtends 45min tot een uur en 'smiddags van een uur tot 2,5uur... daar is geen pijl op te trekken helaas!! vanmiddag maar een uurtje... maar je moet niet rekenen dattie nu ff half uurtje dutje doet... neeeeee, spelen,spelen,spelen,spelen
esmee heeft altijd heel veel overdag geslapen en de laatste weken weer minder ( sprong?) ze zeggen vaak dat een uitgerust kind ook beter slaapt 's nachts dan een vermoeid kind en dat gaat voor Esmee wel op! althans eerder wel **klopt het wel even af **
Ja zelfde activity centre cool he. Charlotte heeft de ochtend heel goed geslapen en de middag niet. Ze was te druk met andere baby's kijke in de winkels
zo, Jelmar om 17.10 in de houdgreep in slaap gekregen heeft lekker ff 20 minuutjes bij me in de armen geslapen hihi, doen we anders nooit... maar alstie nou niet ff klein dutje had gedaan dan zat ik nu met de gebakken peren vrees ik, hij krijgt zo ook eten... dus heb ik liever dattie beetje fit is
oh kijk aan ! nou ja als het zo werkt dan is dat prima toch! Esmee is om half 6 wakker geworden en die ligt weer lekker te spelen.. sperziebonen had ze niet zo heel veel zin in... ach morgen weer een poging
Charlotte heeft pas om 17uur fles gehad dus krijgt over half uurtje 3 kwartier pas eten/ Vandaag is ze nog steeds wat onregeld Babe lekker he als ze bij je in de armen in slaapvallen