Mei mama's 2010 deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aszz, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hier net ons meissie flesje gedaan ze ligt nu bij me te slapen.
    Vind altijd zo moeilijk haar dan weer in eigen bedje te leggen haha

2. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
  3. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Haaaaaaaiiii!

Ik was een beetje druk vandaag dus niet zoveel tijd gehad!

LvdB: Jullie lijken echt als 2 druppels water op elkaar! Ook erg leuk dat jullie hetzelfde truitje aan hebben!

Natas: Leuke dingen ja! Dat bont achtige ding heb ik ook gekocht in het grijs bij de Prenatal! Leuk zijn ze he?

Ik ben best wel moe nu dus ga slapie maken! Tot morgen weer!

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Goedemorgen prima nacht gehad, wordt wel gek van die rare dromen telkens.

5. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Goedemorgen

Lig klaarwakker in bed grrrrr!
    Toch nog maar ff proberen te slapen en kom straks ff verder kletsen.

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Haha dean kan kruipen met zn benen, alleen begrijpt hij niet dat hij ook zn armen moet bewegen hihi.

ben al 2 dagen GESTOPT MET ROKEN!!!!

7. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Netjes Yes.. nu volhouden hè!!!!

hier nog niets van kruipen.. vind het stiekem ook niet erg. met Mick was ik constant aan het wachten tot hij weer wat nieuws kon, maar nu met Niek kan het van mij niet langzaam genoeg gaan..;)

@LvdB, had meteen gereageerd op je foto hoor.. zelfs als eerste :p

@AM.. je moet doen wat jij wilt.. als je je er echt niet goed bij voelt dan moet je niet gaan.. maar voor je broer en en voor jezelf natuurlijk wel leuk als je de kleine kunt en komt bewonderen.. lastig hoor..

@Marjan.. hoe is het met je spierpijn??

@Nathalie.. leuke gezinsfoto!! gaat steeds beter met je hè? goed hoor..

@Natas.. hoe is het met Charlotte.. is ritme al wat beter??

o hier hebben de 2 jongetjes de grootste lol met elkaar.. zo leuk om te zien dat ze elkaar zo leuk vinden.. Niek volgt zijn grote broer overal en Mick vind z'n kleine broertje super interessant..

@Hoe is het met Pip?? heb er al ff niet gezien volgens mij (maar moet wel bekennen dat ik heel snel gelezen heb, dus misschien niet goed opgeslagen in m'n geheugen, gebeurt wel vaker de laatste tijd:))

o ja, nog ff over de H&M.. grrrrrrrrrrrrrrr...
    had echt héél héél héél veel besteld waardoor ik voor het pakketje moest bijbetalen.. op zich geen probleem, maar was 2x niet thuis toen ze het afleverde..hebben ze het weer teruggestuurd ipv naar het postkantoor te brengen.. ik bellen met klantenservice en had 2 opties.. of 2 weken wachten en dan alles opnieuw bestellen (met de kans dat heel veel niet meer leverbaar is), of zij ging alles overboeken maar dan moest ik echt alles van te voren betalen (ruim 400 euries, bestel namelijk van alles altijd meerdere maten, zodat ik thuis lekker rustig kan passen..)
    toch maar voor laatste optie gekozen, maar moet nu dus nog 1 a 2 weken wachten grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    om mezelf te troosten, ga ik vandaag maar ff laarsen kopen :p

nou ga ff met de jongetjes spelen, tot strakkiesssssssss

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    goedemorge dames

kimm balen zeg van het pekketje wat belachelijk zeg.

Charlotte haar ritme nog steeds kwijt beetje jammr

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hoi hoi!

zo hier een heerlijke nacht gehad met maar 1 speen actie om kwart over drie en toen heerlijk verder kunnen tukken tot 06.15 uur...
    jammer dat ze nét die laatste 3 kwartier er niet bij pakt maar ja ze lag er gisteren ook wel vlot in nl. 19.20 uur... dus ach mogen absoluut niet klagen :D

kimm: kon je niet meer slapen? vervelend is dat hé!
    wat een gekke procedure zeg van je bestelling!!! heb je al iets betaald en moet er nog zo lang op wachten!!! ;)

Natas; vervelend dat ze het ritme nog niet heeft... wordt ze elke keer een uur te vroeg wakker nu ofzo?

Ego:
    even spammen :D

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    goodmorning!
    Jelmar werd pas wakker toen wij gingen douchen half acht, heerlijk :)

balen van de H&M bestelling inderdaad....

hier weer druk aant werk vandaag......

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    en lekker spelen met mijn voetjes :D

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dag kwa voedingen etc maakt het niets uit daar maakte sinds weeekend alweer een potje van.
    Maar normaal krijgt ze 1a2 keer nachtvoeding en dan slaapt ze tot 8.30 en nu word ze dus elke keer om 7.30 wakker.
    Ach ja maakt verder ok niet uit maar is wel jammer

Mooie foto"s

Ik heb net het voedingskussen naar beneden gehaald.
    Kan ze mooi zitten met de kussen om haar heen dan valt ze ook niet hard

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    superlieve foto Dag!

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    thanks babe :D

nat: ja das wel vervelend idd maar is niet anders...
    had gisteren het voedingskussen naar beneden gehaald maar dat werkte hier voor geen meter ;)
    vond ze niet grappig....

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Charlotte ligt nu op de grond op haar kleed normaal vind ze het niets aan maarze heeft nieuwe speeltjes en ze er zelfs voor op haar buik gedraaid
    wwaauuuww vet goed.
    Kijken hoelang ze zich vermaakt op de buik en of ze door heeft dat ze ook zelf terug kan

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mooie foto's DAg !!!

Natas , goed van je meissie !!

Ik ga zo naarhet CB , ben reuze benieuwd wat MArit gegroeid is .............................ik denk de 7 kilo voorbij

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    thanks marjon!

;) heb Pip inderdaad ook al een poosje niet gezien.... waar is ze..???

Zo nathalie: een rustigere dag voor de boeg vandaag?

wow natas das leuk zeg! draait ze zich maar om!!! :D ik zou zo trots zijn dat ik denk ik de hele dag de glimlach niet van mijn gezicht kan krijgen haha! maar helaas hier nog geen enkele geslaagde poging :D

laat staan kruipen................. :p
    maar komt allemaal vanzelf!

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik denk dat MArit denkt dat het ook vanzelf komt ..ihiihihiihihihiih

19. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Kim, Thanks, vind het ook een leuke foto en ja het gaat gelukkig steeds beter met me! Het is nog een lange weg maar ik voel me wel ontspannen en ik besef nu pas dat dat echt jaren geleden was. Natuurlijk heb je wel momenten tussendoor dat je je lekker voelt maar we hebben de laatste jaren zoveel stress gehad en nu niet meer en ik kan er ook echt van genieten nu. Gister heb ik ook alleen de hond uitgelaten en ik vond het wel een beetje eng maar heb het wel gedaan en dat ga ik gewoon elke avond doen.... beetje bij beetje en stap voor stap!

Yes: Die dromen heb ik ook vaak.... word er knettergek van! Komt dat door AD of door jouw slaappillen? Ik heb geen slaappillen maar wel van die heftige dromen..

Bestelling H&M: Ik laat deze altijd bezorgen bij een Kiala punt. Dan kan je het ophalen wanneer het jou uitkomt en daar kan je ook betalen als dat moet, je krijgt een sms als je pakket binnen is. Heel handig! Ik moet ook vaak aanbetalen omdat ik ook meerdere maten bestel. Die maten kloppen daar niet altijd.

AM: Volg je hart.... als je niet wilt dan niet gaan. Maar het is waarschijnlijk alleen de treinreis moeilijk omdat je dan de tijd hebt om er over na te denken. Bij je broer heb je genoeg afleiding...

Uhhh verder weet ik het effe niet meer. Zometeen komt mijn mama de kleine meid halen en dan ga ik vandaag huiswerk maken, naar de psych en een woning fotograferen met vriendlief. Genoeg te doen dus!

20. cecile1

cecile1 Niet meer actief

O en wat een leuke foto tussen de knuffelberen... was het van Dag? Weet het niet zeker! (schaam)

Deel Deze Pagina