Heey dames, hier een teken van leven! Alles goed met iedereen? Hier gaat het zn gangetje. Yaro moet wel effe wennen aan de nieuwe tijd. Hij wordt nu 7.30/8.00 wakker ipv het gebruikelijke 8.30/9.00. Maar dan nog mag ik niet klagen Hier wel soms slapeloze nachten, maar dat is niet door Yaro maar door mn eigen kop Babe, coole laarzen! Hier wordt het tijd dat ik ook weer nieuwe schoenen ga kopen (al denkt vriendlief daar totaal anders over) Rollen, Yaro is hier niet te stoppen! Heb een speelkleed van 1.40X1.40, en als ik hem in het midden leg, ligt hij even later alsnog naast het kleed... Heb hem al een paar keer vanonder de salontafel moeten plukken en een paar keer bijna onder de bank. Kruipen doet hij nog niet, al wil hij het volgens mij wel. Dan ligt hij op zn buik, holt hij zn rug, armpjes wijd gestrekt naar boven (alsof hij wilt vliegen) en zn beentjes ook van de grond en zo gaat hij dan spartelen, erg grappig om te zien haha Liefs
zo ik ben lekker aan het handelen haha! heb mijn kolf op marktplaats gezet en ook een schilderij / poster staat hier toch maar te staan en wie weet verkoop ik het nog!
ik zit het huis al af te gaan in mijn gedachten wat ik er nog meer kan op zetten maar kan zo niets bedenken...
ik ga het meisje zo wakker maken en dan flesje geven en op naar het dorp! even foto's afdrukken en naar de juwelier! ring die ik had besteld was niet helemaal wat ik zocht ( heel dunnig was die ) dus even koekeloeren wat er bij juwelier is te verkrijgen! tot laterzzzzzzzz
Dag ik heb ook mega veel dingen die ik kan verkopen. Maar als jekiest voor afhalen heb je zoveel mensen bij je huis vind je dat niet erg?
afhalen, verzenden, geen probleem toch? ff ritje naar postkantoor eerst geld op de rekening en dan op de bus doe ik altijd! maar als ik iets koop dan wil ik het wel altijd zelf afhalen, mits het duurder dan 10 euro is
Nath: slaappillen gebruik ik niet meer, hielpen niet. Dus miss komt het van de AD dan. Ik ga ff mn huis leeg gooien, heb een weg gooi aanval!
MArit was 66 cm en 6750 gr .. Lengte mooi op het gemiddelde , gewicht eronder ,maar ze volgt haar lijntje dus niks mis mee..... We kregen het erover dat ze nog niet draaide en daar erg lui in is .......( ik heb een zwerige arts ) ..Ze zei kijk eens naar je meisje die is zo in en in tevreden zoals ze kijkt speelt en bezig is ligt volop te brabbelen ........Die hoeft voor haarzelf nog echt niet te draaien want zo vindt ze het ook best ....... En ze heeft ook net als Tara een ruisje bij haar hartje , hoeven we nu niks mee te doen ......ff afwachten .....hopelijk groeit zij er wel overheen
thanks ingeltje! ja maar dit zijn idd van die onmogelijke dingen om op te sturen ... een schilderij... ik moet het eerst maar eens verkopen ik heb ook al eens een oud bedframe via MP verkocht en ik mijn fietskar via MP gekocht begint het hier nu net flink te mieseren... hoop dat het na de fles wel droog is... volgens buienradar zou het ook droog zijn nu
fijn marjon dat het goed gaat! en dat ruisje... joh ik loop onder controle voor hart en iedereen heeft een ruis hoor!!! en idd wie weet groeit zij erover heen... geen zorgen maken daarover hoor!!! ( bij mij niets ernstigs maar komt door een hart aandoening van mijn pa .. die heeft weer iets zeldzaams )
hier ook een handje in de mond met eten ....En dan doet ze ook nog 1 vinger binnen in de monde tegen haar wangetje en dan floept ze hem naar buiten , leuk mama onder het eten
Heeey allemaal! Ben aan het werk en wip effe langs Kimonootje: leuk hè zo'n groot speelkleed. Bij andere topic hadden we op een gegeven moment een trend: 'het HEMA kleed'. Een kleed met onderkant plastic laag en heel groot, zodat je kind idd lekker kan rollen over de vloer Sven rolt wel van buik naar rug en terug lukt hem bijna. Hij ligt helemaal scheef om achter zich te kunnen kijken en als je hem dan een zacht duwtje geeft, dan komt hij op zijn buikje terecht. Het is zo'n heerlijk ventje. Er is eindelijk rust hier in huis, Sven is gelukkig en slaapt EINDELIJK door!!! We geven hem nu: 180 210 210 180 180 met pap en nu slaapt hij heerlijk door. Soms nog wat extra als hij honger heeft. Hapjes gaan nog niet goed, heeft te veel last van zijn darmpjes. Dus daar gaan we over een maand nog eens mee starten. Dan is hij 6 maanden.
maak me er ook geen zorgen over , ze doet het goed en ziet er gezond uit................en heb het nu met Tara allemaal al een x meegemaakt en de nodige onderzoeken gehad en weet waar ik op moet letten ...........