Krijgtie nou niet teveel KV? 180+6scheppen =200cc 210+7=240cc... dan zit je over de liter toch? en waarom doe je de middelsten groter ipv. de eerste&de laatse? Jelmar zit nu op nummer 2 en daar mogen ze dus max 800cc van hebben... soms wel beetje schuiven met de hoeveelheden 's middags... Goed nieuws!!!! mijn collega heeft dus onstlage genomen, nou mag ik mijn eigen dagen opnieuw gaan indelen kan ik mooi de woensdags vrij nemen ivm. basischool in de toekomst, joepie!
daar hebben ze bij Tara toen ook naar gekeken ............had zij gelukkig niet ................................... Weet wel wat je bedoelt Pip heeft het mij half jaartje terug uitgelegd !!
Morgen, Weetnietmeerwiehetvroeg, maar ben nu dus toos werkloos Ben druk opzoek, maar schiet nog niet echt op. Heb een dipdag, alles zit tegen. blegh.
Hij krijgt idd te veel, maar hij heeft dus zo'n honger dat hij er niet van slaapt 's nachts. Nou, dan is de keuze gauw gemaakt Hij zat vorige week nog op 6 * 180 dus dat was nog veel meer 's Morgens drinkt Sven niet altijd zijn fles leeg, dus heeft hij geen behoefte aan meer. 's Avonds krijgt hij na zijn flesje van 180 nog beetje borstvoeding en de laatste fles is met pap, dus is 180 genoeg!
Deze hier is ook van de Hema Aszz, das kut! Hopelijk snel weer werk!! Schijnt toch niet makkelijk te zijn op het moment, mn szusje is al een paar maanden opzoek maar wordt overal afgewezen. Waarschijnlijk ook omdat ze 20 is en net getrouwd is... Niet echt populair bij werkgevers...
Nou het probleem is dat ik niet zo flexibel ben. Gastouders hier willen helaas vaste dagen hebben, dus ben min of meer verplicht vaste tijden te hebben. En als ik bijvoorbeeld eerst maar bij een call center werk, die willen hier allemaal dat ik 24-32 uur beschikbaar ben. Dat gaat gewoon niet lukken. Dus das klote. Maar goed, we zien wel even hoe het gaat. Met mezelf gaat het sowieso niet goed, moet medicatie etc. verhogen. Dus ben eigenlijk ook niet echt in staat om te werken. Zal het UWV maar eens bellen wat ik nu kan doen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb ondekt waardoor ons meissie de afgelopen dagen zo jengelig is.. we hebben het al paar keer eerder gedacht maar nu weet ik het zeker.. Er komt een tandje door Onderaan voorin ze beet mega hard op me vinger net en ik haalde me vinger eruit omdat het zeer deed. en toen ineens besefte ik dat ik wat voelde dus ik nog een keer en jaaa een tandje Ik helemaal huilend van blijschap me kerel opgebeld hahaa
das balen aszz is echt k*tperiode om werk te vinden, en vooral als je inderdaad ook nog tijd/dag beperkingen hebt...
Hallo allemaal! Ik zit met een vraag........ Mijn dochter is 5,5 maand..... bij de kinderopvang vroegen ze gisteren hoe ik het groente hapje in haar dagritme wil toepassen... Nou heb ik echt geen idee hoe ik dat moet doen en wat ze nou eigenlijk per dag nog mag.... Haar schema is nu als volgt... 7.30 210+7 9.00 uur fruit.. (3 a 4 hapjes misschien max) 11.00/11.30 180+6 15.00 180+6 19.00 180+ 6 + paar schepjes rijstebloem Soms nog rond 22.00 als ze wakker wordt een fles van 180 + 6 maar dit is niet altijd zo... Waar moet ik nu de groente tussen proppen? en de flessen? Iemand tips of ideen? Groetjes Mama2010.....
Belastingtelefoon (maar weet niet of L'warden te ver reizen is voor j?) ook daar vragen ze wel een beschikbaarheid op te geven van 28 uur (je werkt er uiteindelijk 24) maar ik kon gelukkig regelen dat dit werd omgezet naar 24 uur. Heb wel voor een aantal ochtendjes toen mijn schoonouders geregeld, nu is het gelukkig niet meer nodig.
oohh jeetje Charlotte had vanmorgen mooie poepluier begint ze net weer dus ik verschonen. Was net olie wat eruit kwam jeetje niet normaal hoe dun het was:O kom miss wel door de pruimen vanmorgen. Of miss togh door tandje? denk dat ik vanmiddag ff wat spul ervoor ophaal. Word niet wandelen maar met auto begint net te regenen Ze ligt nu lekker op bed hopen dat ze ff slaapt
hahah nee joh is egt waterdun hahahahahah verkeerde woord heb me madela handkolf te koop gezet opmarktplaats ahahah bieden vanaf 30 euro redelijke prijs togh