Ingeltje, bedankt voor het meedenken! Belastingdienst heb ik bij gekeken, maar Leeuwarden is best ver weg, en ik kreeg erg weinig km vergoeding. Ben best veel kwijt aan reiskosten. En het uurloon was daarnaast echt bar en bar slecht. Ook moest ik eerst een opleiding van een paar weken volgen, echter was dat voor 40 uur. En dat krijg ik echt niet voor elkaar qua opvang. Maar goed, even goed nieuws. A.s. zaterdag heb ik een gesprek over die baan in de buurt. Als iemand die cursussen opzet, vol krijgt, plant, en alles er om heen. En dan richting Medisch ICT bij de ZZP'ers. Hij wilde mijn loonstrookjes hebben, en we gaan dan even concreet afspreken hoe en wat. Klinkt dus positief! Klikt ook wel erg goed met hem. Is met kantoor aan huis, 8 km hier vandaan ( kan het dus fietsen met mooi weer!! ) en een super leuk KDV er naast. Dan gaan ze dus niet naar de gastouder meer ( die steeds duurder wordt... ).
Goede middag allemaal Aszz: Kl*te zeg. Hopelijk vind je snel weer werk. Groenten: Ik zal het rond etenstijd doen. mama 2010: Schema hier is nu 7.30 fles 180/6 drinkt meestal 150-170 9.00 fruit 4 mnd potje 12.30 fles 180/6 drinkt hij meestal op 14.30 koek + water of diksap 16.30 groenten + 90/3 met rijstenbloem 20.00/21.00 180/6 met bambix granen 6 mnd
Dat stoppen met roken is goed voor het huishouden zeg! heb ontzettende opruim/weg gooi woede Haha! Natas, gefeli met het tandje! Hier nog nix te bekennen..
Yes egt super goed van je stoppen met roken volhouden he me schoonmoeder begon over fluortabletjes iemand ervaring? dat zou ik aan Charlotte moeten geven nou ik heb er nog nooit van gehoord eigelijk Asszz spannend hoor
goed bezig yes!! natas, gaaf een tandje ik roep al tijden dat er hie wat aankomt, maar is constant vals alarm!!!!
Babe wij dachten het 2 maand geleden al haha dachten we omdat haar tandvlees wat wittig was. Maar nu voel ik het egt dus nu weet ik het zeker hahaha
Bij de kinderopvang beginnen ze sowieso pas met groente vanaf half 5.. Ik dacht nu zelf... de flessen allemaal naar 210... en dan rond 3 uur half 4 de 3e fles doen.. en dan rond half 5 / 5 uur groente hap... en dan misschien tegen half 8 / 8 uur de laatste fles.. en dan iets meer.. 210 cc + 7 + pap.. dus 4 flessen totaal.. = 840 cc!
Natas , fluor hoeven ze nog niet te hebben , volgens mij mogen ze het nog niet eens hebben ......Volgens mij vanaf 5 jr , zit het in de tandpasta ...
Fluortabletjes zijn tegenwoordig niet meer nodig. Vroeger wel Flessen 210: Hier raad het cb het af. Hun zeiden dat het te veel is voor zo'n klein maagje en het te veel kan oprekken ofzo. Een keer was niet erg of 1 fles maar ik mocht er geen 4 van 210 geven.
210 is wel erg veel inderdaad, plus dat wanneer hij straks op nr2. opvolgmelk gaat je max. 800cc mag geven... ik doe soms de laatste fles voor de nacht 210, afhankelijk van hoe goed hij over de hele dag heeft gegeten, maar in principe nu zo: 8uur180cc 10.30uur150gramfruit 12.30uurhalve boterham met smeerkaas+150ccfles 16.00uurkoekje met thee+120ccfles 17.45uur150gram groente/warme hap 19.30uur180 of 210cc met rijstebloem voor de nacht
He meiden.. Heb heerlijk geshopt. mooie laarsen gekocht, namelijk deze: Productdetails DOLCIS - wel beetje duur, maar vond dat ik dat wel verdiend had hihi.. alleen beetje balen dat ik nu net droger aanzet en dat die opeens water lekt.... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gelukkig nog wel garantie erop, maar dit is al de 3e keer dat er wat mee aan de hand is.. dus zo maar weer ff bellen.. nou beide jongens liggen op bed, dus ik ga ook ff lekker op bed boekje lezen/slapen.. tot straksss
Linnie thnx KIm mooie laarzen zeg hier ik blijf ook maar steeds open sollicitaties sturen. Net weer een kdv ontdekt zag dat een bedrijf mijn hyves had bezocht. Dus ik op die site gekeken en maar weer een open solli gestuurd
Hoi meisjes!! Even een berichtje vanuit het mooie Drentse land, we zitten nu lekker in de Huttenheugte te chillen! Marien ligt ff in bed, was gisteren behoorlijk van slag door de lange reis (we zijn ook nog ff langs vrienden gegaan die in Tzummarum weekendje weg waren ) dus hij is nu helemaal uit zijn ritme... Hopelijk komt het goed, hij heeft net een half uur liggen spelen in bed tot hij sliep... Hier alles goed hoop ik?? Ik ga ff bijlezen
Natas je kan haar tandje en kaakjes wel poetsen met speciaal baby tandenborsteltje en baby tandpasta. Is ook Lekker tegen de pijn.