ieder beebje is anders Yes, denk dat zolang je binnen de 800cc blijft per dag van nummer2 opvolgmelkd is er no problem! Geniet lekker van julli weekje huttenheugte! Go Dolcis, komen mijn laarsjes ook vandaan
YenD: Hier zeiden ze dat ze het erg veel vonden en het niet voor lange tijd goed was. Je kon dan beter een flesje van 100 ergens tussendoor geven, maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt hoor. Marjon: Sorry maar val niet op vrouwen dus kan daar niks zinnigs over zeggen
Hai! zo ben al weer een tijdje thuis maar moest nog even wat dingen doen.. wassen, koken voorbereiden aangezien manlief snel wegmoet strakkies en ik ook nog even weg ga zodra hij thuis is ga mijn ring ophalen!! kom hem wel spammen vanaaf hoor natas; wat leuk!!!! de eerste van hier of dat niet?
Ooeeh wij gaan over 2 weken naar de huttekutteheugte. Met Plopsaland abo en 2 kaartjes voor de dierentuin Emmen.
Dat klinkt goed.. maar hier eet ze in principe nu dus nog geen fruit en geen groente... brood, koekjes/thee etc krijgt ze ook niet... Tis nog puur flessen.. tegen mij was toen gezegd dat ze max 1000 cc mag hebben.. en ik zit nu nog op de nummer 1... over de 1000 cc per 24 uur kom ik sowieso nooit....
zou het echt zo streng zijn dat ze geen ml boven de 800 mogen hebben trouwens? ik bied met nr. 2 namelijk 4x200 aan en soms wat meer..... vandaag probeer ik het nl met 7 scheppen erin omdat ze ze allemaal schoon op drinkt ...
hier bied ik nu 730 cc ongeveer per dag aan en denk dat daar gemiddeld tussen de 600-650 aan opgaat ...
Ik denk dat je moet doen wat jezelf denk dat goed is, maar als je meer geeft als die 800ml dan krijgen ze te veel voedingstoffen binnen en dat is slecht voor de nieren enz. Een keer zal niet erg zijn. Denk ik
omdat er in KV natuurlijk kunstmatig het aantal voedingstoffen e.d. zit voor de kindjes, en als ze meer dan 800cc per dag krijgen dan hebben de niertjes het te zwaar om al deze dingen te verwerken, als het sporadisch gebeurt zal het geen probleem zijn denk ik, maar het lijkt me niet verstandig om dit structureel te doen, want ze zullen het wel niet voor niks zeggen toch? maar die 800 geld dus voor Nummer2 en 1000 voor Nummer1 Aszz, lekker hoor er even tussen uit!
hahahahaha babe jij beschrijft het wat uitgebreider Maar daarom zeggen ze ook als je kindje nog boven die 800ml uitkomt je beter bij 1 kan blijven en je beter pas kna overstappen als je kindje 800ml drinkt. Bij de ene zal dat met 5 maanden zijn en bij de ander met 7