Zo ik kreeg al smsjes van jullie!!! Ik moest maar ff snel komen. Ik heb het zo druk gehad niet normaal. Allemaal bezoek, nieuwbouwbeurzen, opruimacties, gezellige dingen. Hier gaat het prima, iedereen slaapt zoals die dat moet doen! Gelukkig. Floris krijgt, 3 a 4 nog BV. Verder brood, fruit, koekje, ander drinken en een warme prak.
welcome back Pip,nieuwbouwbeurzen? gaan jullie voor een nieuwe villa? Floris gaat dus net als Jelmar, maar dan met KV wat smeer jij allemaal op brood? hij vind smeerkaas erg lekker, jam iets minder en leverpastei ging er ook wel in
Babe, hoe is dat Cambridge trouwens nog bevallen? Zit je nog aan die shakes of mag je al gewoon eten? En is het blijvend of komen de kilo's wel terug?
Ja wij willen een nieuw te bouwen villa, haha. We hebben al een mooi huis gezien maar dat wordt in een dorp bij Grunn gebouwd. Maar de bouwer kon vertellen dat het ook in de wijk gebouwd gaat worden waar wij ons oog op hebben laten vallen. Dus dat is beterder!!! Het duurt nog wel ff maar dan kunnen we mooi nog sparen, voor mijn uber keuken Wat smeer ik op brood, nou boter maar smeerkaas, appelstroop, vruchtenhagel, ik doe nog geen smeerworst, dat vind ik te zout
hoeveel ben je nu eigenlijk kwijt babe? Hoe was het shoppen, ik zag wel je schoenen voorbij komen. Errug leuk en zeker niet duur!
te zout? bedankt voor de tip appelstroop, is ook een goede ja! Kimonootje, heb al die shakerij niet gedaano m de kilo's terug te laten komen dat heb je ( bij ieder dieet) zelf in de hand he! ik ben het gewone eten nu weer aant opbouwen, eet 's avonds weer warm, vanaf zaterdag a.s. 1 boterham erbij, de week daarop nog een boterham en zuivelproduct erbij, de week daarna fruit erbij etc... en in totaal ben je 6 weken bezig met het opbouwen van eten
Yep, heb een boekje en ga elke week nog heen! dus gaat goed afgelopen zaterdag nieuwe garderobe aangeschaft Dames, ik ga naar huis, tot straks!
ja keileuk maar ik vind toch wel alle centerparcs hetzelfde hoor, dus je kunt net zo goed naar de kempervennen Wij willen ook naar dierenpark, kamp westerbork en de zeehondencreche in pieterburen dus vandaar dat we helemaal hier zitten... Als je op het park wilt blijven is het overal hetzelfde. Wel heeeel leuk voor de kids! En Plopsaland heb je hier das natuurlijk ook geweldig. We zijn net met Marien gaan zwemmen, hij vond het keileuk, lekker rondgedobberd in zo'n "babyflow" (zo'n band waar ze in zitten/hangen) en lekker spetteren in het water, echt lachen! nog een leuke foto van gisteren toen we bij vrienden op bezoek waren, die hadden in hun huisje een jaccuzi:
wat schattig , lekker zwemmen ... Zo'n drijfkussentje heb ik ook nog , alleen geen bad hier .............
@ Stralend Marien slaapt ook nog niet echt goed door maar heeft geen voeding meer nodig snachts...Wordt vaak paar keer wakker jengelt dan even en valt weer in slaap (of niet... zoals vannacht)
hmm dan zou het eigenlijk moeten passen want hij is nog geen 8 kilo... maar hij zakt echt met zijn hoofd in het water
kim: oh,. niet gezien... laatste tijd lukt het me niet meer zo goed bij te lezen.. ik herken het zo. ik hoop alleen niet dat doordat ik haar misschien minder stimuleer ze niet veel later is met alles. dus het mag wel langer duren, maar ze moet toch wel op d'r 3e lopen
goedeavond dames !! vanoctend was het hier 5.15 u van beide kinders... vienne voor eerst weer vinger/speen gegeven en na uur sliep ze zowaar weer in tot 7.15!! werd ze nog van mij wakker want moest echt gaan werken. ik ga zo proberen bij te lezen.. maar ben laatste tijd zo veel weg. zo sporten en dan muziektafel voor vienne halen. via mp gekocht voor 12,5 euro! morgennaar dierentuin blijdorp met kindjes en vriendin. jammer dat ik geen kortingskaartjes heb geregeld. tot snel!