Haai! Stralend, leuk weer eens wat van je te lezen.... Voeding, hier is melk echt nog de hoofdmaaltijd. Groenten en fruit komen er heeeeeeel langzaam bij. Maar na zo'n crechedag is ze zo kapot, dat ze direct op bed gaat en alleen nog twee flesjes krijgt....hopelijk wordt dat straks wel wat beter. Nou, ik stap morgen gewoon op de trein hoor! Het is maar een paar dagen en ik ontmoet kleine Florien en ik moet er gewoon maar even van proberen te genieten, beste vriendinnetjes zien, familie..... Ik heb 4 films op de iPhone staan, dus die treinreis kom ik ook wel door..... Dag, Sara heeft al een maand twee tandjes onder! Ik neem aan dat je dat bedoelde met Natas? Brrr, ben echt iedere avond koud, of het nou 18 of 22 graden is in huis.....elke avond fleecedekentje........ Ik ga ff uitzoeken hoe je kan sparen bij Unox voor dat geweldige Blond servies! Als iemand voor mij wil sparen, graag!!!!!
Pip, ben 16,5kg kwijt in totaal! AM, helaas... ik spaar voor een collega! Vind het supergoed van je dat wel heen gaat, denk dat je anders ook spijt krijgt, en die stap word alleen maar groter... Zo, ga ff maaltijd voor mezelf in elkaar flansen en voor de pfaffs, de nieuwe WIJ is ook binnen, kan ik ook mooi ff bladeren
Lekker afleiding, denk maar aan alle leuke dingen die je gaat doen! 2 tanden! Dat gaat goed zeg, al aan het poetsen?
toch maar geen bordje pap gedaan ons meissie was na het douche zo moe dus die ligt nu te slapen. We geven vnaaf wel via fles haha de L speen zit er togh al op AM egt goed van je hoor respect welke films heb je bij je?