Stelletje ouwehoeren! Was even niet online en hup weer tig pagina's lezen... LvdB: Ik vertrouw die cursus van jou niet..... je doet al weken over een blousje.... zit je wel bij de juiste "naaicursus"???? Yes: Ik heb geen idee hoe jouw buik eruit ziet maar als 60 nog nooit is bereikt dat wil ik meteen ruilen.... ik word juist dik van die pillen! Tjee, ik had het er vandaag nog over met de huisarts! Is wel een nadeel van die "shit". Maar ach ieder heeft zo zijn eigen blik op zijn figuur.... ik zit nu op 70 kilo en voor mij is dat heeeeeeel veel omdat ik echt voor geen meter in proportie ben hahaha! Maar ik doe Zumba voor de laptop en Leg Magic! Dus probeer er iets aan te doen. Maar ik ben ook een bamisoep-junk en ontdekte vandaag dat dat ook niet zo goed is.... Aszz: Hopen dat je het wordt! Uhhhh.... ik weet het niet meer! O,ja Marjan... ik had het niet eens door dat je een plaatje over je man/vriend had geplakt op je banner... erg he!
Jordy at nog wel pap. Mike laat nu zelfs de pap gewoon in zijn mond en slikt het gewoon niet meer door. Gisteren heb ik al pyamapapje enz geprobeerd, maar zelfs dat weigert hij. Heb al een scheut diksap/fruit en zo nog wat lekkere dingen. Maar dan drinkt hij een paar slokken en dan stopt hij weer.
Hoop dat je morgen echt ergens komt met die art Lin!! Dames, ik ga slapen!! morgen BHV cursus, dus weer druk op die platic pop omrammen trusten en oant moarn!
Mannen zijn gek.. 't is dat we ze nodig hadden om deze prachtige kindjes te maken.. maar anders (nouja, behalve die van Yes.. die klinkt op dit moment als een droomvent, die mag blijven ) Speaking about him... hoe gaat het met zijn verwonding?
even ego en dan verder lezen.... Ik weet ook niet wat ik met Joost aan moet. Hij huilt geregeld in zijn slaap. Soms gilt ie echt en daardoor slaap ik ook echt slecht. Hij heeft duidelijk ook last. Net maar chamodent in zijn mondje gesmeerd en nu is het weer rustig. Het is echt heel zielig. Vandaag viel het me voor het eerst ook heb dat ie giga-rode wangen heeft. Doorgaans is ie vrolijk, maar als het mis is, is het ook goed mis dan. Hier komen denk ik de 2 onderste snijtandjes door en op de plaats waar een hoektand hoort te komen, zie ik ook iets wits doorschemeren. Hij is ook verkouden, maar niet heel erg volgens mij. Ik heb zo met mijn kleine man te doen.
Hahahaha nee hoor zou niet zonder die van mij kunnen maar dat gezeur over zo'n foto....Nou ja hij was al af dus kon hem niet meer knippen dan gewoon een dom plaatje op je kop...opgelost. @Babe: Truste!!!
@Mariekebr: Sterkte meis...ik denk dat we daar allemaal doorheen moeten vroeg of laat. Maar zielig is het zeker, vooral omdat hun niet begrijpen dat het weer over gaat. Even volhouden mams....komt goed!
hoppa net weer gehuil in zijn slaap en zit ie met zijn handjes in zijn mond. ik ben wel een overbezorgde moeder zeg en alleen thuis ook nog.
Sorry! Heb ik iets verklapt babe??? Ja heb zeker een droomvent! goed in koken. Huishouden. Klussen. Sex! Echt die laat ik niet meer gaan. Zn verwondingen gaan goed, snee in zn hand is dicht, alleen van zn rug heefť hij wel behoorlijk last. Nath, mn zwaarste wat ik gewogen heb was 64 kilo, toen stond ik op springen (van het zwanger zijn), toen afgevallen naar 55 kilo, super dus! maar sinds ik met ronald heb ben ik al 5 kilo aangekomen! In 2 maanden tijd dus! Na dat vind ik toch wel wat overdreven worden. Vandaar opletten met wat ik eet, vooral minder suiker, en buikspieren trainen... al lukt dat aardig met al die sex van ons hahaha. Meiden ik ga slapen. Tot morgen! Knuf en kop op voor de mamas die er nog uit moeten vanacht.
Ik heb ook een heel lief vriendje hoor! Vorige week waren we alweer 12 jaar saampjes... In april 2011 houden we maar een 12,5 jarig jubileumsfeest denk ik haha! Mijn oogjes vallen bijna dicht.... Slaap lekker allemaal!
Mariekebr: Echt geloof me komt helemaal goed met je mannetje...Zijn echt de tandjes is even zielig maar meer dan troosten kun je niet doen....Dikke knuf voor jou! Hier zijn we ook al weer bijna 12 jaar samen (waarvan 1,5 jaar getrouwd) Echt een top vent heb ik (meestal dan he...hahaha) Truste ik ga ook ff tukken mag morgen weer werken dusssss