Marjon, link staat nu in het bericht en in mijn handtekening Antonie Kamerling.... dubbel gevoel, mijn eerste reacties was EGOIST! aangezien hij 2 kindjes heeft... en als er dan zulke grote problemen waren laat je ze en z'n vrouw er mooi mee zitten... aan de andere kant.... je kunt niet in iemands hoofd kijken, dus het is ook erg zielig.
Ik heb gestemd !!!!! Ik heb dat niet gehad dat gevoel van egoist................ik vind het eigenlijk gewoon erg zielig voor allebei de kanten ..........zo sneu hij had nog zoveel kunnen genieten van Merlijn en Vlinder .............tsja en dan deze keuze maken .,,,,,,
Morgen! Nou we zijn naar de openbare school geweest. En nu zijn we verdeeld.... Ohoh. Rein wil wel naar de openbare, en ik naar de protestants christelijke. Maar we gaan er nog even goed over na denken! WB Antonie Kamerling, tsjah. Bijft een gevalletje van geen verantwoording nemen: Hij heeft een gezin, dan doe je dat niet, klaar. Mijn mening dan hé. Ik heb zelf ook een depressie gehad, en ik kan het mij gewoon NIET voorstellen. Hoe de n**k kan je je kinderen dat aandoen? Maar goed, voor hem vind ik het niet erg. Hij is er vanaf. Maar voor die kinderen, die moeten altijd zonder vader leven. Echt verschrikkelijk voor die kinderen, bah.
Hier zijn er 3, we gaan binnenkort ook naar de Rooms Katholieke school. Misschien geeft die de doorslag. Zal zo even een lijst maken met voors en tegens. Moeilijk hoor. Ik 'hou' wel van een wat strengere, gestructureerde school. Rein vind dat dus niet zo belangrijk. En dat verschil zie je ook heel duidelijk tussen de openbare en christelijke. En ik heb heel erg naar Nathan gekeken. Op de christelijke school was hij zo verdwenen tussen de spelende kindjes op het schoolplein. En we moesten hem ook echt weg slepen ( huilend en stampvoetend, drama koning ), en vanochtend bij de openbare wilde hij niet spelen, moesten we de hele tijd zijn handje vasthouden en wilde graag weer naar huis. Dat zegt voor mij ook heel veel.
daar moet je ook zeker naar kijken Aszz , als Nathan zich ergelijk op zijn gemak voelt zegt al een heleboel ...Hier hebben we een rk -school ....Leuke school , ik vind persoonlijk wel bij deze school dat als je kindje met de stroom mee kan dan is het een geweldige school ............Maar dat het anders een ander verhaal wordt ..gelukkig zijn ze daar wel heel hard aan aan het werken .....Gelukkig zullen T&T waarschijnlijk heel goed mee kunnen ..Thijme iig wel .....Tara denk ik ook wel ...
wij hebben ook de keuse uit openbare en christelijke, en bij ons gaat Jelmar straks naar de christelijke, deze is bij ons om de hoek, hij hoeft geen " grote weg" over en dat christelijke, tja is alleen maar een stukje extra denk ik dan! en het is gelukkig niet zo'n school die harry potter verbied ofzo
@ Yend er zijn veel mensen die de duftys niet kennen! Maar ze zijn zo leuk, hele kleine poppetjes en hadden allemaal een ander geurtje! HIHIHI heb ff fotootje opgesnord voor je! I love them!
90 10+989 1 23. Goede morgen allemaal School: Jordy gaat bij ons tegenover naar school. Lekker +4.084nh96/*makkelijk. Is een openbare. Sorry. Jordy is aan het meetype. Antonie kameling: Ik kan ook niet begrijpen dat je zoiets kan doen als je kinderen heb. Zo wie zo. Ik heb ook een tijd met mezelf zwaar in de knoop gezeten > Er toen ook wel eens aangedacht, maar vond het te makkelijk om er zo uit te stappen. Ik wilde gewoon vechten voor het leven
het grootste deel ven je bericht snap ik maarniet alles !!!!! Je weet natuurlijk niet hoe hij heeft gevochten voor het leven he .........maar ik kan het me ok niet voorstellen dat ik ooit zoiets zou doen
hahahhaa mu zie ik dat jordy mee aan het typen was !! Netjes Pip , denk dat marit net over de 6,5 kg is !!!Ik hoef pas weer in november
Goedemorgen! Goh, niet al te veel gemist in de afgelopen maand Wat een toestand zeg. Hier alles goed. Kick is aan het spelen met zijn favoriete toy (onze stofzuiger ) en Pom ligt lekker te snurken. Even tijd voor ZP. Het loopt allemaal lekker. Vrouwtje is inmiddels 5 maanden en groeit als kool... zit dik in 68 en ben benieuwd naar het bezoek aan het CB op de 21e. Volgens week gaan we een beetje rijstebloem toevoegen aan de late fles om te oefenen voor vaste voeding. Mijn lieve vriendinnetje heeft inmiddels haar 20 weken echo gehad en krijgt een jongen!! Joehoe! Helemaal leuk. Ze heeft al een meid! Antonie Kamerling... het blijft de ultieme egoistische daad maar mijn hemel wat moet die jongen het verschrikkelijk somber hebben gehad wil je alles wat je lief hebt opzij zetten en echt alleen nog maar aan jezelf denken. Vanuit de reacties van vrienden en bekenden krijg ik de indruk dat hij manisch-depressief was. Ooit (bijna jaar geleden aan de start van GTST) zat hij bijna wekelijks bij mij aan de bar (bijbaantje toen ik 18 was.. jaha.. zo oud ben ik al). Ontzettend aardige vent! Normaal vind ik niet zoveel van dit soort dingen maar dit keer vind ik het toch wel naar. Hoe gaat het hier allemaal? @Marjan... hoe is het met de baan? En Koentje (tje??? hihi) @Tante Mars .... hoe is het met weer zwanger worden? @Ingeltje... gaat het goed met de combinatie bv / kv? @Nat...hoe gaat het met Julotte en jezelf? @Babe... slaapt Jelmar al wat beter overdag? Enne... wat is de nieuwste groente /fruit ontwikkeling? Alles even lekker? @Marjon... druk daar met 3 kids? Ben wel benieuwd naar je ervaringen.. Twijfel zelf nog erg @Aszz... lastig he die schookeuzes? Hier hebben we 4 basisscholen. Eén valt er voor ons bij voorbaat af vanwege het onderwijssysteem maar de overige 3 tja.. gelukkig hebben we nog even om er over na te denken en te gaan kijken. Succes en je hebt gelijk.. kijk goed naar je kind! @Alpenmama Hoe gaat het nu met Saartje? Drinkt ze al wat beter? @Dag... denk vaak aan je.. Hoe is het bij jullie? @Pip... rijd FLORIS al auto? hahaha.. grote jongen! Welke maat heeft hij nu? (vermoedelijk is Pom net over de 7 kilo en 68 cm ofzo) En alle anderen: hopelijk gaat alles lekker!
@ Babe heb (WEER) gestemd op Jelmar hoor! @ Aszz lijkt me idd hetbelangrijkste waar Nathan zich het meest op zijn gemak voelt! Persoonlijk ben ik ook meer van een christelijke school dan openbare, maar weet niet waarom... is een gevoel! @ Antonie Kamerling ik vind het ook egoistisch en ook tegenover zijn vrouw, die zit nu met die 2 kindjes en kan gaan uitleggen waarom papa niet meer bij hun wilde zijn... Maar ik kan me wel voorstellen dat er een punt is dat iemand zo diep gezonken is dat hij/zij geen andere oplossing meer ziet...
Haha Mees is van Tink, ik heb een Floris! Maar hij rijd al! Graag met zijn auto's haha. Hij zit in 74
@Cygnet , best wel druk , maar nog steeds tijd voor jullie , dus goed te doen !!!! Marit heeft nu alleen s nachts het uitgevonden om te feesten en dat vind ik minder .,,,Vannacht ben ik er 6x uitgeweest !!! Ligt ze maar te kraaien en te gillen van plezier .........