ja...moet je doorheen. Net weer huilen (5 min. terug). Je vraagt je dan altijd toch af of het dat alleen is of nog iets anders. Ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar een cambridgeconsulente. Ben iedere keer zo jaloers als ik het hoor. Misschien toch ook maar eens aan beginnen.
Hahaha! Goedemorgen, eerste nacht met 40 mg medicatie was kut. Lopen lukte.bijna niet zo duizelig was ik. En veel gedroomd. Ff D1 naar school brengen en daarna nog ff slapen.
Dromen doe ik ook heel bizar, Yes! Echt naar af en toe! Kan iemand je wel helpen als je je niet zo top voelt? Succes meissie! Ik ben echt stront en stront verkouden.... Cadeautje can vriendlief!! Grrr! Alles doet zeer! Ga ff eten en nog wat huiswerk maken. Straks naar Dr. Rossi!
Ik ook niet en ben ook nog (!) te dik.. eet gewoon wat minder, snoep nauwelijks en val heel geleidelijk af. Het zal best werken maar ik zie het als een crashdiet. Iedereen een heel fijne dag! (ik werd pas om 8:00 wakker )
Morge, het goed laat ik even weg, zwaar k geslapen. Niet van de kindjes, lag zelf te maken en onrustig te wezen. Floris was dan wel helaas om 5 uur wakker, maar die sliep na 1 tel aan de borst weer is pas net wakker. Ik ben nog zo duf als een konijn.......................
Morgen! net ff op het cb mijn mannetje weesten wegen... WOW 6,5 ons aangekomen in 2 weken, da's toch wel netjes dacht ik zo! Hij zit nu weer helemaal op de middellijn, heeft echt even een dip gehad. Hopelijk gaat hij nu ook weer doorslapen...
Fles weigeraar hier net maar 20 van de 60 cc aan medicijn binnen gekregen en nu dinkt ze helemaal niet verdorie
Morgen!!! Hier wel een goede nacht gehad, gelukkig N & N hebben tot 8 uur geslapen, en ik lag gister voor de verandering ook om 23 uur te slapen. Meestal is dit pas na 0:00. Wel een $%^&* droom gehad. Ik had net Dichte Mist uit van Stephen King, en 3 x raden waar ik over droomde... Marjan, ja misschien moeten we ze maar opzoeken hehehehe. Yes, succes met het verhogen van de medicatie! Ik ben overgestapt naar Lexapro, vind ik een fijnere AD. Vanmiddag weer naar de Psych. Hmmm ik ben vanmiddag/vanavond alleen Rein moet naar school in Duiven, en eet bij zijn ouders. Ik denk dat de N's en ik maar bij mijn ouders gaan eten. En ik zal nog even wat kado papier kopen om Nathan zijn fiets in te pakken. We hebben allemaal piraten slingers en ballonnen. Ook hadden we piraten uitnodigingen. Zaterdag te taarten ophalen en dan ook even een mooie piraten hoed voor Nathan kopen
Marieke, voor intercedent bij een medisch werving en selectiebureau. Nu gaat dat 'm waarschijnlijk niet worden, te weinig ervaring. Maar ze zoeken nog wel iemand bij HRM voor cursussen in de ZZP wereld. Daar maak ik wel een goede kans op. Alleen zocht hij die niet per direct. De planning was in eerste instantie voor de zomer, maar nu hij mij tegen is gekomen wil hij daar wel eerder mee beginnen. En het is in het dorpje naast ons, dus als het lekker weer is kan ik op de fiets. Of een scooter, ben Rein al aan het omlullen dat ik een mooie retro Vespa wil hebben...