Mei mama's 2010 deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aszz, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Hé meiden,

Zo ff lekker op de bank met de tv aan en ff lekker ZP-en...

@Natas.. mooie tatoe!!

@babebabe.. wow nog maar 3 kilo.. netjes hoor..

@mamavan.. oh dat lijkt me zeker heftig als het om familie gaat... gaat het nu weer beter met je nichtje??

@Linnie.. al nieuws??

@LvdB.. wat vergeet je dingen snel hè.. moet soms echt heel diep graven hoe we het bij Mick allemaal deden..

over Mick gesproken.. hij is ziek, zoooooooo zielig!!! hoge koorts en de hele dag op de bank hangen.. ik moest werken, dus keihard huilen dat ik niet mocht.. gelukkig was m'n moeder er, dus dat verzachtte de pijn iets.. maar was zo blij dat ik weer thuis was uit werk!!

en verder gister wel ff schrikken.. broerlief is steward bij KLM en die belde dat hij noodlanding moest maken.. was een vogel in motor gevlogen bij opstijgen, hierdoor motor in brand.. toen moesten ze eerst nog doorvliegen om kerosine te lozen.. door brand werkte het hydrolisch systeem niet goed en kon het landingsgestel niet goed uitvouwen.. dus redelijk wat paniek, maar gelukkig een goede noodlanding.. hij klonk wel down en erg geschrokken en dat gebeurt niet gauw..

2. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    echt goed bezig hoor Aszz!!!!!!

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    *PROEST*

@Babe: Ja weet ik toch...hahaha

@Mars: Ik geloof dat ik kan...wel ff nog na vragen aan Erik want mijn hoofd doet het niet zo goed sinds ik een kind heb..hahaha

@Aszz: Bewaar die agressie voor onze sloop jou tegen kandidaten afspraakje...

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik pas weer 3 voorzwangerschapse broeken YEAH!!! Eindelijk na een jaar weer een fatsoenlijke broek aan!!

Hapjes:
    Sven krijgt sinds kort af en toe wat pap en ik heb 1 keer een potje bloemkool gegeven. (uit een pakket haha)
    Ik moet nu nog ff wortels gaan kopen, dan ga ik die maken als hapje de komende weken.

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mooie Tatoo natas !!!

en over kiespijn , ik beval liever dan dat ik in die stomme tandartsstoel moet liggen !!

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Arme Mick, beterschap daar...

En schrikken voor je broer lijkt me dood eng...weer een reden om niet in de lucht te gaan werken (moet zeggen na al die gekke aanslagen had ik sowieso al redenen genoeg)....BTW houd hij van mannen of is dat een voor oordeel over stewards??? Denk namelijk altijd dat hetro mannen geen stewards kunnen worden.....

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goed man!!!! Lekker hoor normale broeken aan....

Ik word al depri als ik de kast open doe...van Erik moet ik nieuwe broeken gaan kopen..Maar ik wil niet, wacht wel tot ik ooit weer zwanger ben. (moet ik wel eerst een keer ongi worden...)

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Heftig Mama van .....

astma -aanval erg heftig ..de laatste vanmij staat nog vers in mijn geheugen ...Was 10 weken zwanger van MArit en manlief wist niet meer wat te doen en heeft toen maar 112 gebeld ..

De slechte tijd voor astma begint nu wel weer ,ikmerkhet zelf zo goed , heb weer veel meer ventolin nodig ..Meestal heb ik rond deze tijd van het jaar weer een kuurtje prednison ................dus daar gaat het nu denk ik ook weer naar toe .............

9. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    astrid: goed bezig. ik heb vanavond body pump gedaan. die dinsdagavond zit alleen nog niet inmijn systeem...

kim: vergeet het allemaal. het is weer leuk allemaal nieuw voor ons :) en mick ziek, oghh.. wat fijn om dan weer thuis te zijn.

inge: goed zeg!! wow wat fijn. ik wil dat ook.. maar doe er niets voor... :)

10. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0

haha, je gaat door voor de koelkast :D
    broertje houdt net als z'n zusje van mannen :p
    dus gezellig op een terrasje mannen spotten..

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kimm , zielig he , zieke kindjes , knuuffff en wat schriiken zeg die noodlanding !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat ik de avond en ochtendvoeding toch maar ga afbouwen... wilde dat nog een tijdje doen, maar heb er geen puf voor denk ik. of ik moet heel laat voeden of nog kolven. nu ook nog en heb er geen zin in.
    de ochtend leek het me allemaal wel makkelijk , maar nu drinkt ze steeds langer en het lijkt alsof het minder voedt, dus dan loop ik wel naar beneden voor een flesje.. kan ik die half 6 voeding ook een keer met hubs afwisselen.

toch vind ik het jammer.. maar ja

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    voorzwangerschapsboeken ik wou dat ik er weer in zou passen

14. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    haha, zo kan je het ook zien ja.. beleven we het weer opnieuw :)
    en ook wel fijn, vriendin zit constant met schriftje erbij en zorgen maken dat haar dochtertje bepaalde nog niet doet die haar zoontje al wel deed bij die leeftijd..

@Inge.. goed bezig hoor!!

15. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL

moest wel lachen . wilde vienne wortel geven. maar ze snapte het niet helemaal. en ik nog denken: even wortel geven. maar ja ze moet het natuurlijk even doorkrijgen. wat op zich nu wel lukt

ik ben bij 2e juist nu relaxter. het komt allemaal wel ;)

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Dames,

ga maffen, oant moarn!

17. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh en wat eng trouwens van je broer was het toch? of neef? hij al wel erg geschrokken zijn...

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ook niet ;) maar minderen met chips en een buikgriepje helpen goed mee ;)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ga ook naar bed meiden! Truste!

20. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid