Mei mama's 2010 deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aszz, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Overgang van gewone weeen naar persweeen kan ik me nog herinneren... ik wist natuurlijk niet wat me te wachten stond maar ineens leek het of ik "iets" niet meer kon tegenhouden.... aan de telefoon zei de VK wegpuffen!!! Ik dacht bekijk jij het even, dat kind MOET eruit... ik duw wel mee. Maar ze stond al in de tuin en kwam mij meteen op mijn donder geven haha! Ze wist toen nog niet dat ik 10 cm had en toen zij zei pers maar.... nou dat heb ik geweten! Over mijn hele gezicht waren adertjes gesprongen..... ik zag er niet uit MAAR dat "iets" was er ook uit haha!

2. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja ik zou ook wel wat dingen over willen slaan haha!
    Ik voel die knip ook nog weleens hoor.. het is ook harder daar! Niet dat ik de hele dag zit te spelen daar maar je voelt hem precies zitten GVD!!! Heel mijn doos naar de kolere! whahaha!

3. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Zat net even de eerste foto's te bekijken.... snappen jullie nu de bijnaam Frommel! Hahaha wat een opeen geperst mensje was het toch!

4. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik heb er zelf de grootste lol om.... die lipjes en die frons hahahahahaha!

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Nath: Mijn knip is zo enorm...die voel ik ook dagelijks ook aan de binnen kant en nee daar hoef ik echt mn hand niet voor in mn doos te steken. Mijn knip doet ook nog regelmatig zeer....Waarom moest die lul ook zover knippen...was heus niet nodig....

Enne ik weet niet meer precies wanneer ik persweeen kreeg dacht alleen maar GVD ik wil mee doen. En toen mocht ik mee doen kon dat jong er nog niet uit omdat die lummel verkeerd zat eitje...(nee hoor een heel lief eitje is het) Maar ik wil de volgende keer een klein eitje dat er zo uit glijd...

Erik is echt zo verbaast dat ik nu al weer wil, hij zegt steeds ik vind het leuk hoor maar ben je niet bang??? (dat ik denk was het zo erg dan?)

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wat een mooie foto....zal eens ff kijken voor mijn eerste foto's....

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat "iets'' Is wel iets heel moois !!!

Ja dat geklooi in en om me doos dat kan me gestolen worden , had nu trouwens maar 1 hechting ,en dat hebben ze in de ok gedaan met ruggeprik na het verwijderen van de placenta.....Dan ziiten ze met een paar man om je doos en voel je helemaal niks

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mooie foto , alsof het gisteren was

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik vond dat hechten best een gemeen pijntje hoor... en dan met een bouwlamp erop hahaha!

Dat iets is wel iets heeeeeeel moois ja!

En die foto is zo grappig, ik blijf er om lachen!

Maar het is maar goed dat je de helft vergeten bent Marjan...

10. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik lig er zelf ook nog naast haha, maar heb mezelf even eraf geknipt hihi!

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Waarom???:x

12. cecile1

cecile1 Niet meer actief

en het gezicht van Joep vergeet ik nooit meer... die keek Julotte echt mijn doos uit haha! Hij was ze enthousiast toen hij haar koppie zag... toen kreeg ik ineens zoveel energie en een knip haha en toen dacht ik GAAN MET DIE BANAAN!!!

13. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Nou ehhh ik zag er echt niet uit.... make up uitgelopen, opgezwollen hoofd....gesprongen adertjes!

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Marjan, lijkt me ook best moeilijk als man zijnde....Ik denk dat ik liever de pijn heb dan dat ik machteloos moet toekijken naar wat er allemaal met je geliefde gebeurd.Denk dat je dat minder snel vergeet

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik ga slapen ,truste !!!

16. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja eens MAAR ik zou ook wel willen dat een man, als is het maar 1 minuut, kan voelen hoe wij het ervaren.... hij heeft zoiezo hartstikke veel respect voor mij en alle vrouwen hoor, zelfs meteen een blog op onze website geplaatst... maar toch... dan weet een man wat het nou precies is!

17. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hebben jullie ook foto's van toen de beeb er net was???

18. cecile1

cecile1 Niet meer actief

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Hahaha ik ook maar ik ga het durven...komt ie! Oh Erik was ook zo hyper zei op een gegeven moment ik zie het hoofdje en het heeft veel haartje..weetje wat ik dacht? (Nooit gezegt hoor) Kan mij het schelen al komt er een pony uit als het er maar uit komt....:)

@Marjon ja weet ik wel hoor voor mij was het een stuk minder shocking als voor Erik.

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Sorry was aan het verkleinen...nog 1 dan?

Deel Deze Pagina